TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אתר חדש ל'חלי ממן'


חלי ממן - לוגו
אושיית אורח החיים הבריא 'חלי ממן' מתחדשת באתר חדש אשר יפעל באמצעות ממשק ידידותי שנועד להקל על תהליך ההרזיה, עבור חברי קבוצות התמיכה והקהל הרחב. האתר משנה את חווית ההרזיה בקרב המשתמשים והופך אותה נגישה ופשוטה יותר

חלי ממן אשר פועלת מזה שנים רבות בענף אורח החיים הבריא מחדשת את אתר הבית של החברה. האתר מהווה כיום מרכז מידע ארצי עבור אלפי האנשים החברים בקבוצות התמיכה של הרשת, וכן פתוח לשימוש גם עבור הקהל החופשי.


באתר ניתן למצוא שפע של המלצות להקל על תהליך ההרזיה,מתכונים ייעודים לשינוי הרגלים שנכתבו על ידי ממן עצמה ועוד מגוון של מוצרים וטיפים ייחודיים המאפשרים חווית הרזיה קלה ונוחה לדוגמא: ניהול יומן אכילה, פורום פעיל לשאלות ותשובות.

כידוע, ממן ייסדה את העסק המשגשג בשנת 2000 עם קבוצה קטנה שפעלה בבית הוריה שבקריית חיים. כיום פועלות בארץ יותר מ-400 קבוצות שמיישמות את השיטה המצליחה שפיתחה. יותר מעל 20 אלף איש משתתפים במפגשים ומגיעים יחד לתוצאות.


שיטתה של ממן היא סיפור הצלחה שהיה ונשאר מפה לאוזן.
האתר פתוח לשימוש לחברי הקבוצות ולקהל הרחב, וכן הכניסה אליו אינה כרוכה בהרשמה או תשלום. כך הציבור הרחב יכול לקבל את הידע הרב אותו צברה חלי לאורך שנות פעילותה מבלי להיות במסגרת התמיכה המחייבת.


בין המאפיינים החדשים באתר ניתן למצוא תפריטי דיאטה מותאמים אישית, בהם הגולשים יכולים לבחור בין תפריט של 1200, 1500 או 1800 קלוריות ליום, אותו הם יכולים להתאים לעצמם מתוך שלל קטגוריות ומתכונים. הממשק נגיש וקל ומאפשר לגולשים לראות את האופציות השונות לתפריט בכל קטגוריית מזון: פחמימות, חלבונים, קטניות וכדומה, וכך להצליח לגוון בכל יום ויום את התפריט הקלאסי. התפריטים ניתנים להדפסה וניתן להתאים אותם אישית ולשנות אותם בכל יום. לצד התפריטים, מופיעים גם מתכונים דיאטטיים - פשטידות, עוגות, דגים, בשר, ירקות ומגוון עצמום של מתכונים טבעוניים וצמחוניים.


כמו כן, ניתן למצוא באתר את סיפור ההצלחה האישי של חלי ממן, המנחות שמדריכות, וכן סיפורי הצלחה של המשתתפים בסדנאות, אשר הצליחו להגיע לתוצאות מרשימות ולשמור עליהן לאורח זמן, זאת בעזרת ליווי ותמיכה של מנחות הסדנאות של חלי ממן.


עוד ניתן למצוא: חדשות ועדכונים, מידע בנוגע לקבוצות חדשות ושעות פעילות, המלצות שונות וטיפים לירידה במשקל, מידע וכתבות הקשורות לאוכל, דיאטה ואורח חיים בריא, פורום פעיל לשאלות והתייעצות, חנות לרכישת מוצרי חלי ממן ובנוסף, גישה לקו התמיכה בוואטסאפ הפעיל מרבית שעות היום.

לכניסה לאתר האינטרנט :
https://www.heli-maman.co.il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il