TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר חדש של ServiceNow


ServiceNow
עד 2022 96% מן הארגונים יעברו טרנספורמציה דיגיטלית

ממחקר שערכה ServiceNow בקרב 516 מנמ"רים ברחבי העולם, עולה כי טרנספורמציה דיגיטלית מגדילה את האפקטיביות של תחומי המפתח של העסק, כולל שירות לקוחות, משאבי אנוש, פיננסים, IT, חוק ומשפט. יחד עם זה, מנמ"רים הרבים התלוננו כי האתגר הגדול שלהם הוא לשכנע את הארגון שטרנספורמציה דיגיטלית חיונית להצלחתו.

המחקר הגלובלי, אשר נוהל ע"י חברת Oxford Economics, מצא כי 66% מן המנמ"רים כבר בצעו אוטמטיזציה של 50% מתהליכי העבודה בארגון וכי דע 2022 96% מן הארגונים יעברו תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית של מחצית מתהליכי העבודה בארגון, לכל הפחות.

ידח עם זה, המנמ"רים מדווחים על אתגר גדול בהשגת קונצנזוס של הארגון בנוגע לתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. על מנת לזרז את תהליך הדיגיטציה ולהביא להצלחה עסקית מהירה בעטיו, כדאי למנמ"רים לאמץ את 5 העצות הבאות:

שתפו פעולה עם העמיתים שלכם בהנהלה: על פי המחקר 61% מהמנמ"רים מדווחים על שיתוף פעולה עם סמנכ"ל התפעול, במטרה להפוך את תהליכי העבודה בארגון לדיגיטלים, 50% מדווחים על שיתוף פעולה עם המנכ"לים ו- 21% אומרים שהם הגורם היחידי בשכבת ההנהלה שמוביל את הטרנספורמציה הדהגיטלית בארגון.
שתפו פעולה עם שותפים חיצוניים: 51% מן המנמ"רים אומרים כי שיתוף פעולה עם שותפים חיצוניים לרוב אפקטיבי. עבור רבים מהם, הערך שהם מקבלים מקשרים אלה מסייע בקידום התהליך ורק 17% אומרים כי קשרים אלה מאד אפקטיבים ותורמים לקידום פרוייקטים דיגיטלים.


יישרו קו בין מטרות הדיגטיזציה למטרות העסקיות: רק 18% מדווחים על יעילות גבוהה בניבוח מטרות עסקיות שנוגעות לכל האזורים בעסקי הארגון.


הטמיעו את מערכות המידע בתוך הארגון: מרבית המנמ"רים אינם מצטיינים בהטמעת מערכות המידע לרוחב עסקי הארגון. רק 15% מהמשתתפים במחקר מסכימים כי הארגון שלהם יעיל מאד בבניית צוותי מומחים סביב דיגיטיזציה של פונקציות ספציפיות בארגון.


עקבו אחר התוצאות והתאימו את האסטרטגיה כל פעם מחדש: מן המחקר עולה כי יש מקום לשיפור בכל הנוגע להידוק הקשר בין מאמצי הדידטיזציה ליעדים העסקים של הארגון, שכן רק 18% מהמנמ"רים מעידים על יעילות גבוהה במדידת ההתקדמות ועל הצגה סדירה של תוצאות בפני ההנהלה.

"למנמ"רים יש תפקיד מפתח בהנעת אסטרטגיה הדיגיטיזציה של הארגון ומאמציהם מניבים תוצאות משופרות, לרוחב האגפים הקריטיים בארגון, לרבות: משאבי אנוש, פיננסים, IT ומחלקת המשפט" אומר כריס פופ, סמנכ"ל החדשנות, ServiceNow. "עדין, מנמ"רים רבים נאבקים כדי להטמיע טרנספורמציה דיגיטלית ולהוכיח את יתרונותיה בפני ההנהלה."

"כדי להטביע חותם בתחום, המנמ"רים צריכים לעודד שיתופי פעולה רוחביים בארגון, הטמעה של מערכות המידע בכל תהליך עסקי שמתנהל והבטחת יישור קו מלא של ה- IT עם המטרות העסקיות. מנמ"רים שישכילו לעשות זאת יאיצו את המימוש של היתרונות שעשויים לנבוע מטרנספורמציה דיגיטלית, כולל חדשנות, ביצועים פיננסים משופרים וביצועי עובדים טובים יותר" הוסיף פופ.

מתודולוגית המחקר:
במחקר אשר נוהל ע"י Oxford Economics השתתפו 516 מנמ"רים מ- 12 מדינות, ומ- 24 מגזרי תעשייה. המחקר התבסס על ראיונות טלפוניים באמצעות פלטפורמות אינטרניות, תוך הבטחת האנונימיות של המשתתפים. המדינות שהשתתפו במחקר: ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה/ניו זילנד, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, הולנד, שבדיה, יפן וסינגפור.

אודות ServiceNow
ServiceNow (NYSE: NOW) גורמת לעולם העבודה לעבוד טוב יותר עבור העובדים. הפלטפורמה שלנו בענן והפתרונות שלנו מספקים רצף דיגיטלי של פעולות ותהליכים המספקים חווית משתמש נהדרת ומשפרים את רמת הפרודוקטיביות עבור הארגון ועובדיו. למידע נוסף, בקרו באתר: www.servicenow.com .






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il