TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר של ServiceNow: 63% מהמנמ"רים מתמקדים בהובלה עסקית יותר מאשר במערכות המידע של הארגון


לימור אפיק, מנהלת אזורית, Service Now
64% מהמנמ"רים הסכימו כי התפקיד שלהם הוא לחנך חברי הנהלה אחרים לגבי טכנולוגיות דיגיטליות

מחקר חדש של חברת ServiceNow מגלה כי מנמ"רים, מחברות מובילות בעולם, מתמקדים יותר בהובלה עסקית ובמתן מענה למטרות וליעדים של הלקוחות והעובדים, מאשר בתפעול טכנולוגי ומערכות המידע החברה.

המחקר, אשר כלל 516 מנמ"רים מרחבי העולם, ונוהל ע"י חברת המחקר Oxford Economics, בחן מהן היכולות החשובות ביותר עבור המנמ"ר המודרני. בעבר, באופן טבעי ומסורתי, מנמ"רים התמקדו בניהול מערכות המידע בארגון ואילו המחקר הנוכחי מגלה כי 63% מהמנמ"רים מאמינים כי מיומנויות של הנהגה והובלה עסקית חשובות יותר מאשר התמקדות בפן הטכנולוגי של הארגון, וכי המנמ"רים המצליחים ביותר בשוק הם אלו אשר מיצבו את עצמם כבעלי חזון עסקי.

המנמ"רים אשר תופסים את עצמם כיעילים ביותר, הם אלו המתמקדים בטרנספורמציה דיגיטלית,
בניית טביעת אצבע ארגונית במסגרת ההנהלה הבכירה והתמקדות בלקוחות. המנמ"רים המחזיקים בביצועים הגבוהים ביותר מתמקדים באסטרטגיה במקום בתפעול, ויצירת התאמה בין יעדי ה- IT ליעדים העסקיים של הארגון. מנמ"רים אלה גם מדווחים על רמות גבוהות יותר של פרודוקטיביות, חדשנות ושביעות רצון לקותות, והם גם אוחזים במערכות היחסים ההדוקות ביותר עם המנהלים האחרים ובעיקר עם המנכ"ל וסמנכ"ל משאבי אנוש.

עוד מראה המחקר כי יש הסכמה גורפת בין המנמ"רים בכל הנוגע לבניית שיתופי פעולה וצוותים משולבים ברמת ההנהלה כמרכיב חשוב בתפקיד שלהם:

64% מהמנמ"רים הסכימו כי התפקיד שלהם הוא לחנך חברי הנהלה אחרים לגבי טכנולוגיות דיגיטליות.


69% אמרו כי שיתוף פעולה עם המנכ"ל בנוגע לבניית מפת דרכים ארגונית עתידית הוא גורם מכריע בתפקיד שלהם


77% אמרו כי שיתוף פעולה עם סמנכ"ל משאבי אנוש לגבי אסטרטגיות גיוס ושימור טאלנטים, הוא אחד מתחומי האחריות המרכזיים שלהם.

עוד נמצא במחקר כי המנמ"רים המצליחים ביותר הם אלה שמובילים להסכמה ופועלים למען אוטומטיזציה ואינטגרציה של תהליכי עבודה והצגת תהליכים דיגיטליים המביאים לתוצאות. 80% סבורים כי תהליכי עבודה דיגיטליים מגדילים את היעילות הארגונית, 78% אומרים כי הדיגיטיזציה משפרת את הביצועים הפיננסים ואת הפרודוקטיביות, 76% אומרים כי הדיגיטל משפיע על ביצועי העובדים ו- 75% סבורים כי הדיגיטל מעודד חדשנות.

"בזמן שטכנולוגיה הופכת להיות מרכיב קריטי בהצלחה העסקית, הציפיות מן המנמ"ר גדלות באופן אקספוננציאלי, " אומר כריס פופ, סמנכ"ל חדשנות, ServiceNow. "בעבר המנמ"ר היה טכנולוג מצטיין ואילו היום, מנמ"ר מצליח הוא דווקא מי שנתפס כמוביל דעה, חדשני ובעל חזון עסקי."

"אני בהחלט רואה את זה גם בשוק המקומי" אומרת לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow.
"למנמ"רים המובילים תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית יש עכשיו הזדמנות להגיח אל קדמת הבמה, לתפוס מקום של כבוד בשכבת ההנהלה ובארגון כולו, ולהשפיע על חוויית העובד וחווית הלקוח, דרך שינוי של מנגנוני התפעול בארגון, אוטומציה ודיגיטיזציה של תהליכי עבודה. כך יובילו המנמ"רים את הארגונים לביצועים גבוהים יותר והצלחה עסקית."

מתודולוגית המחקר:
במחקר הגלובלי השתתפו 516 מנמ"רים, מ- 11 מדינות ומ- 24 מגזרי תעשייה והוא נוהל ע"י חברת Oxford Economics. המדינות שהשתתפו במחקר: ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה, ניו זילנד, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, הולנד, יפן וסינגפור.

אודות ServiceNow
ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים, המתבצעים במחלקות השונות, באופן יומיומי, לרצף פעולות אוטומטי הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים או בגיליונות אלקטרונים.


החברה הוקמה בשנת 2004, היא מונה 8,666 עובדים ומוכרת ללמעלה מ- 6,000 לקוחות. הסניף הישראלי הוקם ב- 2013 והוא מונה היום למעלה מ- 100 עובדים. לחברה יש למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אלעל ועוד. לפרטים נוספים, בקרו ב- www.sericenow.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il