TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הראל פיננסים המלצות השקעה שבועיות לשוק ההון


הראל פיננסים
"רוח גבית מהעולם, יחד עם אופטימיות, לגבי עונת הדו"חות בת"א תומכים בשמירה על מרכיב גדול של מניות ישראל"

מה עושים השבוע?

1. מניות- רוח גבית מהעולם יחד עם אופטימיות לגבי עונת הדו"חות בת"א תומכים בשמירה על מרכיב גדול של מניות ישראל

ידיעות חיוביות על התקדמות בשיחות הסחר עם סין, יחד עם נתוני מאקרו מעודדים והפתעות חיוביות בעונת הדו"חות, הובילו לעליות בשוק המניות האמריקאי בסוף השבוע לרמות שיא.S&P500 עלה בכ 0.9%+ בשבוע החולף מתחילת השנה כ 24.5%+ ומדד Nasdaq עלה בשבוע החולף בכ 0.8%+ ומתחילת השנה כ 28.7%+.

על רקע רמות השיא, חשוב לוודא שהחשיפה למניות בארה"ב מתמקדת במניות של חברות רווחיות, שיודעים לנתח אותן ויש להן פוטנציאל צמיחה. ניתן לבחון חשיפה לתתי סקטורים מעניינים, כמו חברות הציוד הרפואי שתוצאותיהן גם בולטות לחיוב בעונת הדו"חות.

השיאים בשווקים בארה"ב יחד עם הצפי להרחבה מוניטארית מקומית מספקים רוח גבית לשוק המניות הישראלי. עונת הדו"חות בתל אביב תתפוס תאוצה השבוע, עם פרסום דו"חות של חברות גדולות כולל בזק, בנק מזרחי, עזריאלי, שטראוס, אלוני ומליסרון השבוע. אנו ממשיכים להמליץ להקצות חלק מרכזי מהחשיפה המנייתית לישראל לאור העובדה שפוטנציאל התשואה גבוה יותר, הכלכלה נראית טוב והריבית תישאר נמוכה עוד זמן רב עם סיכוי אף לירידה.

2. אג"ח בארץ- שומרים על מח"מ בינוני ומוודאים שיש מרכיב של צמודים עם אג"חים בדירוגים גבוהים
אג"ח דולרי- תנודתיות גבוהה מאוד בחלק הארוך ממשיכה לתמוך במח"מ קצרצר

שוק האג"ח בישראל ממשיך ליהנות ממגמה חיובית בזכות הצפי להרחבה מוניטארית מקומית אחרי ההרחבות בעולם וציפיות אינפלציה בתחום הנמוך של היעד. האינפלציה בישראל ב 12 החודשים האחרונים היא רק 0.4% והצפי שנה קדימה הוא אינפלציה של 1.1%, מה שממשיך לספק תמיכה בשוק האג"ח המקומי.

במבט קדימה אנו ממשיכים להעדיף אג"חים של חברות בדירוגים גבוהים, שנהנים מתזרים חזק ולכן גם מסיכון נמוך יותר. אנו ממשיכים לשמור על חשיפה לצמודים לאור הצפי להתמודדות הממשלה החדשה שתהיה עם נושא הגירעון, אך האפיק השקלי עדיין מקבל משקל גדול יותר בתיק. על רקע התשואות הנמוכות יחסית באג"ח הקונצרני, אנו ממשיכים להמליץ לחפש הזדמנויות השקעה בדירוגים גבוהים, אחת החלופות המעניינות לבחינה בשוק המקומי בתקופה זו היא אג"ח בנקיםCOCO , המאפשר ליהנות מהשקעה באותם הבנקים המוכרים בדירוג ממוצע AA-, אך בתשואה גבוהה פי ארבעה במקרים מסויימים מכפי שניתן לקבל בחשיפה דרך מדד תל בונד צמודות בנקים.

באג"ח הדולרי, התנודתיות החדה של עקום התשואות ובמיוחד בחלק הבינוני והארוך כפי שאנו רואים בשבועות האחרונים, ממחישים כי אחזקת אג"ח דולרי במח"מ בינוני ומעלה לא מתאימה לרוב הלקוחות הסולידיים. במצב הנוכחי, נכון עבור מרבית המשקיעים להמשיך להתמקד באג"ח קצרצר ושילוב פיקדונות וקרנות כספיות דולריות.

3 תיק השקעות– נערכים לריבית נמוכה לאורך זמן, עם מרכיב גבוה של מניות בישראל

על רקע השיאים בשוקי המניות בכל העולם והתשואות המרשימות של השנה האחרונה, לפני שמשנים את תיק ההשקעות בתקופה הקרובה, אנו ממליצים לבחון האם שינינו את דעתנו על הכלכלה בשלושה נושאים מרכזיים: האם צפוי מיתון בארה"ב/ישראל? האם צפוי שינוי במדיניות המוניטארית (או האם רואים העלאת ריבית באופק)? האם צפויה התפרצות אינפלציונית?


כל עוד התשובה נשארת שלילית לגבי כל אחת מהשאלות, אנחנו שומרים על חשיפה מלאה לכל אפיקי ההשקעה.


בסביבה הנוכחית בה התנודתיות עולה וקיימים לא מעט גורמים משמעותיים שלא ניתנים לחיזוי, ישנה חשיבות גבוהה לשילוב כל אפיקי השקעה על מנת לוודא בניית תיקים המציגים מדד שארפ גבוה.

תנודתיות גבוהה במוצרי השקעה גורמת למשקיעים להיכנס ולצאת מהשוק – צעדים שבסופו של דבר פוגעים בתשואה. מכאן, מזעור התנודתיות בתיק ההשקעות באמצעות שילוב אפיקי השקעה תוך ניצול הקורלציה השונה בין האפיקים, מדינה ומניות או דולר ושאר האפיקים - הם המתכון המנצח לתקופה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il