TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון משמעותית ביוטרון – ביקושי יתר גם בשלב המוסדי וגם בשלב הציבורי


יוטרון
השלימה גיוס של כ34.4 מיליון ש"ח

הגיוס מחזק את בסיס ההון של יוטרון ויתמוך בהמשך מהלכי הצמיחה של החברה

הבעת אמון מרשימה ביוטרון: חברת יוטרון, מובילה עולמית בשוק החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאות בשליטת קרן פימי, גאה לדווח כי גיוס ההון הושלם בהצלחה בהיקף כולל של כ-34.4 מיליון ש"ח. גופים מוסדיים שונים בישראל השקיעו בחברה במסגרת הגיוס והביעו בכך אמון במהלך העסקי, מחודש מרץ האחרון, במסגרתו הועברה פעילות תחום הפתרונות האוטומטיים מחברת יוניטרוניקס לחברת יוטרון ואשר עשוי לאפשר ליוטרון מיקוד טוב יותר במנועי הצמיחה ושיפור ברווחיות.

הגיוס בוצע במחיר של 1,655 ש"ח ליחידה (משקף מחיר מניה של 16.55 ש"ח), ובפרמיה על מחיר השוק ערב המכרז המוסדי. במסגרת הגיוס הוצעו לציבור עד 2,077,000 מניות רגילות ב-20,770 יחידות, כאשר כל יחידה הורכבה מ-100 מניות, ונתקבלו ביקושי יתר להזמנות לרכישת סך כולל של 28,249 יחידות.

מטרת הגיוס היא לחזק את בסיס ההון של החברה ולאפשר האצה של הגידול בהיקפי הפעילות בתחום הקמת החניונים האוטונומיים בשוק האמריקאי, וזאת על רקע צמיחה משמעותית בצבר ההזמנות של יוטרון ליום ה-1.3.2019 אשר הגיע לכ-257 מיליון שקל, גידול של 31% בהשוואה לצבר ההזמנות של החברה נכון לסוף 2018 ושל 86% בהשוואה לצבר ההזמנות של החברה נכון לסוף 2017. לגידול המתמשך בצבר ההזמנות נוספו מספר הסכמים משמעותיים להקמת חניונים אוטומטיים בארה"ב שנחתמו מתחילת 2019 בהיקף מצטבר של כ-82 מיליון ש"ח המעידים על הביקוש הגובר לטכנולוגיה ולפתרונות האוטומטיים של יוטרון בשוק האמריקאי וכן ליתרונה התחרותי של החברה בשוק יעד זה.

חיים שני, מנכ"ל יוטרון, אמר היום כי "אנו שמחים על הצלחת הגיוס וגאים בהבעת האמון שקיבלה החברה מצד גופי השקעה מהמובילים בישראל. מדובר בהכרה בפוטנציאל העסקי הגבוה הקיים ליוטרון בשוק האמריקאי וביכולתנו להמשיך ולמנף את הצלחתנו לכדי חתימת הסכמים נוספים וביסוס מעמדנו המוביל בשוק יעד מרכזי זה. כספי הגיוס יבטיחו את המשך תנופת המכירות ואת יכולתנו לממש את ההזדמנויות העסקיות הקיימות והפוטנציאליות".


אודות יוטרון
יוטרון בע"מ היא חברה ישראלית ציבורית העוסקת בתחום הפתרונות האוטומטים: תכנון, הקמה ותחזוקה של חניונים רובוטיים ומערכות לוגיסטיות אוטומטיות בעיקר מחסנים ומרכזי הפצה אוטומטיים.


מניות יוטרון נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.


יוטרון מעסיקה כ-120 עובדים; מטה החברה ומשרדיה בישראל ממוקמים בקריית שדה התעופה. החברה נמצאת בשליטת קרן פימי ומייסד החברה חיים שני, המכהן כמנכ"ל החברה.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il