TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רמדי של מרחביה נמכרה בסכום של עד 46 מיליון דולר: פי 2 עד 7 השקעתה הכוללת של מרחביה בה


רני ליפשיץ, יור מרחביה
בתהליך העסקה, תגדיל מרחביה את החזקותיה ברמדי לכ-8%. חלקה של מרחביה, בתמורה מעסקת המכירה, מוערך בסכום הגדול פי 2 עד 7 מהסכום הכולל שהשקיעה ברמדי

מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח), חברת השקעות ישראלית המתמחה בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, הודיעה אתמול (ראשון) כי חברת הפורטפוליו רמדי (RMDY, מוחזקת 6% בזמן הרכישה) נמכרה בתמורת מקסימלית של 46 מיליון דולר. ההכנסות השנתיות של רמדי בשנת 2018 עמדו על כ-2.5 מיליון דולר, והנהלת החברה צופה צמיחה דרמטית בהכנסות בשנים הקרובות. לרמדי כ-30 לקוחות בארה״ב ובישראל, המניבים לה כבר הכנסות שנתיות בהיקף של מספר מיליוני דולרים, ביניהם Medtronic, Merck, American Heart Association, Dana Farber, Jefferson, Moffit, VNSNY, Mobe Health.

חברת רמדי נוסדה על ידי ד"ר עמיר קישון, בנו של אפריים קישון. החברה מפתחת ומפעילה מערכת המספקת קשת שירותים דיגיטליים הנדרשים ליצירת קשר מקוון עם חולים. מערכת זו מאפשרת פתרונות עקיבה אחר נתונים המדווחים על-ידי החולים עצמם, בין אם באמצעות ציוד מקוון או באמצעות דיווח עצמי, פתרונות אינפורמציה ולימוד לחולים, מערכות טפסים, שאלונים וניהול לוחות זמנים וכן קשת רחבה של פתרונות תקשורת שכוללים ווידאו, אודיו וטקסט. הפלטפורמה של רמדי מספקת גם פתרונות לצוות או למוקדן הרפואי הכוללת ניהול קהיליית החולים, תיק חולה, ופתרונות תקשורת עם החולים.

בתהליך העסקה, תפעל מרחביה לממש את האופציה שיש לה, ותגדיל את החזקותיה ברמדי ב-8% וזאת בתמורה לסך של 500 אלף דולר, שיקוזזו מתמורת העסקה שמגיעה לחברה. עם השלמת העסקה, חלקה של מרחביה בתמורה הכוללת לאחר הקיזוז כאמור עשוי להיות בסך של בין כ-1.1 לבין כ- 3.7 מיליון דולר. סכום זה גדול פי 2 עד 7 מהסכום הכולל אותו השקיעה החברה ברמדי כ-500 אלף דולר.

במסגרת תנאי ההסכם, תשלם החברה הרוכשת, אופטימייז, תמורה מיידית של 8 מיליון דולר במזומן ו-8 מיליון דולר במניות אופטימייז אר אקס. העסקה כוללת תמורה עתידית של 30 מיליון דולר בכפוף להשגת יעדי מכירות בשנים 2020-2021. מחצית מהתמורה העתידית היא במזומן ומחציתה במניות אופטימייז אר אקס. כך התמורה העתידית המקסימלית עומדת על 46 מיליון דולר.

אופטימייז אר אקס (נאסד"ק: OPRX), החברה הרוכשת, מתמקדת בפיתוח וייצור של פלטפורמה טכנולוגית מבוססת ענן ליותר מ-50% מספקי שירותי הבריאות בארה"ב. באמצעות אותה פלטפורמה, המשתרעת על כל התחומים והתמחויות הטיפול, מובטחת זרימת מידע בזמן אמת בין מטפלים למטופלים לספקי שירותי בריאות, ייעול של תהליך הטיפול ובכך שיפור של תוצאות הטיפול, גם כאשר המטופלים אינם נמצאים במרפאה או בבית חולים. כמו כן, מדובר בפלטפורמת קידום מכירות לספקים בתחום הבריאות, המאפשרת ערוץ תקשורת ישיר הן עם גופים גדולים דוגמת בתי חולים ומרפאות והן ישירות עם החולים.

מרחביה אחזקות והשקעות (ת"א: מראח) היא חברה ישראלית המתמחה בביצוע השקעות בחברות הזנק צעירות ומבטיחות הפועלות בתחומים מובילים בעלי ביקוש גבוה במדעי החיים, וזאת בשילוב מוסדות רפואיים מובילים בעולם - ביניהם קליבלנד קליניק מארה"ב. בנוסף על רמדי, חברות הפורטפוליו של מרחביה כוללות את חברת CDx (קליבלנד דיאגנוסטיקס. מוחזקת כ-8%), המפתחת שיטה לאבחון מוקדם של סרטן מסוגים שונים, באמצעות הזיהוי בבדיקת דם של שינויים במבנה הסמן הביולוגי החלבוני IsoPSA, המצביעים על הימצאות מחלה.


כמו כן השקיעה מרחביה בחברת EFA, המפתחת מכשיר המשמש כמעבדת אבחון ניידת ונישאת, לביצוע ספירת דם ובדיקות נוספות באמצעות בדיקות דם, ועונה על הצורך העולמי להפחית ככל הניתן בשימוש יתר באנטיביוטיקה. החברה פועלת כיום בחממה הטכנולוגית eHealth Ventures, בה שותפים קופ"ח מכבי, חברת מדיסון, קליבלנד קליניק ואמג'ן. באוקטובר 2018 הודיעה החברה על כניסתה לשוק הכאב הכרוני באמצעות השקעה ב-TRAINPAIN, חברת פורטפוליו של חממה בה שותפה קופ"ח מכבי, המפתחת פלטפורמה מבוססת AI לטיפול בכאב כרוני – שוק המוערך ב-635 מיליארד דולר בארה"ב בשנה, ומתמקדת בשלב הראשוני בטיפול בחולי פיברומיאלגיה, הפוגעת ב-3%-6% מאוכלוסיית העולם. עוד באוקטובר 2018 הודיעה מרחביה על כניסתה להשקעות בתחום המו"פ של קנאביס רפואי, ועל כוונתה לממש את יכולותיה בתחום בחינת השקעות במדעי החיים ובטכנולוגיה ומימוש מדיניות השקעה בתחום, וכן את קשריה הבינ"ל עם גופים מובילים גם בתחום הקנאביס הרפואי עם דגש על חברות מחקר ופיתוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il