TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חדשנות פורצת דרך בחברת דואר ישראל


דואר ישראל
מקימה לראשונה מערך מתקדם להמשכיות עסקית באמצעות MedOne ותהיה אחת החברות הראשונות במשק שתיישם מודל as a Service DR
חברת MedOne זכתה במכרז היוקרתי של דואר ישראל למתן שירותי DR (Disaster Recovery) והמשכיות עסקית, אליו ניגשו חברות המחשוב הגדולות בישראל. במסגרת המכרז, תקים חברת דואר ישראל לראשונה מערך מתקדם להמשכיות עסקית באמצעות חברת MedOne, במודל שירות חדשני מסוגו של DRAAS as a Service) (DR, שיאפשר לדואר להמשיך ולהעניק שירות רציף במקרה של אסון פיזי או תקלה במערך המחשוב של החברה.

מדובר בפרויקט ייחודי וראשון מסוגו בישראל בהיקפים הללו, שיאפשר לחברת דואר ישראל המשכיות עסקית בכל מצב. המשמעות היא, שחברת דואר ישראל תוכל להמשיך להעניק שירות בכל הערוצים, גם במקרה של תקלה במערכת המחשוב, הפסקת חשמל, שריפה, רעידת אדמה ואפילו במקרה של מלחמה ונפילת טילים במרכז המחשוב של החברה.

השירות שתספק MedOne יכלול, בין השאר, סנכרון רציף של המידע מאתר המחשוב הראשי של חברת דואר ישראל, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת CDP (Continues Data Replication), לאתר ה-DR, בענן MedOneCloud. בקרות אסון, כשל או תרגול באתר המחשוב הראשי של דואר ישראל, יעלה לאוויר את אתר הDR שבענן MedOneCloud, מה שיאפשר לחברת דואר ישראל להעניק ללקוחותיה המשכיות עסקית ושירות רציף וסדיר.

עדית חן, סמנכ"ל מערכות מידע וטכנולוגיות בדואר ישראל אמרה: "הדואר הוא גוף עתיר מערכות מחשב ותשתיות מתקדמות, המספקות שירותים ל 8 מיליון לקוחות בשנה, 45 מיליון ביקורים ומאות מיליוני פעולות מחשב בשנה. בנוסף, לדואר מערכות הפועלות 24 שעות ביממה ומקיימות תקשורת אל ומהעולם ומחייבות רציפות שירותית. מערך המחשוב של דואר ישראל ביצע קפיצה אדירה בשנים האחרונות והתאים את עצמו לאתגרי העתיד, תוך דגש על הערכות לגידול בסחר המקוון ולהמשך הצמיחה בעולם השירותים הפיננסיים".

עוד אמרה חן "בחרנו במודל שירות חדשני מסוגו של DRAAS באמצעות MedOne החברה המובילה בתחומה. מודל זה המהווה פריצת דרך עסקית וטכנולוגית משמעותית במשק בכלל ועבור דואר ישראל בפרט. מדובר במהלך אסטרטגי שנועד להבטיח שירות איכותי ורציף לציבור בישראל, לצד גמישות רבה בפיתוח אפיקי שירות חדשים ומתקדמים יותר. הפתרון הנוכחי נבחר לאחר בחינת מספר חלופות, כאשר המטרה היתה לאתר פתרון התאוששות מהיר מאסון, לאפשר גמישות מרבית לדואר ולתת פתרון דינמי הצופה פני עתיד מול האתגרים וההתפתחות העתידית של מערכות הדואר."

רוני שדה, מנכ"ל MedOne: "אנו מודים לחברת דואר ישראל על הבחירה בנו, ושמחים על ההזדמנות להיות חלק מהמהפכה שמובילה חברת הדואר גם בתחום המחשוב עוד לפני חברות רבות במשק בסדר גודל שלה. מערך התאוששות מאסון והמשכיות עסקית הינו מערך הכרחי בישראל וחברות רבות כבר מבינות שהן אינן יכולות להרשות לעצמן השבתה של מערכת המחשוב שלהן, שתפגע אנושות ביכולתן להעניק שירות ללקוחותיהן. הבחירה של דואר ישראל בחברת MedOne היא בחירה לקבל את שירות ה – DR האיכותי, המתקדם והכלכלי ביותר בישראל".

אודות MedOne
MedOne נחשבת לחברה המובילה בישראל כבר 20 שנים, בתחום של אירוח תשתיות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז. לחברה שלושה מתקני Data Center תת קרקעיים ושני אתרי ענן ציבוריים, לאירוח תשתיות המחשוב של ארגוני האנטרפרייז המובילים בישראל. עם לקוחות החברה נמנים הבנקים הגדולים בישראל, מרבית חברות הביטוח והאשראי, קופות חולים, משרדי ממשלה, חברות היי-טק ותעשייה ועוד רבים אחרים.

MedOne הקימה לפני ארבע שנים את MedOneCloud, פלטפורמת הענן הציבורי היחיד בישראל, שהפך עד מהרה לענן המוביל בישראל, כולל זכייה במכרז חשכ"ל לשירותי ענן ציבורי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il