TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה בישראל! חברת עינית קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל לייבוא ושיווק משקפיים של מותגי היוקרה השוויצרים: אומגה (OMEGA) ולונג'ין (LONGINE)‏


אומגה
לדברי יעקב חיקי, סמנכ"ל חברת עינית: "זיהינו שיש ביקוש הולך וגובר למותגי איכות בעלי ערך מובחן"

חברת עינית, מקבוצת אירוקה אחזקות, קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל, לייבוא ושיווק מותגי המשקפיים השוויצרים המובילים אומגה ולונג'ין. החברה תייבא גם את משקפי השמש וגם את משקפי הראיה של המותגים.

מוצרי שני המותגים ישווקו ברשתות האופטיקה המובחרות, כולל בחנות אירוקה בדיוטי פרי. מחירי המותגים ינועו בטווח של 1,800 ₪ עד 4,000 ₪.


לדברי יעקב חיקי, סמנכ"ל חברת עינית: "זיהינו שיש ביקוש הולך וגובר למותגי איכות בעלי ערך מובחן. אנשים מחפשים מוצרים ייחודיים ואיכותיים שמשמשים גם כאביזר אופנתי והופכים לחלק מהמלתחה. המותגים אומגה ולונג'ין משתלבים באופן טבעי בשורת המותגים המיובאים ע"י חברת עינית, ביניהם נמנים המותגים סלין, טום פורד, סילואט, מודו, רוברטו קוואלי ואחרים.


קולקציית המותג אומגה מאופיינת באסתטיקה ונראות "וינטאג'ית" עם טוויסט עכשווי. הקולקציה עושה שימוש בחומרים מהאיכותיים ביותר שיש, הם קלי משקל, נוחים ובעיקר בעלי עיצוב אייקוני על זמני. בקולקציה אלמנטים רבים מעולם השעונים - סמל אומגה על קצה המוט, הפסים המסמנים את השניות ועוד. הדגמים מתאימים בעיקר לגברים ונשים שאוהבים את הלוק האלגנטי מקצועי ולא מתפשרים על איכות.


קולקציית המותג לונג'ין היא אוסף של עיצובים על זמניים שמעניקים סטייל ועונים על הצורך באקססורי קליל ועדכני. הקולקציה מתאימה את עצמה לכל מצב החל מפגישה בעבודה ועד לישיבה עם חברים בסוף היום ומתאימה למי שלא מתפשר על איכות ונראות. זהו הפתרון המושלם המעניק את המראה הטוב ביותר בכל מצב לאורך כל שעות היום. הדגמים בעלי גימורים מושלמים ועיצוב קלאסי המתכתב עם ערכי המותג. מתאים לגברים ונשים שמחפשים לוק קלאסי אלגנטי.

המותג אומגה הוקם בשנת 1848 ובתחילת דרכו עסק בשעונים. מאז ועד היום הערכים המזוהים עם המותג הינם דיוק ושלמות. התשוקה ליצירת שעונים של מייסד המותג – לואי ברנדט, הביא את המותג להיות אחד הטובים ביותר בשעוני היוקרה בעולם.


בנחיתה של האדם הראשון על הירח האסטרונאוט ניל אמסטרונג ענד שעון של אומגה וגם רוב תחרויות האולימפיאדה נמדדות עם שעוני אומגה.


המותג לונג'ין הוקם בשנת 1867 ע"י ארנסט פרנסילון. המותג נולד מבית היוצר של שעוני יוקרה ולימים התרחב לעיצובים של מוצרים נוספים. המותג נחשב ליוקרה במיטבה, אלגנטי, קלאסי בעל דיוק ואיכות עד לפרטים הקטנים מעניק מראה אלגנטי, מסוקס.


עינית בע"מ, מהחברות הוותיקות בישראל בתחום האופטיקה, היא הנציגה הבלעדית של מספר חברות בינלאומיות, ביניהן Marcoline, Thelios, Silhouette ,Modo
Bausch & lomb. החברה שייכת לקבוצת E-Holdings שבבעלות איש העסקים מייקל וולף. מנכ"ל הקבוצה: אבי כהן.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il