TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עוסקים בתחום תיירות הספורט? רוצים לזכות בהזדמנות להריץ פיילוט ביחד עם מועדון הכדורגל בארסה? זו ההזדמנות שלכם!


משרד הכלכלה והתעשיה
בארסה וארגון התיירות העולמי יוצאים בתחרות סטארטאפים ראשונה מסוגה בתחום תיירות הספורט

המועד האחרון להגשת מועמדות הוא 15.8.19 – הזדרזו להירשם!


הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה בספרד מעדכנת כי מועדון הספורט FBC, הידוע גם כ"בארסה", וארגון התיירות העולמי של האו"ם (ה-UNWTO) היושב בספרד, השיקו תחרות סטארט-אפים חדשה שמתמקדת בחברות שנמצאות בתווך שבין עולמות הספורט לעולמות התיירות, או במילים אחרות "תיירות הספורט".


לפי המידע הרשמי שפורסם, חמשת המועמדים הסופיים יוזמנו לתערוכת המובייל בברצלונה MWC, התערוכה הגדולה בעולם בתחום זה, להציג בפאנל של האירוע, והזוכה יעשה פיילוט יחד עם בארסה.
על החברות המתמודדות להיות בשלב שבין Early Stage לסבב גיוס ראשון, אבל עם מוצר קיים ברמת גימור מינימלית (MVP) ובעל רכיב טכנולוגי. על הפתרון להיות סקיילאבילי (scalable) ובר-קיימא, וכמובן לתת מענה על אתגר בתחום תיירות הספורט.


הנספחת הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה בספרד, ליאת שחם: "לישראל יש רקורד של הצלחה בפעילויות שאורגנו על ידי הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה בספרד, הן עם בארסה והן עם ארגון התיירות העולמי. הזוכה בתחרות קודמת של ארגון התיירות העולמי הייתה חברת REFUNDIT הישראלית. חברת SONIC BONE MEDICAL נמצאת בשיאו של מחקר משותף עם בארסה. אנו קוראים לחברות הישראליות להירשם ומחזיקים להן אצבעות. אני מזמינה כל חברה ישראלית שרוצה לפעול בשווקים הבינלאומיים לפנות למערך הנספחים הכלכליים של משרד הכלכלה והתעשייה".


המועד האחרון להגשה הוא ה-15/8. עד ה-30/8 צפויים להיות מוכרזים 20 הסמי-פיינליסטים, וב-15/9 ייבחרו 5 חברות הגמר, כאשר החברה הזוכה תוכרז ב-14/10.


לפרטים נוספים ניתן לפנות לנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה ב- madrid@israeltrade.gov.il
ההרשמה לתחרות בקישור: https://unwto-barcainnovationhub-challenge.org/en





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il