TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט אביסרור 431 ברחובות: בקרוב יאוכלסו הבניין השביעי והשמיני בפרויקט


מבט מלמעלה של פרויקט מערב רחובות של אביסרור
מכירת הדירות בבניין העשירי בעיצומה * בניית הבניין התשיעי החלה – נותרו דירות בקומות הגבוהות

בקרוב יאוכלסו הבניין השביעי והשמיני בפרויקט אביסרור 431 ברחובות, כך מוסרת חברת אביסרור משה ובניו מקימת הפרויקט.


כמו כן החברה מציינת כי שיווק הבניין העשירי נמצא בעיצומו כש- 35% מהדירות בבניין נמכרו. הבניין העשירי כולל 16 קומות ו- 58 יח"ד של דירות בנות 4,5,6 חדרים וכן דירות מיוחדות של פנטהאוזים ודופלקסים בני 7 ו- 8 חדרים.


החברה מוסרת בנוסף, כי בניית הבניין התשיעי בפרויקט החלה וכי נותרו דירות בקומות הגבוהות. עד כה מכרה החברה בבניין התשיעי כ- 75% מהדירות בבניין.


פרויקט אביסרור 431 מאופיין בסביבה ירוקה מושלמת לגידול הילדים, מוסדות חינוך ותרבות, מפרט עשיר ורמת גימור גבוהה, שטחי גינון ושבילים הולנדיים, כל זאת במיקום מצוין – נגישות גבוהה לכביש 4 ו-431 . רוכשי הדירות בפרוייקט יהנו מנוף לפארק המשתרע על פני 12 דונם ובסביבה כפרית זרועה פרדסים.
יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק של בחברת אביסרור משה ובניו מסר, כי "הביקושים לרכישת דירה בפרויקט רק עולים ועולים.


הם נובעים בעיקר בגלל מיקום מעולה לצד מחירים אטרקטיביים. בשנים האחרונות שיפרה רחובות את מעמדה הסוציו אקונומי. חברות ההיי-טק הרבות שממוקמות בה והמוסדות הלימודיים, בראשם מכון וייצמן, מושכים אחריהם רוכשים רבים המבקשים להתגורר בקרבתם. גם מקומות הבילוי שנפתחו בעיר בשנים האחרונות הם אלטרנטיבה שמשתווה למקומות הבילוי בתל אביב הנמצאת במרחק 15 דקות נסיעה בלבד. אנחנו צופים שרחובות היא עיר שתמשיך להתפתח ותיתן מענה לכל מי שיבקש לגור במטרופולין במחירים שפויים".


פרויקט אביסרור במערב רחובות הוא הפרויקט הגדול ביותר שנבנה ברחובות עם כ-960 יחידות דיור ב- 12 מגדלים על שטח של כ- 77 דונם. במסגרת הקמת הפרויקט, ביצעה חברת אביסרור בשכונה עבודות פיתוח רבות שכללו שדרוג כבישים ודרכים, בניית פארק ציבורי המתפרש על פני כ-12 דונם, הכולל מתקני משחקים לילדים, מתקני כושר, שבילי הליכה ואופניים, פינות ישיבה מוצלות ומדשאות. בצמוד לפרויקט ובמרחק הליכה נמצא ביה"ס יסודי ממלכתי ע"ש בגין, הנחשב לאחד הטובים ברחובות ובשפלה בכלל, כמו גם שטחי מסחר ומבני ציבור נוספים, ביניהם בית כנסת וגן ילדים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il