TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הלוואה לעסק חדש- עזרה לעסק בתחילת הדרך


הלוואה לעסק חדש
כל עסק חדש בתחילת דרכו צריך סכום התחלתי על מנת להתקיים ולהתנהל בתור עסק מתחיל

כל עסק חדש בתחילת דרכו צריך סכום התחלתי על מנת להתקיים ולהתנהל בתור עסק מתחיל. מעבר לכך חייב העסק תוכנית עסקית מפורטת בה יפורטו כל פעולותיו כולל הכנסותיו והוצאותיו בתור עסק, כולל יעדים ומטרות שיש לעמוד בהם בשנה הראשונה לעסק. עדיף לבנות תוכנית עסקית עם איש מקצוע שיעזור ויכוון את העסק ואף יתאים לה את התוכנית בהתאם לצרכים האישיים שלה.


מהיכן ניתן לקחת הלוואות לעסק חדש?
הלוואות לעסק חדש יכולות להיות מכמה מקומות. האופציה הראשונה שעומדת לפנינו היא הבנק. אך על מנת לקחת הלוואה מהבנק יש צורך בערבות ואף להוכיח יציבות תעסוקתית כולל פיקדונות וחסכונות שיש ברשותנו. לא תמיד הבנק מאשר הלוואות לעסק חדש, ולכן ישנם גופים אחרים שיכולים לעזור עם הלוואות לעסק חדש, אך יש לקחת בחשבון שהריבית שלהם תהיה גבוה יותר.


חברות האשראי מציעות לעסקים חדשים ומתחילים הלוואות במסלולים שונים ובריביות שונות, ההלוואות אכן מפתות אך הם ניתנות בריבית יותר גבוהה מהבנק כך שהן לא ממש כדאיות. האופציה הטובה ביותר שעומדת בפני העסקים ללקיחת הלוואה היא הקרבן בערבות המדינה. בקרן בערבות המדינה תמצאו הלוואות במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, אשר ניתנות לתקופת החזר ארוכה עד חמש שנים ובריבית נמוכה שהעסק יכול לעמוד בה.


למה כדאי לכם לקחת הלוואות מהקרן לערבות המדינה ולא מהבנק?
הקרן לערבות המדינה היא הגוף שהכי המתאים ביותר לעסקים קטנים וחדשים. היא מעמידה לרשות העסק הלוואה בריביות נמוכות שהעסק יכול לעמוד בהם, תשלומי החזר נוחים וגמישים ופריסת החזר ארוכה עד חמש שנים. אך על מנת לקבל הלוואות בערבות המדינה יש צורך למלא טופס אשר מועבר להתייעצות עם הבנק ורק לאחר מכן מגיעה ההחלטה עם לאשר את ההלוואה או לא. בכל אופן הבקשה לקבלת הלוואה מקרן לערבות המדינה כדאית עד מאוד במיוחד שמדובר על תנאי הלוואה נוחים עם ריביות נמוכות יותר ואשר מותאמות לעסק המתחיל.


מה קורה אם לעסק אין את הסכום ההתחלתי או סכום מצומצם?
עסקים חדשים ומתחילים נתקלים לרוב בסירוב של הבנק לגבי קבלת הלוואה לעסק חדש. מצב זה גורם להם לחשוב על אפיקים אחרים על מנת להשיג את הלוואות לעסק חדש. ברוב המקרים שעסק חדש מבקש הלוואה הוא מגיע עם סכום מצומם או שאין לו סכום בכלל. הבנק לא תמיד עוזר לעסקים הקטנים וגם אם כן, על העסק להראות לבנק שהוא יציב כלכלית ויש לו פיקדונות וחסכונות. מעבר לכך, על עסק להביא ערבים על מנת שהבנק יוכל להעניק לעסק הלוואה. לכן חשוב מאוד לדעת את כל האפיקים השונים העומדים לרשות העסק בעת על מנת לקבל הלוואות לעסק חדש ולא לפספס אותן. אחד מהדרכים לקבלת הלוואות לעסק קטן הן קרנות השונות העומדות לרשות העסקים ואשר עוזרות להם בקבלת הלוואה.


מדוע חשוב להתייעץ עם יועץ עסקים בטרם לקיחת הלוואה לעסק חדש?
התייעצות עם יועץ מקצועי בתחום ההלוואות תעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בדבר לקיחת הלוואה לעסק חדש. יועץ מקצועי בתחום ההלוואות יעזור לכם לבחור את ההלוואה שמתאימה לכם בהתאם לצרכים האישיים שלכם, בריבית הנמוכה ביותר ובתנאי ההחזר המשתלמים ביותר להחזר ההלוואה מדי חודש. כמו כן, היועץ המקצועי יעזור לכם לתכנן תוכנית עסקית מפורטת דרכה תוכלו לדעת בוודאות מהו הסכום ההתחלתי שאתם זקוקים לו בתור עסק על מנת לתפעל את העסק שלכם בשנים הראשונות עד שתרוויחו ממנו. דבר זה חשוב מאוד במיוחד שמדובר על מטרות ויעדים שיש להשיג על מנת שהעסק יוכל התחיל להרוויח.


"אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il