TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה בע"מ תבצע עבור רכבת ישראל עבודות תשתית למסילת 431 בהיקף של כ-385 מיליון שקל


איתמר דויטשר
הפרויקט משתרע על פני 5.5 ק"מ ומהווה חלק מחיבור קו הרכבת תחנת ראשונים למודיעין ולקו הרכבת המהיר לירושלים
הפרויקט יבוצע ע"י אלקטרה תשתיות ומתווסף לצבר העבודות של קבוצת אלקטרה, שהסתכם בסוף החודש שעבר בכ-14.4 מיליארד שקל

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ: "אנו שמחים על זכייתנו בפרויקט משמעותי של רכבת ישראל. הזכיה ממחישה את יכולותיה של אלקטרה תשתיות לספק פתרונות כוללים לפרוייקטים מורכבים במסגרת התכניות ארוכות הטווח של ממשלת ישראל להרחבת תשתיות התחבורה ברחבי המדינה".

קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, זכתה במכרז של רכבת ישראל לביצוע עבודות תשתית במסילת 431 בהיקף כספי של כ-385 מיליון שקל. אלקטרה תשתיות, חברת הבת של אלקטרה בע"מ, תבצע את הפרויקט שכולל עבודות תשתית, גישור ומינהור, ומהווה חלק מחיבור קו הרכבת תחנת ראשונים למודיעין ולקו הרכבת המהיר לירושלים.

הפרויקט משתרע על פני 5.5 ק"מ בתוך מפרדת כביש 431 (תוואי צר ברוחב של 22 מטר בין כבישים פעילים) בין מחלף נס ציונה עד למחלף רמלה/כביש 40. תקופת הביצוע של הפרויקט הינה כ-30 חודשים.

פרויקט זה מתווסף לפרויקטים משמעותיים נוספים בהם זכתה אלקטרה בע"מ בשנה האחרונה, באמצעות אלקטרה תשתיות ואלקטרה בניה, ביניהם: הרחבת מתקן הטיפול הביולוגי בשפד"ן (כ-605 מיליון שקל); הוספת נתיב בכביש 20 במסגרת פרויקט הנתיבים המהירים (כ-430 מיליון שקל); בניית קמפוס אמדוקס ברעננה (כ-330 מיליון שקל) ועוד.

בחודש שעבר דיווחה אלקטרה בע"מ, כי חתמה על הסכם למכירת חלקה (כ-33.3%) בקו חלוקת הגז בדרום הארץ תמורת כ-135 מיליון שקל בעיסקה שעשויה להניב לחברה רווח של כ-90 מיליון שקל לפני מס.

אלקטרה בע"מ סיכמה את המחצית הראשונה של שנת 2019 עם עלייה של כ-10.8% בהכנסות לכ-3.37 מיליארד שקל ועם עלייה ברווח הנקי במחצית לכ-92.2 מיליון שקל. ה-EBITDA של החברה במחצית הראשונה עלתה בכ-42% לכ-255.7 מיליון שקל.

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות ואחזקה; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il