TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מניית יוניבו עולה כ-11%


גולן ביטון - מנכל יוניבו קרדיט צילום-יוניבו בעמ
החברה הודיעה כי בית מרקחת בחולון ירכוש ממנה עד 1 טון מוצרי קנאביס רפואי בשנת 2020
יוניבו: בית מרקחת מקס פארם בחולון ירכוש עד 1 טון מוצרי קנאביס רפואי של יוניבו בשנת 2020
ההסכם מצטרף להסכם הפצה נוסף שנחתם עם רשת בתי המרקחת שור טבצ'ניק

חברת יוניבו (ת"א: יונבו), המחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות, בתקינת IMC-GMP וכן חוות גידול לקנאביס רפואי בהקמה, מדווחת כי התקיימו התנאים המתלים להתקשרות עם בית מרקחת מקס פארם בחולון. במסגרת ההסכם מקס פארם ירכוש עד 1 טון מוצרי קנאביס רפואי תחת מותג יוניבו בשנת 2020.

בית המרקחת אותו מפעילה מקס פארם הוא בית מרקחת פעיל, המשתתף בפיילוט של משרד הבריאות ומשמש כסניף לחלוקת קנאביס רפואי. לבית המרקחת רישיונות ואישורים מתאימים למכירה וחלוקת קנאביס רפואי. ההסכם מהווה מרכיב נוסף במערך שיווק ומכירה ארצי למוצרי הקנאביס הרפואי של יוניבו. חולון נמנית בין 10 הערים הגדולות בישראל ומונה למעלה מ-200,000 תושבים והיא גובלת בערים תל אביב, בת ים וראשון לציון.

לאחרונה הודיעה יוניבו על השקעה של 12 מיליון שקל מקבוצת אביסרור. 6 מיליון שקלים יושקעו במחיר מניה של 4.89, פרמיה של 52% ממחיר המניה, כפי שנסגר ביום המסחר הקודם לדיווח, וכן תמורת 0.5 מיליון אופציות למניות. ההשקעה ביוניבו משקפת שווי של 122 מיליון שקל, לפני הכסף. 6 מיליון שקלים נוספים יושקעו על ידי קבוצת אביסרור, כהלוואה לחוות "עמית" תמורת הקצאת 23% ממניות חוות "עמית", הפועלת תחת יוניבו. לאחר השלמת ההקצאה, כפוף לאישורים הנדרשים, תחזיק יוניבו בכ-51% מחוות "עמית". חוות עמית, היא חוות גידול קנאביס רפואי בבעלות החברה, אשר נמצאת בתהליכי הקמה מתקדמים. החווה נועדה להבטיח ליוניבו גידול עצמאי של קנאביס רפואי, כך שהחברה תפעל מייצור ושיווק משלב הזרע עד מוצר לבתי המרקחת. שליטה מלאה בכל שרשרת הערך מאפשרת לחברה יתרונות משמעותיים בשוק ושליטה בכמות ובאיכות המוצר משלב הגידול והייצור.

לצד הפעילות בארץ, יוניבו בוחנת פעילות בשווקים מחוץ לישראל, והיא נערכת לייצוא לכשיגיע, בין השאר באמצעות הכנות לקבלת תקינת EU-GMP למפעל במטרה לספק מוצרים ללקוחות איתם נחתמו חוזי מכירה והפצה. למיטב ידיעת החברה, בהינתן היתר ייצוא של מוצרי קנאביס רפואי ממדינת ישראל, על פי הוראות היק"ר, יהיה ניתן לייצא רק מוצרי קנאביס רפואי שיוצרו במפעלים בעלי תקן GMP שמחזיקה החברה.

בחודש אפריל 2019 השלימה יוניבו את הקמת המפעל באשקלון והיא החברה היחידה היום שמחזיקה בבעלות ישירה בכל הרישיונות בשרשרת הערך, על פי האסדרה החדשה. לחברה מרכז מו"פ פעיל והיא חברת הקנאביס היחידה שחתמה הסכם פיתוח עם ויאולי מבית "סאנרה" (טבע ופיליפס) לפיתוח פורמולציה ייחודית למשאף מבית "ויאולי". המפעל של יוניבו משתרע על שטח של 750 מ״ר וכולל מעבדה למחקר ופיתוח ומערכות ייצור מיוחדות. שטח הגידול של יוניבו עומד על מספר דונמים בדרום הארץ כך שבאמצעות עלויות ייצור והפצה בישראל, הנמוכות ביחס לשאר העולם, צפויה החברה לשמר ערך מקסימלי בין היצור למכירה. יוניבו הינה בין החברות הבודדות בעולם בתחום הקנאביס הרפואי אשר מנהלת את מערך הפיתוח החל משלב השתילה, הגידול, הייצור ועד שלב אספקת מוצרים רפואיים (from seed to market).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il