TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבלוקצ'יין לאירגונים יוצא לדרך


מייסדי קדאיט חופשי לשימוש צילום -רונן גולדמן-קטן
QEDIT תאפשר ללקוחות ConsenSys לשמור על פרטיות עסקאות ומידע ברשתות בלוקצ׳יין
"אירגונים רוצים להשתמש בבלוקצ'יין, אבל הוא חושף את הסודות שלהם. אנחנו משיקים לראשונה את היכולת שתאפשר להם להעביר נכסים ולשמור על הסודות המסחריים"

האם הבלוקצ'יין מתחיל להיכנס לאירגוני ענק בעולם? חברת Kaledio מבית ConsenSys מכריזה היום על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם QEDIT הישראלית, במסגרתו תשלב החברה את יכולות העברת הנכסים המוצפנת של QEDIT בין מוצריה ותאפשר ללקוחות לעשות בהם שימוש. מוצר ההוכחה באפס ידיעה של QEDIT יהיה זמין מעתה בחנות האפליקציות של Kaledio ויאפשר לאירגונים לעשות בו שימוש כחלק מתוכנות הבלוקצ'יין האירגוניות.

"הבלוקצ'יין הנאיבי מאפשר להעביר נכסים במהירות וביעילות בכל רחבי העולם, אבל מקריב את הסודיות הבנקאית" מסבירה שירי למל, סמנכ"לית QEDIT "הפתרון שלנו מאפשר להזיז נכסים- מניות, כסף, מוצרים, באמצעות הבלוקצ'יין מבלי לחשוף את טיב ההעברה לעולם, ואנחנו עושים את זה לפני כולם".

למעשה, שיתוף הפעולה הנוכחי הוא הפעם הראשונה בה מוצר בלוקצ'יין מבוסס הוכחה באפס ידיעה לאירגונים עוזב את שולחן השרטוטים, ויוצא לעולם "ראינו כבר מימושים בתחום כמו המטבע הדיגיטלי Zcash, המבוסס על הטכנולוגיה, אבל מעולם לא הוצג מוצר שמאפשר לחברות גדולות לקחת את הבלוקצ'יין, ולעשות בו שימוש אמיתי בשטח, דבר הדורש את טכנולוגיית הוכחה באפס ידיעה. אנחנו מציגים בפעם הראשונה מוצר עובד, ואנו מקווים כי באמצעותו נוכל ליצור את פריצת הדרך שתאפשר לחברות ענק בעולם לעשות שימוש בטכנולוגיית הבלוקצ'יין" מסכמת למל.

Kaleido, הפועלת תחת חברת הבלוקצ'יין ConsenSys, היא הפלטפורמה היחידה לתוכנה כשירות (SaaS) של בלוקצ'יין אשר פונה לארגונים. לחברה שיתופי פעולה עם אמזון (AWS) ומיקרוסופט (Azure) מה שמאפשר לה נגישות ללקוחות שירותי הענן המאסיביים הללו. בשנת 2018 השיקה Kaleido חנות מקוונת ראשונה לשירותי בלוקצ'יין ארגוני המציעה מגוון שירותים חדשניים וכעת המוצר של QEDIT מצטרף אליה.

סופיה לופז, מייסדת Kaleido אמרה: "ככל שרשתות הבלוקצ'יין של הלקוחות שלנו בשלות ומפותחות יותר, רבים מנסים למצוא את פתרונות העתיד שיתאמו לפעילות שלהם. החדשנות של QEDIT בתחום הפרטיות וההוכחה באפס-ידיעה, הצליחה למשוך את תשומת הלב של לקוחותינו ואנחנו שמחים להציע גישה לפתרונות הטכנולוגיים של החברה באמצעות הפלטפורמה שלנו."

טון ליג'טנס, מנהל טכנולוגיות ראשי, בחברת KOMGO, פלטפורמת בלוקצ'יין למימון סחורות שנבנתה על Kaleido, אמר: "האתגר עבור רשתות בלוקצ'יין הוא הגנה על המידע הפרטי בספר החשבונות. הוכחה באפס-ידיעה מציעה פתרון אפשרי לבעיה הזו בכך שהיא מאפשרת לאמת את נכונות ההצהרה מבלי להעביר את המידע בפועל."

QEDIT היא חברת סטרטאפ ישראלית שנוסדה על ידי צוות יזמים, חוקרים ומפתחים מנוסים. החברה מפתחת טכנולוגיה המבוססת על שיטת ההצפנה הוכחה באפס-ידיעה (ZKP) על מנת לייצור בלוקצ'יין ארגוני ופרטי המאפשר שיתוף פעולה גם בין חברות מתחרות. הטכנולוגיה של QEDIT שומרת על נתונים עסקיים רגישים בסביבת ספר חשבונות משותף ומאפשרת לחברות לעמוד בתקנות הפרטיות המקומיות.

Kaleido, הפועלת תחת ConsenSys, היא פלטפורמת תוכנה-כשירות (SaaS) זוכת פרסים, לבניית והפעלת רשתות בלוקצ'יין אשר מאפשרת לארגונים ליישם אותן בקלות. Kaleido משתפת פעולה עם פלטפורמות ענן מובילות כמו Microsoft Azure ושירותי האינטרנט של אמזון בכדי להציע ענן בלוקצ'יין עסקי בחבילה אחת, יחד עם פריסה היברידית שכולה מוקדשת לשוק הבלוקצ'יין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il