TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"ההיערכות לתקן IFRS 17 הייתה צריכה להתחיל כבר אתמול"


יונתן רוזנטל, מנהל מוצרי FIS בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תערוך בסוף החודש (26.9) כנס היערכות לתקן IFRS 17 הבינלאומי, שאמור להיכנס לתוקפו בתחילת שנת 2021 וצפוי לשנות כליל את המודל החשבונאי של חברות הביטוח

הכנס נערך בזמן קריטי ומהווה הזדמנות אידיאלית לארגונים בענף הביטוח להיערך בהתאם לשינוי הדרמטי שיחול באופני הדיווח והמדידה בענף. הכנס מיועד לבעלי תפקידים בתחום הביטוח וייערך במשרדי מטריקס בהרצליה בשיתוף חברת FIS הגלובלית העוסקת בעולמות הביטוח.


התקן החדש, שיכנס לתוקפו בעוד כ-600 ימי עבודה ויחול על כל חברות הביטוח בארץ ובחו"ל, יחייב הפרדה מלאה בדיווח הכספי בין התוצאות הביטוחיות לבין התוצאות הפיננסיות והפרדה של מקורות הרווח - רווח שמקורו ביטוחי או חיתומי, בנפרד מרווח שמקורו מרווחים פיננסיים. בנוסף, יחייב התקן החדש פרסום נתונים המשקפים את רמת הסיכון בעסקים, את מרווחי השמרנות בהתחייבויות ואת הרווח העתידי הצפוי בחלוקה בין עסקים חדשים לבין תיקי ביטוח ישנים.


במהלך האירוע יקבלו המשתתפים תובנות חדשות על הסטנדרט החדש של עולמות הביטוח, וישמעו מהדוברים על ניסיונם האישי מהטמעת התקן במערכות ארגוניות בכל העולם וכן יספקו תובנות מלקחים שהופקו במסגרת תהליכים אלו. כמו כן, יעסוק הכנס בשאלה כיצד ניתן לייעל את מדיניות הארגון כדי להשיג חסכון בעלויות. היערכות קריטית זו תועבר באנגלית על ידי שני מומחים עולמיים בתחום, סינג' וירנדרה (Singh Virendra) – מנהל תחום ביטוח ארוך טווח ב-FIS ופיליפ סמנטסוב (Philip Sementsov) – מנהל תחום רגולציות בביטוח ב-FIS, אשר יגיעו לישראל במיוחד עבור כנס זה.


יונתן רוזנטל, מנהל מוצרי FIS בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר: "ההיערכות לתקן IFRS 17 מבחינת חברות הביטוח הייתה צריכה להתחיל כבר אתמול אך עדיין לא מאוחר. אנחנו נמצאים כיום בנקודת האל חזור מבחינת ארגונים בתחום, ומרגע זה כבר אין מקום להיסוסים. השינוי שיביא התקן החדש יחולל מהפכה בכל המערכות הקריטיות של הארגון והשלכותיו רבות ומורכבות, ומחובתם של כל הנוגעים בדבר להיערך לכך בהקדם. כנס זה הוא הזדמנות להגיע וללמוד מקרוב כיצד עושים זאת המומחים הטובים ביותר בכל העולם, על מנת לקבל כלים ליישם את זה נכון כאן בישראל".

אודות חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות מזה 20 שנה, כמו גם פתרונות ישראלים מבטיחים, ומספקת שירותי שיווק, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות אלו.


החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, APM ניטור חווית משתמש, ניהול מערכות, קוד פתוח, שליטה ובקרה, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרוייקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרוייקטים מגוונים.


החטיבה הינה מרכז הידע הגדול ביותר בארץ לפתרונות בינ"ל בתחומי ה-IT השונים ומביאה את הידע והניסיון ללקוחות בארץ בכל מגזרי השוק עם עשרות אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגיים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי. לחטיבה מומחיות ייחודית בתחום ה-OEM עבור מגזר הייטק וה-ISV. החטיבה מפעילה מרכז שירות ותמיכה הפועל תחת תקן SO – 9000 הפועל 24/7 וכן שירותי תמיכה ולוקליזציה בבית הלקוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il