TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

למען הצלת התאטרון הלאומי


הסתדרות
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: נעמיד לרשות "הבימה" הלוואה בסך 2.5 מיליון ש'

ההסתדרות תעמיד לרשות התאטרון הלוואה מידית, לתשלום משכורות כל עובדי "הבימה", כולל השחקנים שאינם מאוגדים בהסתדרות *** יו"ר ההסתדרות, בר-דוד: "בלתי נתפס שהתאטרון הלאומי שפועל למעלה ממאה שנה, הגיע למצב שהוא על סף סגירה. לא אתן יד לכך" *** מנכ"לית תאטרון "הבימה", אודליה פרידמן: "כל מה שנדרש כדי לפתור אחת ולתמיד את הבעיה, הוא מענק שהובטח ע"י המדינה לא פעם ולא פעמיים"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, קיים אתמול בשעות הערב פגישה בהולה עם מנכ"לית תאטרון "הבימה" אודליה פרידמן, ועם נציגי עובדי התאטרון הלאומי. זאת, בעקבות המשבר העמוק וסכנת הסגירה המרחפת מעל התאטרון הלאומי. יו"ר ההסתדרות שמע ממקור ראשון על הבעיות שעומדות על הפרק, והחליט להעמיד לרשות התאטרון הלאומי, באופן מידי, הלוואה בסך 2.5 מיליון שקל, מהקרן למפעלים במצוקה של ההסתדרות.


זאת, לתשלום משכורות כל עובדי התאטרון, כולל השחקנים שאינם מאוגדים בהסתדרות.
ההסתדרות קוראת למדינה, למשרד האוצר, לשרת התרבות והספורט מירי רגב, ולכל הגורמים הנוגעים בדבר, להירתם באופן מידי ולהקצות את המשאבים הנדרשים להצלת התאטרון הלאומי של ישראל. יו"ר ההסתדרות יפעל לסייע במשא ומתן מול המדינה, למניעת סגירת התאטרון.


בתחילת השבוע אישרה ההסתדרות סכסוך עבודה לעובדי התאטרון בסקטור הטכני ובמינהלה, אשר מאוגדים בהסתדרות. זאת, במקביל לסכסוך עבודה שהכריזו השחקנים. מדובר על כ-200 עובדים בתפקידים שונים: עובדי במה, אביזרים, מאפרות, סדרנים, עובדי תוארה וסאונד, עובדי מכירות ועוד.
הרקע לסכסוך: הלנת שכר מתמשכת לעובדים, מזה חודשים. בנוסף, לא שולמו לעובדים דמי הבראה וקצובת ביגוד ולא הופרשו כראוי התשלומים לקרנות הפנסיה ולקרנות ההשתלמות שלהם.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מסר: "בלתי נתפס שהתאטרון הלאומי של מדינת ישראל, שפועל למעלה ממאה שנה וליווה את האזרחים, את כולנו, בשנות שגשוג ובשנות שפל - הגיע למצב שהוא על סף סגירה. הגיעה העת שמדינת ישראל תדע לשמר את סמליה ולחזקם. אני לא אתן יד לכך שהתאטרון הלאומי, שאחראי על פאר היצירה במאה שנות אמנות - ייסגר במשמרת שלי. אני קורא לכל הצדדים הרלוונטיים לגלות אחריות ורצינות ולפתור באופן מידי את המשבר בתאטרון".


מנכ"לית תאטרון "הבימה", אודליה פרידמן, מסרה: "כבר 6 שנים רצופות התאטרון הלאומי "הבימה" מסיים בכל שנה בעודף תקציבי, בפלוס, בזכות התנהלות נכונה. המאכלת הכלכלית נובעת מהחזרי קרן וריבית גבוהים מאוד שהתאטרון הלאומי נאלץ לשלם למדינה כל חודש, בגלל הלוואות שנתנה המדינה לתאטרון בעבר הרחוק, במקום מענקים. כל מה שנדרש כדי לפתור אחת ולתמיד את הבעיה הוא מענק מדינה בסך 20 מיליון שקל, סכום פעוט במונחים של מדינה, והסכום הזה הובטח ע"י המדינה לא פעם ולא פעמיים. אין מילים שיכולות לתאר את התודה וההערכה שלי כלפי יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. הוא עשה מעשה אצילי ומנהיגותי מן המעלה הראשונה והוכיח שכל ראשו ולבו נתונים לדאגה לעובדים ולמשפחותיהם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il