TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

LogMeIn השיקה סט כלים רחב לפתרון המבוסס AI לקשרי לקוחות: ה-BOLD360


יניב רזניק. קרדיט - נגה שדמי ואן דה ריפ
סט הכלים של Bold360 מעשיר כל נקודת ממשק עם הלקוח, בדיגיטל ובעולם הפיזי, החל מהאינטראקציה הראשונה ועד לתמיכה שאחרי המכירה

חברת LogMeIn הבינלאומית, המספקת פתרונות מתקדמים לאינטראקציות אישיות ועסקיות מכל מקום בעולם, הכריזה לאחרונה על מערך המוצרים החדש של פתרון Bold360. המערך מאפשר לעסקים ברחבי העולם ליצור את חוויות הלקוח (CX) של הדור הבא, בדיוק במקומות בהם היא הכי נחוצה ללקוחות. על בסיס פלטפורמת הבינה המלאכותית (AI) לקשרי הלקוחות - פתרון Bold360 עטור הפרסים - ההיצע החדש של LogMeIn כולל את הפתרונות הייעודיים – Bold360 Service, Bold360 Advise ו- Bold360 Acquire. סט כלים זה נבנה כדי לסייע לארגונים לספק חווית לקוח שמייצרת שינוי, כבר מנקודת המגע הראשונה ולאורך כל מחזור חיי הלקוח.

"חוויית לקוח כבר אינה ייעודית לשירותי תמיכה בלבד –מדובר במתן מענה לצרכי הלקוח בכל נקודה במסע שלו", אמר פדי סרינווסאן, סגן נשיא ומנהל כללי במערך פתרונות קשרי לקוחות ותמיכה ב-LogMeIn. "לחברות כיום יש הזדמנות למנף את החוויה שהן מספקות, באמצעות מעבר מגישה של אינטראקציה "חד-פעמית" ליצירת מעורבות מתמשכת עם הלקוחות. הרחבנו את פלטפורמת Bold360 כדי לאפשר שיחה מבוססת AI בכל נקודות המגע עם הלקוח – החל מהמכירות, דרך השירות ועד התמיכה שאחרי המכירה. מערך הפתרונות החדש שהשקנו מסייע להוציא את המירב מבוטים מבוססי AI ומהעובדים הנמצאים במגע עם הלקוחות, בדיוק היכן שפעילותם נדרשת על מנת לספק חווית לקוח מושלמת".

מערך הפתרונות Bold360 החדש מציע אינטגרציה הדוקה יותר בין מכירות פרואקטיביות, לשירות לקוחות ולמתן סיוע כללי מידי הנציגים. הוא מרחיב את ההשפעה שיש ל- AI, החל מהפעילות ברשת, דרך מוקד המכירות ועד לנקודות המכירה, כך שגם הלקוחות וגם העובדים זוכים לתמיכה טובה יותר – ברשת או פנים מול פנים.

Bold360 Service
Bold360 Service מאפשר לחברות לתמוך בכל לקוח במגוון ערוצים – צ'אט, אפליקציית הודעות, דואר אלקטרוני, SMS, ברשתות חברתיות או באמצעות בוטים לניהול שיחות. החל משירות עצמי מבוסס AI, שם הפתרון מספק יעילות תפעולית ופתרון בעיות באופן מהיר יותר, ועד לטיפול של נציגים אנושיים, שם הוא מאפשר בניית יחסים עמוקים יותר עם הלקוח. ה-Bold360 Service מציע את טכנולוגית ה-AI ואת השירות האנושי באופן הטוב ביותר בפתרון אחד.

Bold360 Advise
Bold360 Advise מעצים את כלל העובדים המטפלים בלקוחות, כולל נציגי שירות טלפוני או דיגיטלי, צוותי שטח וצוותי מכירות בחנות, כדי שיקבלו את ההחלטות הטובות ביותר עבור כל לקוח. הפתרון מנגיש מידע מרכזי לכולם: הוא מסיר חסמים המפריעים למציאת ומינוף מידע חיוני לביצוע המשימה, כך שעובדים יוכלו להתמקד יותר בטיפול בלקוח ובהענקת חוויה אחידה ברמתה ואישית באמת.

Bold360 Acquire (יושק בקרוב)
עם Bold360 Acquire, צ'אטבוטים המסוגלים לקיים שיחה ינחו באופן אקטיבי את המבקרים באתר ויספקו להם חוויות קניה אישיות. הם יקצרו את הדרך לבחירת מוצר ויענו על שאלות הגולשים בזמן אמת. באמצעות מתן חוויות אישיות כבר בשלב מוקדם, ובאמצעות הנעת תהליך הרכישה בעזרת חשיפה למוצרים ומתן מידע, Bold360 Acquire מסייע לחברות למנף את ה-AI כדי להאיץ את הצמיחה העסקית. מוצר זה מגביר המרות ומקטין את שיעור הנטישה של עגלת הקניות.

יניב רזניק, סמנכ״ל מוצר לתחום חווית לקוח ב-LogMeIn, אמר: "אנחנו מחברים את הטוב של שני עולמות ויודעים היכן נכון להשתמש ב-AI ומתי כדאי להפנות את הלקוח לנציג אנושי על מנת לייצר חווית לקוח טובה ובאותו זמן גם להביא לצמיחה של הארגון ולחסכון בעלויות. אנחנו רוצים לתת לארגון להשתמש במשאב האנושי בצורה המיטבית. למעשה יצרנו מוצרים משלימים שמצד אחד מסייעים לאוכלוסייה רחבה של נציגי שירות לספק חווית לקוח טובה יותר, ומצד שני עוזרים לארגונים למקסם את היכולת שלהם באמצעות שילוב נכון בין בינה מלאכותית והגורם האנושי, על מנת להסיר את החיכוכים בתהליך הקניה ולהגדיל את מחזור המכירות".


אודות LogMeIn:
LogMeIn (נסחרת בנאסד"ק תחת LOGM) מפשטת את האופן בו אנשים מתקשרים זה עם זה ועם העולם סביבם, על מנת להניע אינטראקציות משמעותיות וקשרים עמוקים יותר, ולייצר תוצאות עסקיות טובות יותר עבור ארגונים ויחידים כאחד. החברה נמנית על 10 החברות הציבוריות הטובות בעולם בתחום תוכנה כשירות (SaaS), וכמובילת שוק בתחומי מערכות תקשורת וועידות, פתרונות זיהוי וגישה, מעורבות לקוח ופתרונות תמיכה ושירות. המטה של LogMeIn נמצא בבוסטון שבארה"ב כשלרשות החברה סניפים נוספים הפרוסים בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אסיה, אוסטרליה וכן בהרצליה בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il