TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חדש מ-ESET: הצפנת דיסק מלאה עם ESET Full Disk Encryption


ESET
הצפנת דיסק מלאה בנקודות הקצה לשמירה על נתונים ומידע רגיש בעסק

ESET משיקה את ESET Full Disk Encryption, פתרון לשמירה על המידע הרגיש בעסק במקרה של גניבה או אובדן של מכשירים. הפתרון פותח בכדי להגן על עסקים מגישה של גורמים לא מורשים לנתונים רגישים.

המוצר החדש יאפשר לעסקים להצפין את המידע בהתאם לתקנות ההגנה על הפרטיות שמחייבות שקיפות והגנה על פרטיות הלקוחות, ושליטה של תושבי האיחוד האירופי על המידע שלהם. כל ארגון שמאחסן, מעבד או מעביר מידע על תושבי האיחוד האירופי מחויב לאמץ את החקיקה הזו גם אם מקום מושבו של העסק עצמו מחוץ לאיחוד, למשל ישראל.

מסקר שערכה ESET עולה כי 85% מהחברות מאמינות כי הצפנת דיסק מלאה היא חשובה היא קריטית בהגנה על העסקים. מלבד החשש והעלויות הכרוכים באובדן מכשירים, קיים סיכון רב באיבוד של מידע עסקי רגיש שעלול להשפיע על העבודה הרציפה, האבטחה והמוניטין של החברה.

הפתרון החדש מאפשר הצפנה וניטור תחנות הקצה מרחוק ומנהלי אבטחת המידע יכולים לפרוס, להפעיל ולהצפין מכשירים באמצעות קליק אחד. ניתן להפעיל את המוצר על ממשק ניהול on-premise וגם על ממשק הניהול מבוסס הענן.

שימוש במוצר החדש מאפשר גמישות בהפצה – ניתן להצפין רק את התחנות הרגישות בארגון. לאחר ההתקנה, המשתמשים יכולים לנטר ולנהל את סטטוס תהליך ההצפנה של המידע העסקי באמצעות ממשק ניהול אחד.


דוח של ה-IDC צופה כי עד שנת 2023, נתח השוק של ההצפנה המלאה יעלה ב-1.4% ברציפות בכל שנה.

ארווין רנגק מנהל מוצר ב-ESET, מסר כי "בעוד נוזקות ווירוסים הם איומים אדירים לעסקים מסביב לעולם, אנחנו יודעים כי זהו לא האתגר היחיד ולכן פיתחנו אתESET Full Disk Encryption בכדי להתמודד ולפתור בעיות של אובדן מידע עסקי”.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il