TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Syte , חברת החיפוש הויזואלי מבוסס AI , מודיעה על גיוס של 21.5 מיליון דולר בסבב גיוס B


טכנולוגית החיפוש הויזואלי שלSyte אומצה עד היום על ידי המותגים המובילים בעולם האפנה ועיצוב הבית ואף הוגדרה על ידי מיקרוסופט כבעלת התוצאות המדויקות ביותר

חברת Syte, אשר פיתחה טכנולוגית חיפוש ויזואלי מבוססת AI, מודיעה היום על גיוס של 21.5 מיליון דולר בסבב גיוסB , בהובלת קרן ההשקעות Viola Ventures ובהשתתפות משקיעים מובילים כדוגמת Storm Ventures, Commerce Ventures, ו-Axess Ventures. המשקיעים בסבב הקודם השתתפו גם בסבב הנוכחי, ועם השקעה זו סך גיוסי ההון בחברה עומד על כ-30 מיליון דולר.

טכנולוגית החיפוש הויזואלי שלSyte אומצה עד היום על ידי המותגים המובילים בעולם האפנה ועיצוב הבית ואף הוגדרה על ידי מיקרוסופט כבעלת התוצאות המדויקות ביותר. פיתרון המצלמה של החברה מאפשר ללקוחות המחפשים פריט מסוים באתרי אי-קומרס, לצלם אותו ולקבל את התוצאות הקרובות ביותר מבין הפריטים המשווקים באותו אתר. בין לקוחות החברה נמנים מותגים בינלאומיים כגון Tommy Hilfger, Marks & Spencer, boohoo, Farfetch ועוד.

בנוסף, מאפשרת Syte פתרונות לחנויות פיזיות כגון מראות חכמות עם שירות סטיילינג, ומנוע המלצות המשתמש במערכת התיוג המתקדמת של החברה אשר מתייגת כל פריט בצורה אוטומטית ומאפשרת להפוך תמונה לטקסט כך שמנוע החיפוש יודע לזהותה בקלות.


סבב הגיוס הנוכחי נועד לתמוך בצמיחה הגלובאלית של החברה, וכן בהמשך פיתוח הטכנולוגיה שתאפשר פרסוניליזציה של אתרי מסחר אלקטרוני. ההשקעה תשמש גם להרחבת כח האדם וגיוס 70 עובדים חדשים בישראל ובעולם .


רונן ניר, שותף מנהל בקרן Viola Ventures ציין: "Syte הצליחה לפתור בעיה שאפילו ענקיות הטכנולוגיה עדיין מתקשות לפתור. היקף וקצב האימוץ של הפיתרון של Syte הם חסרי תקדים וגך כם התגובות שהם מקבלים משחקנים מובילים בשוק.״

"Syte שמה לה למטרה לעשות מהפיכה בחוויית הקנייה ולפשט מציאת מוצרים על ידי פתרונות מבוססי בינה מלאכותית ויזואלית, כך שלקוחות יוכלו לחפש בקלות ובמהירות את המוצרים שהם אוהבים ורואים מסביבם וברשתות חברתיות", מספר עופר פרימן, מייסד שותף ומנכ"ל Syte, "אותו חזון הוא שמוביל אותנו עתה עם הצמיחה המואצת של החברה". עוד הוסיף:" עבורנו, ההוכחה ליעילות הטכנולוגיה טמונה בקשר עם הלקוחות שלנו, שבוחרים בנו שוב ושוב לסייע להם לבלוט בתעשיית הקמעונאות, אחת התעשיות התחרותיות והמתפתחות ביותר בעולם. באמצעות הגיוס, אנו מתכננים להרחיב את סל המוצרים של החברה, ולהמשיך לתמוך בלקוחותינו באמצעות חדשנות הדיגיטלית".

צוות מייסדי החברה הם עופר פרימן, ליהיא פינטו פרימן, עידן פינטו וד"ר הלגה ווס מומחה עולמי ל - machine learning ומהחוקרים הבכירים של מאיץ החלקיקים CERN בשוויץ.

אודות Syte:
Syte היא המובילה העולמית בפתרונות בינה מלאכותית ויזואלית לרשתות אופנה ועיצוב הבית. החברה הוקמה בשנת 2015 ומספקת פתרונות כחיפוש באמצעות מצלמה, מנועי המלצות ויזואליים מבוססי בינה מלאכותית ועוד, שהוכחו כמסייעים לעליה משמעותית בהמרות מהאתר וכן להגדלת סל הקניה הממוצע. על לקוחות החברה נמנות הרשתות הגדולות בעולם ובהן Tommy Hilfiger, Forever 21, Marks and Spencer ועוד. ל -Syte הסכמי שיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיה מובילות כסמסונג, מייקרוסופט ו-SAP , ועל משקיעיה נמנים Viola Ventures , קרן מגמה, Navar מקוריאה,NHN Ventures , Lyra Ventures ועוד. ל-Syte משרדים בתל אביב, ניו יורק, לונדון וז׳נווה.



אודות Viola Ventures
Viola Ventures הינה חלק מ– Viola, קבוצת ההשקעה המובילה בישראל בתחומי הטכנולוגיה, עם נכסים מנוהלים בשווי של 3 מיליארד דולר. הקרן, אשר נוסדה בשנת 2000, מעודדת סטארטאפים בשלבים ראשוניים להפוך למובילים בשוק הגלובלי. הקרן מנהלת מעל ל- מיליארד דולר וותמכה בכמה מחדי הקרן הישראליים כמו Payoneer, Lightricks, Outbrain ו – ironSource.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il