TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יהושע (שוקי) אברמוביץ' יכהן כיו"ר דירקטוריון חברת גליליאו טק בע"מ


שוקי אברמוביץ
יהושע (שוקי) אברמוביץ': "אני שמח להצטרף לחברת גליליאו טק. הארנק האלקטרוני שמהווים את הבסיס הטכנולוגי של גלילאו טק יהווה פתרון מהיר, יעיל ואיכותי לעסקים ונותני שירותים בישראל וברחבי העולם"

לאחרונה דיווחה גלילאו טק על רכישת חברת הולד מי (Hold Me), שפיתחה פלטפורמה לארנק דיגיטלי לשימוש של גופים מסחריים

חברת גלילאו שבשליטת שלומי טופז מודיעה היום (שני 19.11.19) על מינויו של יהושע (שוקי) אברמוביץ' לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה החל מיום 1 בדצמבר 2019. אברמוביץ', פעיל בשוק ההון הישראלי במשך שלושים השנים האחרונות, במשך שנים רבות כיהן בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת כלל ביטוח ופיננסים וביניהם, כמנכ"ל כלל פיננסים, יו"ר כלל גמל, מנכל בטוחה, סמנכ"ל כלל ביטוח ועוד.


בעשור האחרון אברמוביץ היה מעורב במספר מיזמים בתחומי הפינטק והאינטרנט, בתפקידי יו"ר דירקטוריון. חלק מהמיזמים הפכו לחברות ציבוריות מוצלחות כגון, ספליטאיט בע"מ (באוסטרליה), סומוטו לימיטד (תל אביב) ואחרות מצליחות כחברות פרטיות הפועלות ברחבי העולם.


מינוי אברמוביץ' ליו"ר החברה הנו חלק ממהלך שמטרתו הגדלת הפעילות של גליליאו טק בשוק ההון ומיצובה כחברה מובילה בתחום הפינטק. לאחרונה דיווחה החברה על מזכר עקרונות לרכישת חברת הולד מי (Hold Me), שפיתחה פלטפורמה לארנק דיגיטלי לשימוש של גופים מסחריים לפי שווי של 4 מיליון שקלים.
החברה מאמינה כי ניסיונו, מיומנותו וקשריו של מר אברמוביץ' יסייעו בקידום פעילותה העסקית ומול שוק ההון. בין היתר, מר אברמוביץ' יפעל כדי לחבר משקיעים פוטנציאליים לצורך ביצוע גיוסי הון וכן לצורך גיוס לקוחות עסקיים פוטנציאליים כגון בנקים, חברות ביטוח וקמעונאים, לצורך השקעות ושיתופי פעולה עם החברה ופעילותה. בנוסף, יפעל מר אברמוביץ' לקידום שיתופי פעולה אסטרטגיים לחברה, לרבות עם גופי שיווק, הפצה ופרסום.


שלומי טופז, בעל השליטה ומנכ"ל גליליאו טק: "בהמשך לדיווחים הקודמים בעניין רכישת חברת הולד מי והכניסה לשוק בישראל כחברה טכנולוגית מובילה בתחום הארנקים הדיגיטליים והשאיפה להפוך לשחקן טכנולוגי מוביל במרחב הגלובלי, אנו שמחים על הצטרפותו של שוקי להובלת החברה ליעדים ולאתגרים שגליליאו שואפת להגיע אליהם במהלך שנת 2020. אני בטוח שניסיונו הרב בשוק ההון ובניהול ובהובלות חברות פיננסיות בארץ ובעולם ימקם את גליליאו כחברה מובילה בתחום הארנקים הדיגיטליים ופתרונות תשלומים במרחב הגלובלי".


יהושע (שוקי) אברמוביץ': "אני שמח להצטרף לחברת גליליאו טק, שהינה חברה חדשנית בתחום הטכנולוגיה הפיננסית, היום עולם התשלומים נמצא בעיצומה של מהפיכה פיננסית וטכנולוגית. לצד הפתרונות המסורתיים של הבנקים, חברות האשראי וגופי הענק יש צורך בפתרונות שיתאימו למגוון רחב של עסקים במרחב הגלובלי. הארנק האלקטרוני שמהווים את הבסיס הטכנולוגי של גלילאו טק יהווה פתרון מהיר, יעיל ואיכותי לעסקים ונותני שירותים בישראל וברחבי העולם."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il