TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יסמין קורן מצטרפת להנהלת Aon ישראל: מונתה ל- CCO ומשנה למנכ"ל


יסמין קורן
אילן בק, יו"ר Aon ישראל: המינוי מהווה חיזוק מהותי על רקע הרחבת הפעילות
איאון (Aon) ישראל, נציגתה של ברוקר הביטוח הגדול בעולם, הודיעה היום (א') על מינוייה של יסמין קורן לתפקיד CCO - Chief Commercial Officerומשנה למנכ"ל איאון ישראל. קורן (39) תצטרף לצוות המוביל של הנהלת החברה בראשותו של המנכ"ל אילן בק, הכולל את שלושת המשנים למנכ"ל: אורן לזרוביץ (CBO - Chief Broking Officer), רונית ורטמן (COO – Chief Operation Officer), ויניב בן דוד (CFO – Chief Financial Officer).

מינויה של קורן מגיע על רקע יישום התוכנית "Aon 2025", במסגרתה עתידה איאון ישראל להכפיל פעילותה בתוך 5 שנים. מדובר על התפתחות מקומית מהותית, כך שהרחבת שורות ההנהלה מתבקשת על מנת לדאוג ליישום מהיר ויעיל של התוכנית. במסגרת תפקידה תפעל קורן יחד עם הצוות המוביל של החברה להרחבת הפעילות והעמקת האחיזה בתחום הביטוח המסחרי.

קורן, בעלת ניסיון של כ- 17 שנה בתחום הביטוח. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת מחלקת עסקים גדולים ופיתוח עסקי במגדל שכלל ניהול צוותי תעשיה ופיתוח עסקי, תוכניות רב לאומיות וסיכונים מיוחדים תוך התקשרות עם מבטחי משנה גלובליים. לפני כן מילאה מספר תפקידים בחברת הביטוח כלל ביניהם מנהלת מחלקת עסקי מרחבים. לקורן תואר ראשון בהצטיינות בביטוח מהמכללה האקדמית נתניה.

אילן בק, יו"ר ומנכ"ל Aon ישראל, ציין כי "מינויה של יסמין מהווה חיזוק מהותי לחברה בתקופה של צמיחה מואצת. אני מאמין כי השילוב של יכולותיה המקצועיות עם ניסיונה העשיר ישלים את יכולותיו של צוות ההנהלה הוותיק והחזק שלנו. הצוות פועל במרץ ליישם את תוכניות הצמיחה של החברה תוך קידום ומינוף יכולותיה הייחודיות והחדשניות של החברה בתחומים הקיימים וגם בתחומים חדשים".

אודות Aon ישראל
איאון (Aon) ישראל הינה ברוקר הביטוח הבינלאומי הגדול בישראל והשלוחה המקומית של Aon העולמית, ברוקר הביטוח הבינלאומי הגדול בעולם בתחומי ניהול הסיכונים, ביטוח, ביטוחי משנה ופתרונות משאבי אנוש. הקבוצה, הנסחרת בנאסד"ק, מעסיקה למעלה מ- 50 אלף עובדים ב- 120 מדינות ופועלת מהמטה בלונדון. איאון העולמית מדורגת ברשימת 500 החברות הגדולות בעולם של מגזין פורצ'ן. איאון ישראל פעילה בכל ענפי הביטוח הכללי. עם לקוחותיה נמנים ארגונים עסקיים וציבוריים מובילים מכל מגזרי המשק. כמו כן, היא מורשית "לוידס" בישראל. בעלי התפקידים הבכירים באיאון ישראל: היו"ר והמנכ"ל אילן בק, בתפקידי משנה למנכ"ל: רונית ורטמן, יניב בן דוד, אורן לזרוביץ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il