TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הסטארטאפ הישראלית Foretellix משיקה את טכנולוגיית Foretify, ומציעה גישה מוכחת למדידה כמותית של בטיחות הרכב האוטונומי


Foretify
הטכנולוגיה מאפשרת מעבר של התעשייה מהתמקדות בכמות הקילומטרים שנבדקו (Quantity of Miles) להתמקדות ב"איכות הכיסוי" (Quality of Coverage), ומכאן - שימוש נרחב ברכבים אוטונומיים

חברת הסטארטאפ הישראלית Foretellix, שמפתחת כלים למדידה כמותית של בטיחות הרכב האוטונומי(Measurable Safety) , מכריזה היום על השקת טכנולוגיית Foretify. טכנולוגית Foretify ש-Foretellix משיקה מביאה לתעשיית הרכב האוטונומי גישת וריפיקציה מוכחת הנקראת
Coverage Driven Verification, הנמצאת בשימוש נרחב בתעשיית השבבים. הטכנולוגיה תאפשר לתעשייה לעבור מהתמקדות בכמות הקילומטרים שנסע הרכב הנבדק להתמקדות ב'איכות הכיסוי': כיסוי של מאות מליוני תרחישים הנדרשים על מנת להגיע לבטיחות וחילוץ המדדים המוכיחים זאת. גישה זו תסייע לצרכנים, מפתחי רכב אוטונומי, חברות ביטוח ורגולטורים לבנות אמון ברמת הבטיחות הנדרשת על מנת לאפשר שימוש נרחב ברכבים אוטונומיים.


Foretellix הוקמה על ידי צוות מומחים בעלי שם ונסיון מוכח, חלוצים בתחום הוריפיקציה של מערכות מורכבות בתעשיית השבבים. גישת - Coverage Driven Verification אשר המציאו, נמצאת כיום בשימוש נרחב בתעשיית השבבים. יזמי Foretellix התאימו ושיכללו גישה זו לעולם הווריפיקציה ובדיקות הבטיחות רכבים אוטונומיים.


עם השקתה של טכנולוגיית Foretify, מפתחי רכב אוטונומי יוכלו להשתמש בגישת
Coverage Driven Verification על מנת לכסות את מרחב התרחישים הקריטיים לבדיקה של רכב אוטונומי, ומתוך מרחב זה לחלץ מדדים כמותיים על מנת להוכיח את 'איכות הכיסוי' והבטיחות.


זאת, בניגוד לשיטות הבדיקה והמדדים המקובלים כיום, אשר מבוססים על תיעוד נסיעות פיסיות או וירטואליות (בסימולציה) ומדידת מספר הקילומטרים, מספר הכשלים ו/או מספר הפעמים שבהם הנהג האנושי לקח את השליטה על הרכב. בשיטה זו, כמות הקילומטרים שהרכב האוטונומי נוסע במהלך הבדיקות ומספר הפעמים בהם נדרש נהג אנושי להתערב בפעולת הרכב אינם עומדים ביחס ישיר לתרחישי הנהיגה הבסיסיים ותרחישי הקצה הנדרשים על מנת לוודא בטיחות.


טכנולוגית Foretify כוללת שפה עילית בשם SDL (Scenario Description Language), שתהיה פתוחה לכל, אוטומציה חכמה, כלי אנליטיקה ומדידה. הטכנולוגיה מציעה שתי פריצות דרך משמעותיות לניהול המורכבות של בניית מאות מליוני התרחישים ואיסוף מדדי הבטיחות: 'One to Many' – מאפשר לייצג בעזרת הגדרת תיאור אבסטרקטי בודד כמות עצומה של תרחישי נהיגה שונים . 'Many to One' – מאפשר לרכז מספר רב של בדיקות המבוצעות על פלטפורמות בדיקה שונות (סימולטורים, מרחבי ניסוי, מערכות חומרה/תוכנה היברידיות, ורכבי ניסוי) ל-Dashboard אחד המכיל מדדי כיסוי הקריטיים להחלטה האם הרכב האוטונומי בטוח.


"אנו מאמינים שהמעבר של תעשיית הרכב האוטונומי מספירת מספר קילומטרים לבדיקת איכות כיסוי התרחישים יסייע במימוש הפוטנציאל האמיתי ושימוש נרחב ברכבים האוטונומיים" אמר זיו בנימיני, מנכ"ל פורטליקס. "פריצות הדרך שמאפשרת טכנולוגית Foretify - 'One to Many' ו-'Many to One' - יאפשרו ללקוחותינו לנהל את המורכבות העצומה הנדרשת לוריפיקציה של רכבים אוטונומיים ולספק מדדים כמותיים לבטיחות".

אודות Foretellix
המשימה של Foretellix היא להפוך את בטיחות רכבים אוטונומיים לתהליך מדיד, באמצעות מעבר מהתמקדות בכמות הקילומטרים שנסע הרכב הנבדק להתמקדות ב'איכות הכיסוי': כיסוי של מאות מליוני תרחישים הנדרשים על מנת להגיע לבטיחות וחילוץ המדדים המוכיחים זאת.


Foretellix הוקמה על ידי יואב הולנדר, זיו בנימיני וגיל אמיד, צוות מומחים בעלי שם ונסיון מוכח שמאחוריהם הנפקה ומכירה מוצלחת של הסטארט-אפ הישראלי Verisity וחלוצים בתחום הוריפיקציה של מערכות מורכבות בתעשיית השבבים.


גישת -Coverage Driven Verification אשר המציאו נמצאת כיום בשימוש נרחב בתעשית השבבים תוך שימוש באוטומציה חכמה ובאנליטיקה של כמויות דאטה עצומות. יזמי Foretellix התאימו ושיכללו גישה זו לעולם הווריפיקציה ובדיקות הבטיחות רכבים אוטונומיים.


דירקטוריון החברה כולל את גיל גורן ומשה גבריאלוב וצוות ה-advisory board כולל את זוהר זיסאפל, בני שניידר, ערן סנדהאוז, ופרופ' עמירם יהודאי.


טכנולוגית Foretify כוללת שפה עילית בשם SDL (Scenario Description Language), שתהיה פתוחה לכל, אוטומציה חכמה, כלי אנליטיקה ומדידה. בנוסף כולל הפיתרון מדדי כיסוי הנדרשים על מנת להציג רמת בטיחות מחייבת למשתמשים עתידיים בטכנולוגיה, מפתחים, חברות ביטוח ורגולטורים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il