TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוסאריו על בזק


ערן יעקובי מנכל רוסריו
פירות ההתייעלות צפויים לשפר את התזרים, יש חשיבות מכרעת במלחמה על נתח השוק ויציבות ההכנסות

ערן יעקובי, מנכ"ל רוסאריו ייעוץ ומחקר, על דוחות הרבעון השלישי של בזק:

האם לאור המתרחש בענף, כדאי לחשוב על בזק כאוסף חברות ולנסות לתמחר כל אחת בנפרד?
להערכתנו זו תהיה טעות לאור התלכדות התשתיות, לאור השאלה שאם טלוויזיה מייצרת ערך שלילי, אז למה לא לסגור את הפעילות (yes מוצגת בשווי שלילי)?


התשובה היא כמובן אסטרטגיה של קבוצת תקשורת אשר בסופו של דבר גם הרגולציה תאפשר זאת (ביטול ההפרדה המבנית). אי לכך, יש להתייחס לבזק כקבוצת תקשורת שטרם החלה למצות סינרגיות.

תוצאות הרבעון של הקבוצה ושל חברות הבנות בה חוזרות "לנורמל", כלומר ללא מחיקות, ללא חד פעמיים מפחידים וכדומה.


ניתן לראות את העבודה הקשה המושקעת במיזוג חברות הבת, כאשר למרות "הנכות" המוגדרת לחברה על ידי הרגולציה, היא מצליחה לשמר אחוזי נטישה שלא גדלים, לשמר פחות או יותר את רמת ההכנסות.
עם זאת, יש לציין כי התהליכים שהוזכרו כאן עולים לקבוצה הרבה כסף ועל כן התזרים הפנוי אינו יכול לצמוח בשלב הזה.


ובכל זאת, נציין שוב, פירות ההתייעלות, הסכמי המסגרת בפלאפון, בבזק בינ"ל וב- yes מול העובדים, איחוד מערכות, נדל"ן וכדומה, צפויים לשפר את התזרים בעתיד הבינוני ולכן יש חשיבות מכרעת כרגע במלחמה על נתח שוק ויציבות ההכנסות.

מודל DCF יציף הרבה שווי עודף לחברה, אך שווי זה ייגזר בעיקר מהשנה האחרונה במודל ולאף אחד אין סבלנות כאשר העצבים מול המתרחש בענף חשופים.


אנו מאמינים שעיכול שני הווקטורים, בשילוב הבנה של המפה התחרותית היום ומחר בבוקר, יביא להצפת ערך נוספת במניה גם לאחר העליות בשבועות האחרונים.


אינדיקציה לשווי הוגן, אפשר לקבל דרך תשואת תזרים – נכון להיום ובשנה שהיא אולי הקשה בתולדותיה, תשואת התזרים עבור בעלי המניות (לאחר מימון) נעה סביב 13%.


כמקובל בחברות ה- incumbent המערביות, תשואה ראויה של 10% על תזרים פנוי, לאחר מימון, של 1 מיליארד ₪, גוזרת שווי הוגן למניה של 3.6 ₪.


אנו חושבים ששווי זה אמור לייצג רצפה עבור מניית החברה בדרכה החדשה ולאחר ניכוי האורוות וצעדי ההתייעלות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il