TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Cyber Observer הישראלית גייסה 8 מיליון דולר ממרלין אינטנשיונל


Cyber Observer
מעבר להשקעה הכספית, מרלין אינטרנשיונל תהיה אחראית על מערך השיווק והמכירות של מוצרי החברה בצפון אמריקה

Cyber Observer חברה ישראלית בתחום אבטחת הסייבר השלימה היום גיוס של 8 מיליון דולר. הגיוס התבצע הודות להשקעה ושותפות אסטרטגית עם חברת מרלין אינטרנשיונל, חברה מצליחה בבעלות פרטית אשר מספקת פתרונות IT ואבטחת סייבר לגופים ממשלתיים ומסחריים בארה"ב. מעבר להשקעה הכספית, מרלין אינטרנשיונל תהיה אחראית על מערך השיווק והמכירות של מוצרי החברה בצפון אמריקה.


Cyber Observer מספקת לארגונים תשתית ניהול ופירוט צעדים נדרשים המבטיחים כי כלי אבטחת המידע בארגון מוגדרים נכון ומתפקדים באופן שוטף תקין, תוך ניטור מתמיד של מערך הגנת הסייבר. הפלטפורמה מאפשרת לארגון להתמודד עם המורכבות שבסביבה מבוזרת וכאוטית, תוך אספקת מדדים רציפים על מצב האבטחה בתחומי האבטחה השונים והמלצות לשיפורים. הפלטפורמה מספקת מידע ערכי מיד עם הטמעתה, והינה בעלת גמישות מרבית המאפשרת לכל ארגון להתאים אותה לצורכי האבטחה הייחודיים המאפיינים אותו.


עו"ד רחלי קבלירו ממשרד עורכי דין דורון טיקוצקי קנטור גוטמן נס עמית גרוס ושות' ייצגה את החברה בעסקה.

Cyber Observer הוקמה על-ידי שמעון בקר, סמנכ"ל מוצר, ומוטי רם, סמנכ"ל מו"פ, והיא תוצאה של שנים ארוכות של ניסיון בפיתוח תוכנה מורכב ורחב-היקף ביחידת המחשוב ומערכות המידע במשרד ראש הממשלה. כיום, הטכנולוגיה כבר נמצאת בשימוש בעשרות ארגונים גדולים בארץ ובעולם, ומסייעת להם להתמודד עם אתגרים טכניים וניהוליים סבוכים.


Merlin International, אשר הובילה את סבב הגיוס השני של החברה, תרחיב את חדירת הפתרון של Cyber Observer בשוק האמריקני בעזרת צוותי ההנדסה ומערך המכירות המבוססים שלה. Merlin היא משקיעה מובילה בפתרונות אבטחת סייבר ייחודיים, היא משקיעה בטכנולוגיות חדשות וזמינות לשימוש בארגונים.


"Merlin היא המשקיעה האסטרטגית האידיאלית שלה ציפינו. היא בעלת נוכחות חזקה בארה"ב, וכן ניסיון ניהולי ומומחיות בתחום אבטחת הסייבר, שיסייעו לחברה שלנו לצמוח. יחד, נרחיב את הפלטפורמה לניהול אבטחת הסייבר, תמיכה בכלים נוספים על מנת לאפשר למנהלי אבטחת מידע ולאנשיהם למדוד את מצב האבטחה העדכני שלהם ולנקוט פעילויות רציפות נדרשות" אמר איציק וינשטיין, מנכ"ל Cyber Observer.


"ארגונים כיום מתמודדים עם מערכות IT מגוונות ומורכבות, כאשר חלק גדול מהם עושים שימוש לא יעיל בכלי אבטחת המידע העומדים לרשותם. Cyber Observer מעניקה לארגונים תמונה מלאה ויכולת שליטה, המאפשרת להם לשפר את המצב הכולל של אבטחת הסייבר בארגון ולהגיב במידת הצורך ובזמן קצר באמצעות פתרונות שכבר קיימים בתשתית שלו."


"שמירה על מודעות תמידית ושקיפות בזמן אמת בעולם אבטחת הסייבר הכאוטי של ימינו היא קשה, ולעיתים אף נראית בלתי אפשרית. Cyber Observer מציעה למחלקות אבטחה, לחברי דירקטוריון ולמנהלים בדרג סמנכ"ל את האפשרות הנדירה לקבלת תמונה אחידה של כלל סביבת אבטחת הסייבר שלהם," אמר סת' ספרגל, סמנכ"ל טכנולוגיות חדשות ב-Merlin. "ההשקעה שלנו בחברה מדגישה את ההתלהבות שלנו מהפתרון שבנתה Cyber Observer. ההובלה שלה בתחום, בשילוב המימון שיאפשר להרחיב את המוצר אף יותר, ממקמים אותנו בעמדה ייחודית שתאפשר לנו לשנות את האופן שבו ארגונים תופסים את אבטחת הסייבר שלהם ואת השיפורים שיטמיעו בה בעתיד."


למידע נוסף אודות Cyber Observer: https://www.cyber-observer.com/

אודות Cyber Observer
Cyber Observer פתחה פתרון ניהול מקיף, עוצמתי ופשוט לשימוש, המאפשר למנהלי אבטחה, לקציני ציות ולמנהלי IT ליצור ולנהל מערך הגנה אפקטיבי מפני איומי סייבר. פתרון Cyber Observer פותח ע"י מומחים בתחום אבטחת הסייבר, הפתרון מבוסס על מנוע מרכזי מוגן-פטנט ובקרות אבטחה (CSC-Critical Security Controls) ליצירת תמונה ברורה של מערך אבטחת הסייבר בארגון. כמו כן, מאפשר הפתרון מוכנות גבוהה בכל רגע נתון, באמצעות התרעה על התנהגות חריגה בזמן קצר והודעה על הפעולות שיש לנקוט כדי לאבטח את תשתיות המידע הקריטיות.


אודות Merlin International
Merlin International משקיעה בחברות טכנולוגיה חדשות כדי ליצור מוצרים מוכנים לשימוש לארגונים. באמצעות שילוב של ניסיון עשיר ומומחיות מעמיקה בתעשייה, Merlin ממנפת את צוותי ההנדסה ומערך המכירות שלה כדי לספק פתרונות אבטחת סייבר הנחוצים לארגונים כדי להגן על הנכסים העסקיים הקריטיים ביותר שלהם בעת שהם מקדמים את מטרותיהם. ל-Merlin משרדים באינגלווד, קולורדו ובטייסונ'ס קורנר, וירג'יניה. למידע נוסף ניתן לבקר באתר http://www.merlincyber.com/, ב-LinkedIn או בבלוג.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il