TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תדיראן הולדינגס הודיעה היום על מינויו של אלעד פלג לתפקיד משנה למנכ"ל תדיראן וסמנכ"ל פיתוח עסקי וכספים של החברה


אלעד פלג צילום רונן גולדמן
אלעד יהיה אחראי על הובלת הצד הפיננסי של החברה ועל הפיתוח העסקי של פעילות הקבוצה בישראל ובעולם
משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן הולדינגס אמר: "אני סמוך ובטוח שהניסיון העשיר שאלעד פלג צבר לאורך השנים במקינזי, חברת הייעוץ המובילה בעולם בהובלת תהליכים בחברות גלובליות בעלות מחזורי מכירות גדולים יתרום רבות לקבוצת תדיראן. יכולותיה של תדיראן ותוכניות הצמיחה שלה יחד עם הניסיון של אלעד עתידות להצעיד את החברה קדימה אל המדרגה הבאה."

חברת תדיראן הולדינגס הודיעה היום כי אלעד פלג מונה לתפקיד משנה למנכ"ל תדיראן וסמנכ"ל פיתוח עסקי וכספים של החברה.

אלעד יהיה אחראי על הובלת הצד הפיננסי של החברה ועל הפיתוח העסקי של פעילות הקבוצה בישראל ובעולם.

אלעד עבד כ-10 שנים במקינזי McKinsey & Co, חברת הייעוץ המובילה בעולם, כשבתפקידו האחרון בחברה היה שותף עמית והוביל תהליכי שינוי ושיפור משמעותיים בחברות גלובליות עם מחזור מכירות של מיליארד עד עשרות מיליארד דולר.

לאלעד ניסיון עשיר בעבודה עם ארגונים גלובליים ומקומיים, כמו גם קרנות השקעה וחברות פורטפוליו בתחומים של אסטרטגיה עסקית, צמיחה והשקעות, ותוכניות ייעול ושיפור ביצועים בעולמות התפעול והמסחר כולל שרשרת אספקה, רכש, ייצור, פיתוח מוצרים, שיווק ומכירות ופונקציות תומכות.

אלעד פלג בוגר (בהצטיינות) לימודי הנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב ובוגר תוכנית עסקית ייחודית מטעם חברת מקינזי MMBA.

טרם הצטרפותו למקינזי היה אלעד מנהל בחברות אמ-סיסטמס msystems וסאן-דיסק SanDisk ולפני כן השתחרר מצה"ל בדרגת רס"ן.

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן הולדינגס אמר: "אני סמוך ובטוח שהניסיון העשיר שאלעד פלג צבר לאורך השנים במקינזי, חברת הייעוץ המובילה בעולם בהובלת תהליכים בחברות גלובליות בעלות מחזורי מכירות גדולים יתרום רבות לקבוצת תדיראן. יכולותיה של תדיראן ותוכניות הצמיחה שלה יחד עם הניסיון של פלג עתידות להצעיד את החברה קדימה אל המדרגה הבאה. אני מאחל לאלעד המון הצלחה בתפקידו החדש."

לפרטים נוספים ניתן לפנות אל איתן אטיאס, מחזיק תיק תדיראן ב"רהב תקשורת", או אליי 24 שעות ביממה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il