TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פריון מחזקת את פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי: חברת הבת MakeMeReach משתפת פעולה עם Pinterest


פריון
Pinterest מצטרפת לרשימת השותפים של MakeMeReach, הכוללת את פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טוויטר וסנאפצ'ט

פריון נטוורק (סימול: PERI) הודיעה היום על שיתוף פעולה עם Pinterest, באמצעות חברת הבת MakeMeReach, המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים חדשניים המאפשרים למפרסמים לייעל קמפיינים מקוונים.


Pinterest היא רשת חברתית של כ-300 מיליון משתמשים בחודש, המשתפת רעיונות ויזואליים בתחומי עניין שונים (https://newsroom.pinterest.com/en/300million). שיתוף הפעולה עמה הוא שלב נוסף בהתרחבותה של MakeMeReach בעולם הפרסום הדיגיטלי, כשנה לאחר זכייתה בהכרה רשמית מגוגל כ-Premier Partner.


שיתוף הפעולה יאפשר לסוכנויות ומותגים לרכוש מודעות ב-Pinterest באמצעות השירות המנוהל של MakeMeReach ולנהל קמפיינים מבוקרים ומסונכרנים בכל הרשתות החברתיות הגדולות ובגוגל – ובכך לייעל ולמקסם את ההשקעה בפרסום דיגיטלי.


הגדלת הנתח בפרסום הדיגיטלי
שיתוף הפעולה עם Pinterest מהווה חלק ממימוש מטרתה של פריון להגדלת חלקה בתקציבי הפרסום הדיגיטלי. זאת, באמצעות אספקת פלטפורמות קנייניות וקריאטיב בשלושה תחומים: חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן.


"זה זמן רב שפעלנו להשגת שיתוף פעולה עם Pinterest", אמר מנכ"ל MakeMeReach, פייר-לו דומיניון. "מדובר בצעד חיוני המעניק ללקוחותינו את הכלים והתובנות למקסום התועלת מתקציבי הפרסום ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש. התנהגות הצרכנים איננה תלויה בהתרשמות מפרסום בודד, אלא בחשיפה לערוצים שונים ומגוונים. מטרתנו היא ליצור סביבה שבה מפרסמים יבינו את ההשפעה הכוללת של מודעותיהם ויפעלו בהתאם לכך. והתוספת של Pinterest חיונית להשגת מטרה זו".


מנהל אזור צרפת, דרום אירופה ובנלוקס ב-Pinterest, אדריאן בויאר, הוסיף: "ככל ש-Pinterest גדלה, אנו רוצים להעניק לכל מותג את היכולת לספק תוכן משמעותי למשתמשים באמצעות המסר הנכון בזמן הנכון. אנו שמחים על השותפות החדשה עם MakeMeReach, שתאפשר להפוך את הקמפיינים שלנו לנגישים יותר, ושהמפרסמים יוכלו להפיק את המרב מתקציביהם".


פריון נטוורק (Perion Network)
פריון מספקת פתרונות פרסום דיגיטליים לסוכנויות פרסום, ארגונים וספקי מדיה, המסנכרנים בין שלושת פלטפורמות הפרסום העיקריות: אתרי תוכן, רשתות חברתיות ומנועי חיפוש. החברה ממוצבת היטב ליהנות מכל שינוי בתמהיל הפרסום הדיגיטלי בין פלטפורמות אלו.


לפרטים נוספים:  www.perion.com 
 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il