TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעבדת החדשנות של וורנרמדיה ממשיכה לאמץ טכנולוגיות עתידות עם כמה הודעות חשובות


מעבדת החדשנות של וורנרמדיה
המעבדהמודיעה על מרחב פיזי בעיר ניו יורק עם יכולת G5, שותפויות עם WarnerMedia Ad Sales וזנדר של AT&T וגם מינוי של חברת תכנון

מעבדת החדשנות של וורנרמדיה הודיעה היום כמה הודעות חשובות, שמעמיקות את המחויבות שלה לטכנולוגיות שבחזית הקידמה ופיתוח של מוצרים, שירותים וחוויות חדשים שפונים לצרכנים. ההודעות האלה כוללות את המקום של המרחב הפיזי שלה בעיר ניו יורק שיופעל על ידי רשת ה-G5 של AT&T, ויהיה אחד ממרכזי חווית ה-G5 הקבועים הראשונים של AT&T. המעבדה גם מסרה פרטים נוספים על השותפות שלה עם WarnerMedia Ad Sales ועם זנדר, חברת הפרסום והניתוחים המתקדמים של AT&T. המעבדה הודיעה גם על המינוי של חברת אדריכלות למתכננת הראשית של המרחב הפיזי.


מעבדת החדשנות של וורנרמדיה תהיה מבנה חדש של 20,000 רגל רבוע שנמצא בשכונת צ'לסי במנהטן, שיכלול אזור אופף להצגת חוויות מוכנות לצרכן שגלויות לציבור, שטחי אירועים גמישים בפנים ובחוץ, סביבות מו"פ ייעודיות וחלל עבודה מודרני פתוח ושיתופי.


"המעבדה היא יותר מחממת טכנולוגיות, היא גם בית חרושת לחלומות כדי שניצור בו את הפליאה שהמעריצים למדו לאהוב אצל וורנרמדיה ולצפות ממנה", אמר ג'סי רדינס, מנהל כללית, מעבדת החדשנות של וורנרמדיה. "כאן נפעיל את היכולות הטובות ביותר של וורנרמדיה לספר סיפורים יחד עם טכנולוגיה בחזית הקידמה של AT&T והשותפים שלנו כדי לספק חוויות שידברו עליהן כל החיים".


המעבדה, שמיועדת לפתות את הדלתות שלה לשותפים אסטרטגיים וצוותים מיחידות עסקיות אחרות של וורנרמדיה בתחילת 2020, תפיח חיים בחוויות G5 באמצעות יוזמות חקר ופיתוח, ותאפשר סביבת עבודה משותפת וירטואלית בזמן אמת במוצרים של וורנרמדיה ו-AT&T. החדשות של היום מבוססות על המחויבות של AT&T להציע G5 בנכסים של וורנרמדיה. ממעבדת החדשנות בניו יורק עד האחים וורנר בלוס אנג'לס בזמן ל-AT&T SHAPE, ל-The Lounge by AT&T בסיאטל והאולפנים של וורנרמדיה באטלנטה, ל-G5 יש את הכוח לשנות את האופן שבו התוכן של וורנרמדיה נוצר ונצרך.


"על ידי העבודה בכל AT&T, אנחנו יכולים לשלב את ההתפתחויות האחרונות בטכנולוגיות G5 עם חוויות תוכן אופפות ויכולות פרסום בחזית הקידמה", אמר דייוויד כריסטופר, מנהל AT&T Mobility and Entertainment. "מעבדת החדשנות של וורנרמדיה תהיה מקום שבו מפתחים, יוצרים ומבקרים יקבלו השראה לדחוף את גבולות הבידור, כשהכל מופעל על ידי החברה שהציגה לארה"ב לראשונה את הכוח של סלולר G5".


המחויבות של וורנרמדיה ליכולת של המעבדה לחולל מהפכה בחוויה הכוללת של המעריצים כוללת גם פרסום. דן ריס, מנהל הפרסום המתקדם והתוכן הממותג, WarnerMedia Ad Sales, אמר: "לספר סיפורים זה הדנ"א של החברה שלנו וחלק מהחוויה הזאת הוא איך נהנים מהתוכן, כולל פרסום. המעבדה היא חלק קריטי מהניסוי והלמידה שלנו על החוויות החדשות בפרסום שנשיק לשוק".


מעבדת החדשנות של וורנרמדיה תקבל תמיכה גם מתובנות צרכנים וטכנולוגיה מזנדר, חברת הפרסום והניתוחים המתקדמים של AT&T, כשהיא ממשיכה לבדוק ולפתח יכולות פרסום חדשות שהופכות את המסרים של מותגים ליותר רלבנטיים ומרתקים לצרכנים. השילוב העוצמתי הזה יפיק חוויות צרכנים חדשניות ויקדם רוח יזמית בכל תיק המותגים של וורנרמדיה.


"בכל יום, זנדר מחפשת דרכים חדשניות חדשות לעזור למשווקים וליצור חוויית צפייה טובה יותר לצרכנים", אמר קירק מקדונלד, מנהל השיווק, זנדר. "כשאנו עובדים עם העמיתים שלנו ב-AT&T Communications ו-וורנרמדיה, אנחנו בעמדה ייחודית לפתח חידושי פרסום חדשים שמערבים את הצרכנים ומספקים משוב משולב למשווקים ומותגים. מעבדת החדשנות של וורנרמדיה תאיץ את האימוץ של פורמטים חדשים בפרסום ותספק סביבה להצגת העבודה המשותפת שלנו".


הפיתוחים החדשים בפרסום גם מאפשרים למשווקים ללמוד איך המסרים שלהם מהדהדים אצל הצופים, כשהמעבדה חושפת איזון חדש בקשר פרסום, טכנולוגיה ותוכן. החידושים יכללו יישומי MR/VR, שימושי G5 שמחזקים יכולת פרסום חדשות וחוויות UI/UX טובות יותר כדי שהפרסום ישפיע.


חברת התכנון האדריכלי Design Republic קיבלה את פרויקט השירותים למרחב הפיזי של המעבדה בניו יורק, והעבודה תתחיל בקיץ הזה. Design Republic היא חברת תכנון אדריכלי זוכה בפרסים שמתמחה במקומות עבודה תאגידיים, קמעונאות ותכנון טכנולוגיות מדיה, ונבחרה בגלל ההתאמה התרבותית שלה עם וורנרמדיה וגישה ורעיונות תכנון חדשניים, כפי שמעידה העבודה לאחרונה עם לקוחות כמו נסדא"ק, Bvlgari ו-Bleacher Report של וורנרמדיה עצמה.


"Design Republic שמחה לעבוד שוב עם וורנרמדיה בהזדמנות הזאת", אמרה אינגה קרוליין, LEED AP, מייסדת שותפה ומנהלת, Design Republic. "אנחנו נרגשים להתחיל את המסע הזה כשאנו מפתחים את הסיפור מאחורי מעבדת החדשנות ועוזרים להפיח חיים והתרגשות בחוויה הבאמת אופפת הזאת".
למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.warnermediagroup.com


אודות וורנרמדיה
וורנרמדיה WarnerMedia היא חברת מדיה ובידור מובילה שיוצרת ומפיצה תוכן פרימיום ופופולרי ממערך מגוון של מספרי סיפורים ועיתונאים מוכשרים לקהלים גלובליים באמצעות המותגים הצרכניים שלה, כולל: HBO, Warner Bros., TNT, TBS, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, truTV ואחרים.
וורנרמדיה היא חלק מ-AT&T Inc. (NYSE:T).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il