TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טוגדר פארמה ממנה את יואב אליישוב, לשעבר מנכ"ל חברת התרופות "תרימה" ובכיר בנוברטיס, למנהל תחום פארמה בחברה


יואב אליישוב קרדיט צלם-איקי דינו
ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר פארמה: "אנו שמחים על הצטרפותו של יואב, בעל עשרות שנות פעילות בתחומי הפארמה בחברות תרופות בינלאומיות, הן כמנהל והן כאיש מקצוע מהשורה הראשונה"

טוגדר (ת"א: טגדר), המתמחה בגידול וייצור מוצרי קנאביס רפואי, מדווחת על מינויו של יואב אליישוב לסמנכ"ל תחום פארמה בחברה. אליישוב כיהן כמנכ"ל חברת התרופות "תרימה" בין השנים 2013-2018, ניהל כ-200 עובדים והיה אחראי להובלת החברה מהפסד לרווח ומחזור מכירות של עשרות מיליוני שקלים. לפני כן, בין השנים 1998-2012 כיהן במספר תפקידים בכירים בחברת התרופות הבינלאומית נוברטיס ולפני כן בחברות התרופות הבינלאומיות סנדוז ואגיס. לאליישוב תואר ראשון ברוקחות (B.Pharm), תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת בר אילן ו-Qualified Pharmacist מהאוניברסיטה העברית ומשרד הבריאות הישראלי.


ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר פארמה: "אנו שמחים על הצטרפותו של יואב, בעל עשרות שנות פעילות בתחומי הפארמה בחברות תרופות בינלאומיות, הן כמנהל והן כאיש מקצוע מהשורה הראשונה. אנו מאמינים שהניסיון והידע הרב שצבר מהווים נכס חשוב לטוגדר ומשוכנעים שיואב יוביל את פעילות הפארמה של טוגדר בהצלחה."


לאחרונה קיבלה טוגדר פארמה רישיון מהיחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות להפעלה מסחרית של החווה בישראל, זאת לאחר קבלת אישור IMC-GAP. המתקן באשקלון הוא בהיקף של 20 דונם, אחד הגדולים בישראל, ומאפשר לחברה גידול תוצרת קנאביס רפואי בהיקפים גדולים. בכוונת החברה לשתול באופן מיידי היקף משמעותי ולקצור תוצרת קנאביס רפואי תוך מספר חודשים שתעבור למפעל בעל תקן IMC-GMP במטרה שמוצריה יהיו זמינים בבתי המרקחת. חלק מהגידול ינותב לטובת הפקת מוצרי שמן של מותג "קנאבליס" שהינו חלק מקבוצת טוגדר פארמה.


קנאבליס היא חברה ישראלית הפעילה כעשר שנים בתחום הקנאביס הרפואי שנרכשה על ידי טוגדר פארמה. לקנאבליס הסכם שיתוף פעולה עם בי"ח הדסה עין כרם ואזור הדרכה בביה"ח שמאז הקמתו נתן מענה נרחב לאלפי מטופלים בקנאביס רפואי. הנהלת קנאבליס וצוות עובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב בפיתוח מוצרים, ניהול מפעל ליצור מוצרי קנאביס רפואי וטיפול בחולים ותהיה אחראית גם על ניהול והפעלת המפעל שמקימה טוגדר תחת האסדרה החדשה בתקן GMP.


בנוסף, טוגדר פעילה בתחום הקוסמטיקה מבוססת CBD יחד עם חברת פרמייר ים-המלח. בכוונת החברות, באמצעות חברת ייצור הולנדית בעל אישורים מתאימים, לייצר אלפי יחידות של שלושת המוצרים המאושרים וכי אלו יופצו למכירה בנקודות הפצה במדינות אשר בהן מכירת המוצרים הינה בהתאם לדין.

אודות טוגדר וגלובוס
חברת טוגדר (ת"א: טגדר) פועלת בתחום הקנאביס הרפואי באמצעות חברת-הבת גלובוס פארמה, שמפעילה תשתית חקלאית וטכנולוגית מתקדמת לגידול בהיקף של 20,000 מ"ר בישראל, וכן ייצור ושיווק תוצרת קנאביס רפואי בישראל ומחוצה לה. החברה היא בעלת הסכמי שיווק והפצה עם חברות מובילות בתחום הקנאביס הרפואי בגרמניה וקנדה, בהיקף כולל של כ-80 טונות תוצרת בשנה. לטוגדר פארמה צוות מומחים בגידול קנאביס עם ידע וניסיון של מעל ל-20 שנה בגידול מעשי של קנאביס, והחברה נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור שיווק בגרמניה ובשוק האירופאי כולו, כולל הגשת בקשה לקבלת היתר אירופאי לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ולקבלת רישיון להפצתם ברחבי אירופה. https://together- pharma.com 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il