TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שני בלו הרפניסט מונתה לתפקיד מנכ"לית הלמן-אלדובי גמל ופנסיה


שני בלו הרפניסט
לשני בלו הרפניסט תואר שני בעם התמחות במימון וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית

בית ההשקעות הלמן-אלדובי הודיע הבוקר על מינויה של שני בלו הרפניסט לתפקיד מנכ"לית חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות החל משנת 2020. בלו הרפניסט תחליף בתפקיד את איתי ברדה שמונה לתפקיד משנה למנכ"ל בית ההשקעות.

לשני בלו הרפניסט נסיון של למעלה מ- 16 שנה בשוק ההון במהלכן מילאה שורה של תפקידים בכירים בבית ההשקעות, החל משנת 2003. בכלל זה כיהנה כחברת הנהלה וסמנכ"לית התפעול של הלמן-אלדובי גמל ופנסיה משנת 2006.

לשני בלו הרפניסט תואר שני בעם התמחות במימון וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית.

חברת הגמל של הלמן-אלדובי רשמה בשנים האחרונות צמיחה משמעותית בהיקף הנכסים המנוהלים בעקבות שורה של מהלכים אסטרטגיים שביצעה. החברה זכתה בשני המכרזים של רפורמת קרנות הפנסיה של האוצר ולצמיחה משמעותית בתחום הפנסיה, פיתחה וחיזקה את ערוצי ההפצה, העלתה את המודעות והמיצוב לחברה, החליפה את מערכות ה-IT, וביצעה שורה של מיזוגים ורכישות, כאשר האחרון שבהם היה מיזוג פעילות הגמל של אי.בי.אי.


כיום מנהלת חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות כ 20 מיליארד ₪. קרן הפנסיה של החברה נחשבת לבעלת שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר, יחסית ואבסולוטית, בתחום הפנסיוני עם גיוס של מעל ל- 100 אלף עמיתים משנת 2016.

רמי דרור, מנכ"ל בית ההשקעות הלמן-אלדובי: " שני צמחה והתפתחה בהלמן אלדובי גמל ופנסיה מזה 16 שנים, בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית תפעול.


שני מביאה עמה ניסיון מהותי והכרות מיטבית עם החברה ובסיס הלקוחות של החברה תוך הבנה מעמיקה ובקיאות בהוראות הדין והחובות הרגולטוריות בתחום חסכון ארוך טווח.


לאורך שנותיה בחברה שני הייתה שותפה מלאה להתפתחות החברה מחברה קטנה שניהלה פחות מ-1 מיליארד ₪ עד לחברה המנהלת כיום למעלה מ-20 מיליארד ₪ והיתה אחראית על עיצוב תהליכי ליבה בתחומי שרות ותפעול, הובלת תהליכי הסבות של מערכות IT, הטמעת מיזוגים ומוצרים חדשים, קליטת עשרות קופות חדשות תוך ניהול פרויקטים מורכבים.


שני מנהלת מוכשרת בעלת יכולת הובלה והנעה של מנהלים ועובדים תוך שמירה על איכות ביצוע גבוהה ומרשימה. אנו גאים בכך שמנהלים מבטיחים צומחים בחברה ומגיעים לעמדות הבכירות ביותר. אני בטוח שהנסיון הרב של שני וההיכרות העמוקה שלה עם פעילות הליבה של חברת הגמל והפנסיה תסייע לה להוביל את החברה לשיאים חדשים".

אודות בית ההשקעות הלמן-אלדובי:
בית ההשקעות הלמן-אלדובי, בניהולם של רמי דרור, מנכ"ל, ואורי אלדובי, יו"ר, מנהל נכסים בהיקף של כ-58 מיליארד ש״ח. בית ההשקעות הוקם בשנת 1995 והינו אחד מבתי ההשקעות הגדולים והוותיקים בשוק ההון הישראלי. בתקופה האחרונה מציג הבית צמיחה ניכרת בהיקף הפעילות תוך התברגות בצמרת התשואות בשנת 2018. קרן הפנסיה של בית ההשקעות הינה אחת מארבעת הקרנות שזכו במכרז פנסיית ברירת המחדל של משרד האוצר ובית ההשקעות זכה לאחרונה במכרז היוקרתי לניהול כספי הפנסיה של חברת נמלי ישראל. כמו כן, הקים הבית בשנים האחרונות פעילות בתחום קרנות ההשקעה האלטרנטיביות, פעילות שצפויה להתפתח ולהפוך לזרוע משמעותית בפעילות בית ההשקעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il