TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

DYNABOOK מכריזה על ה-Tecra x50-f – לפטופ ״15 אולטרה-נייד


Dynabook-Tecra_X50-F_l
המחשב הנייד החדש, שמשקלו רק ¹1.36 ק״ג, ׳מפגיז׳ עם סוללה שמספיקה ל- 17 שעות עבודה – אידיאלי למי שמבלה את מרבית יומו עם המחשב הנייד * עוד במפרט: שלל תכונות אבטחה, קישוריות, ביצועים ועיצוב
Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) הכריזה על הTecra X50-F -, מחשב עסקי קל משקל ועמיד, המתוכנן במיוחד לעידן העבודה הניידת. עם משקל של 1.36 ק״ג וסוללה שתספיק ל-17 שעות עבודה מאומצת, ה-X50-F מציע מסך LCD בגודל ״15, בהיר וחד, ללא פשרות בכל הנוגע לניידות, ביצועים ואמינות. ה-X50-F משלים את משפחת ה-X, של dynabook ומצטרף לדגמי ה- ״12, ״13 וה-״14 של החברה.

המסכים הגדולים עוברים למובייל
ה-X50-F שנבנה עם מחשבה על העובדים שצריכים להתנייד, מביא את העבודה על מסך גדול גם למי שנמצא בדרכים ומחפש את החוייה שקרובה לחויית המחשב השולחני. מסך ה- IGZO LCD פותח לחסכון באנרגיה וצורך כמחצית מצריכת החשמל לו זקוק מסך LCD סטנדרטי, בלי להתפשר על הבהירות. זה, בנוסף לחיי סוללה מרשימים במיוחד, מבטיח שהמשתמש אינו צריך לדאוג היכן .

ה-X50-F מפגין גם עמידות מרשימה. הוא בנוי על מרכב מגנזיום בתצורת כוורת, הקל בכ-40 אחוז מהפלסטיק והעמיד במיוחד. המחשב הארגונומי, אף עבר מגוון מבדקים בתקן צבאי לבדיקת עמידותו בנפילות, טמפרטורות, לחות ואבק. להשלמת החוייה הוא מצוייד במשטח ׳טאצ׳פד׳ מדוייק ובמקלדת המוארת מאחור.

״על פי רוב, מחשבי ״15 נולדו כמחשבים משרדיים שהשימוש בהם הוגבל לשולחן העבודה״, אמר דמיאן ז'אום, נשיא GmbHDynabook Europe. ״היות וכח העבודה הפך ליותר נייד בשנים האחרונות, עסקים רבים רוצים לתת לעובדים הניידים את אותה חויית עבודה גם כשהם נמצאים בשטח. ההשקה של ה-X50-F תומך במשימה זו בלא להקריב דבר בתחום הביצועים ואו הניידות. המחשב החדש משלים את קו מחשבי ה-X כך שלכל אחד ימצא מחשב התואם את צרכיו״.

אבטחה מקיר לקיר
ה-X50-F מפגין מגוון תכונות לשמירה על המידע בדרכים, החל מאימות כניסה ביומטרי, זיהוי פנים וטביעת אצבע, ועד לעובדה שה-BIOS שלו תוכנן ויוצר על ידי החברה עצמה, למקסום האבטחה.
כתוסף, ומתוך מודעות לנושא אבטחת מצלמות רשת, המחשב מצוייד ב״מגן״ עדשה מיוחד, להגברת פרטיות המשתמש. קורא כרטיסים חכמים אופציונלי - זמין אף הוא.

קישוריות – המילה האחרונה
ה-X50-F מאפשר לעובדים להיות זמינים סביב השעון. הוא אמנם דק גזרה, אבל, כולל שתי יציאות
USB-A type, שתי יציאות USB-C עם Thunderbolt 3 ומעגן HDMI. המחשב אף מצוייד ב- WiFi 6, הסטנדרט האחרון ויש אפשרות גם לקבלת 4G LTE.

ה-X50-F מציע את חלונות 10 Modern Standby (MS), יחד עם אפשרות ׳התעורר בטביעת אצבע׳, ומזכיר בכך התנהלות מול סמארטפון. בתחום האחסון המחשב מציע מגוון קיבולות וסוגי כוננים, דוגמת SSD, כולל SATA, PCI אולטרה-מהיר, ו-Intel Optane. מאוורר סוג S, חדש ומשודרג, מגדיל את זרימת האוויר בעד 10 אחוזים, אך הוא עושה זאת בשקט רב.

המחיר הצפוי למחשב – תלוי המפרט - החל מ- 5000 שקלים (לפני מע"מ).

dynabook Tecra X50-F יהיה זמין מתחילת אוקטובר 2019, באמצעות חברת ׳מפעיל׳. למידע נוסף:
dynabook.co.il
¹ המשקל תלוי המפרט הטכני הסופי

מידע על אביזרי עזר:

Thunderbolt™ 3 dock:
Multiple connection dock with 2 x HDMI®, DisplayPort™, VGA and Mini DisplayPort™, USB 3.0, USB Type-C, headphone and microphone combo jack. Dock supports dual output resolution of 4K/2K @60Hz and features removable Thunderbolt™ 3 cable, supporting 40Gb. זמין מיידית.

USB-C dock:
Multiple interface dock which supports DisplayPort™++ and up to three displays. Includes security lock slot, charging function and supports full range of dynabook branded models, including X50-F.
זמין מחודש אוגוסט 2019.

Ultra slim keyed cable lock:
Slim lock head designed specifically for thin laptops, with 360-degree rotating bar, push to lock function and 2 metre cable length.
זמין עם השקת X50-F

Secret 2-Way privacy filter:
Self-adhesive silicon film blocks the view from both sides to enable improved privacy, especially on the move.
זמין עם השקת X50-F

X-series laptop sleeve:
Tailor made for Tecra X50-F, with colour match and magnetic closure. Additional compartments with zipper, including pen holder and 2 further small pockets for further storage.
זמין מחודש אוקטובר 2019.

למידע נוסף:
דוניצה תקשורת
נחום דוניצה 0546967020 או nahum@donitza.co.il

אודות Dynabook Inc.
במשך מעל ל-30 שנה המחשבים הניידים של טושיבה והטכנולוגיות בהן הם צויידו, היוו את הסטנדרט לתעשייה כולה בתחומי חדשנות, איכות ואמינות מוצר. כעת, עם הרכישה על ידי תאגיד Sharp ותחת המותג החדש Dynabook, ממשיכה החברה במסורת של אספקת ערך מוסף ותמיכה בשותפים העסקיים ובלקוחות ברחבי העולם. למידע נוסף: dynabook.co.il

למידע מקוון:
בקרו באתר dynabook.co.il לקבלת מידע על המוצרים האחרונים של החברה, או בקרו בבלוג שלנו. כאלטרנטיבה, ניתן ליצור קשר עם החברה במגוון אתרי המדיה החברתית שלה.

אודות מפעיל
"מפעיל' הוקמה לפני כ-80 שנה כחברה המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי טיפול בפלט ארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, והתמקדה במתן פתרונות כוללים בתחום ההדמיה, הדפוס המקצועי והמחשוב לעסקים וארגונים בכל סדר גודל. למידע נוסף: http://www.mafil.co.il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il