TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רני צים מרכזי קניות מרחיבה את פעילותה במגזר הערבי


הדמיה - רהט
תקים מרכז מסחרי בעיר רהט בעלות של כ-51 מיליון שקל

הפרויקט ייבנה תחת המותג SEVEN ויכלול כ-9,000 מ"ר שטחי מסחר

ה-NOI השנתי הצפוי בפרויקט עומד על כ-7 מיליון שקל

רני צים, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "הקמת המרכז המסחרי ברהט היא אבן דרך נוספת בתנופת ההתפתחות והרחבת פורטפוליו הנכסים שלנו במגזר הערבי, בו אנו רואים מנוע צמיחה ופוטנציאל להצפת ערך. הפרויקט ברהט מצטרף לשורה של פרויקטים נוספים שאנו מקדמים במגזר הערבי, בין היתר בטירה, טייבה, טמרה, דליית אל כרמל וערים נוספות, וזאת כמובן לצד המרכזים המסחריים שחנכנו אשתקד באום אל פאחם וירכא שמאוכלסים בשיעורי תפוסה של כ-100%, ומציגים ביצועים שעולים על ציפיותינו. נמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות פיתוח והשבחה נוספות במגזר זה, לצד פעילותינו במגזר היהודי שאף היא מהווה מנוע צמיחה, בדגש על הפרויקט אותו אנו מקדמים בכפר סבא".

חברת רני צים מרכזי קניות, בניהולו של רני צים, ממשיכה להעמיק את פעילותה במגזר הערבי. החברה דווחה כי כחלק מפיתוח פעילות החברה במגזר הערבי תחת המותג SEVEN, שותפות שבה היא מחזיקה ב-50% התקשרה בהסכם לייזום והקמה של מרכז מסחרי בעיר רהט, אשר ייבנה על שטח של כ-17 אלף מ"ר ויכלול כ-9,000 מ"ר שטחי מסחר.

להערכת החברה, העלות המשוערת של הקמת הפרויקט (100%) עומדת על כ-51 מיליון שקל, וה-NOI השנתי הצפוי בפרויקט עומד על כ-7 מיליון שקל, כאשר חלק החברה בעלות הקמת הפרויקט וב-NOI השנתי הצפוי, מהווה מחצית מהסכומים האמורים. בכוונת החברה לממן את חלקה בהקמת הפרויקט מאמצעיה העצמיים ו/או באמצעות מימון שתיטול החברה.

את השותפות ייצגה עו״ד דפנה זינגר ממשרד שניצר גוטליב סאמט ושות' ואת בעלי הקרקע ייצגו עו״ד גלעד מעוז ולימור מסיקה זילברשטיין ממשרד אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM).

החברה מחזיקה כיום במרכזים מסחריים פעילים במגזר הערבי באום אל פאחם וירכא, ומקדמת פרויקטים נוספים בהיקפים של 5,000-9,000 מ"ר בטירה, טייבה, טמרה, דליית אל כרמל ושלב ב' באום אל פחם.

באוקטובר האחרון דיווחה החברה על חתימת הסכם לרכישת המרכז המסחרי "לב גני תקווה" מידי החברות צמח המרמן בע"מ ואשדר חברה לבנייה בע"מ, מקבוצת אשטרום, תמורת כ-175 מיליון שקל. צים תרכוש מידי שתי החברות את המרכז המסחרי ששטחו כ-8,800 מ"ר, שלצידו 250 מקומות חניה. לצד המרכז המסחרי, מוקם פרויקט מגורים ייחודי בהיקף של 250 יח"ד על ידי צמח המרמן ואשדר. הפרויקט כולו הינו פרויקט של עירוב שימושים, והוא צפוי להפוך לאחד ממוקדי הפעילות המרכזיים של גני תקווה והאזור הודות למגוון הרחב של עסקים, מוסדות ציבור, מוקדי בילוי ופנאי המוקמים בו.

קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות), ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים סנטרס ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו.


חברת רני צים מרכזי קניות פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנה בשינוי תרבות הצריכה וחווית הקנייה.


הקבוצה מונה 6 מרכזי קניות פעילים בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, אום אל פחם וירכא. החברה תתמקד בשנים הקרובות בפיתוחו של פרויקט "'צים אורבן לייף" בכפ"ס וכן של פרויקטים מסחריים ולוגיסטיים במגזר הערבי, בו מקימה ומתכננת החברה 4 מרכזי קניות נוספים. רני צים, המכהן כיו"ר ומנכ"ל החברה, הינו יזם ותיק בשוק הישראלי, ובין היתר הקים את רשת חנויות המזון "כמעט חינם" שנמכרה בשנת 2012 לפי שווי של כ-350 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il