TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תוצאות אנלייט אנרגיה מתחדשת לשנת 2018


גלעד יעבץ מנכל אנלייט צילום אנלייט
יתרת המזומנים ושווי המזומנים ליום 31 בדצמבר 2018 הסתכמו לסך של כ- 124 מיליון ש"ח

גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט: "2018 היתה שנה מצוינת לאנלייט; הרחבנו את פעילותנו בכל מגזרי הפעילות בישראל ובחו"ל. רשמנו גידול של 25% במכירות החשמל ו- 50% בהיקף הפרויקטים המניבים והמצויים בהקמה, בתוכם פרוייקטי הדגל בעמק הבכא ובסרביה. במבט קדימה, ארבעה פרויקטי רוח חדשים שלנו באירופה ובישראל נמצאים בשלבי אישור מתקדמים ובנייתם מתקרבת. בנוסףזכינו להבעת אמון נוספת משוק ההון כאשר הפניקס ומנורה בחרו להשקיע בפרויקטי רוח שלנו באירופה. שנת 2019 צפויה להיות חזקה עוד יותר כאשר אנחנו צופים צמיחה של כ- 40% בתקבולי החשמל והאצה נוספת של קצב הקמת הפרויקטים החדשים"


אנלייט אנרגיה מתחדשת, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לשנת 2018.
הספק מניב ובהקמה – בשנת 2018 עמד ההספק המניב ובהקמה על כ-536 מגה-וואט גידול של כ- 50% לעומת 360 מגה וואט בשנה שעברה. בנוסף, מעריכה החברה שקצב הגידול עוד יואץ, והיא עשויה לחצות את רף ה-1 ג'יגה ואט של פרויקטים מניבים ו/או בהקמה ב-12 עד 18 החודשים הקרובים.


התקבולים ממכירת חשמל בפרויקטים המניבים של החברה עומד על כ-186 מיליון ₪ בשנת 2018, גידול של כ- 25% לעומת 146 מיליון ש"ח בשנה שעברה. תחזית החברה לשנת 2019 היא לגידול במכירות החשמל לטווח של 260-280 מ' ש"ח, גידול משוער של 40%-50%.


ה-EBITDA בפרויקטים המניבים של החברה עומד על כ-158 מיליון ש"ח בשנת 2018, גידול של כ- 25% לעומת 127 מיליון ש"ח בשנה שעברה.


ה-FFO בפרויקטים המניבים של החברה עומד על כ-98 מיליון ש"ח בסוף השנה, גידול של כ- 30% לעומת 76 מיליון ש"ח בשנה שעברה.


יתרת המזומנים ושווי המזומנים ליום 31 בדצמבר 2018 הסתכמו לסך של כ- 124 מיליון ש"ח. בנוסף, מחזיקה החברה תיק ניירות ערך סחירים הניתנים למימוש מיידי בשווי של כ-41 מיליון ש"ח.

תחזיות החברה המפורטות לעיל הנן מידע צופה פני עתיד כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך. תחזיות אלה מבוססות על הערכות, הנחות וציפיות של החברה, נכון למועד זה ובהסתמך על הנתונים הקיימים בחברה ובידי ההנהלה. הנחות וציפיות כאמור, עשויות שלא להתממש בשל שינויים בסביבה העסקית של החברה, אי הבשלת התנאים לעסקאות בפיתוח ו/או בהקמה של החברה, תנאי מימון, שינויים בסביבה הרגולטורית ו/או המימונית של החברה, שינויי מאקרו, וגורמים נוספים המפורטים בפרק "גורמי הסיכון" של החברה, כאמור בדוח התקופתי שלה שפורסם ביום 25.3.2019, באתר הבורסה.


כמו כן, יובהר כי נתוני ה- Non-Gaap אינם נתונים מבוקרים או נתונים המהווים חלק מדוחות הכספיים של החברה. נתונים אלו מובאים לנוחיות המשקיעים בלבד, על מנת להציג זווית הסתכלות נוספת אודות תוצאות פעילות הקבוצה, שאינה מחייבת ומובאת לצרכי פרספקטיבה אפשרית ונוחות בלבד.

אירועים משמעותיים בתקופה:
בסוף חודש דצמבר 2018 דווחה אנלייט כי פרויקט הרוח הגדול ביותר שלה, שנמצא בסרביה, מתחבר לחשמל. הפרויקט הינו בהספק של 105 מגה-וואט והוא צפוי להניב הכנסות בהיקף של כ- 28 מיליון אירו לשנה ממכירת החשמל בתקופת האסדרה. הפרויקט החל להניב הכנסות מחשמל, והפעלתו המסחרית המלאה צפויה עד למחצית 2019.


בחודש ינואר 2019 התקבל אישור קבינט הדיור לתכנית פרויקט "רוח בראשית" בהתאם לתהליך התכנוני. אישור הקבינט כאמור, התקבל בתוספת תנאי שתכנית הפרויקט תכנס לתוקפה לאחר השגת הסכמה עם משרד הביטחון לתקצוב הפתרון הטכנולוגי. החברה מעריכה שתשלים את פיתוח הפרויקט ב-12 החודשים הקרובים.


בתחילת חודש מרץ האחרון הודיעה אנלייט כי קבוצת "הפניקס" וקבוצת "מנורה מבטחים" צפויות להצטרף להשקעה בפרויקט אנרגיית רוח Gecama שבספרד (300 מגה-וואט), המצוי בתהליכי פיתוח מתקדמים. עלות ההשקעה הכוללת בפרויקט נאמדת בסך של כ- 320-360 מיליון אירו והוא הצפוי להניב ב-10 השנים הראשונות הכנסות בהיקף של כ-40-45 מיליון אירו לשנה, בהמשך התקופה ההכנסות צפויות לנוע בטווח שבין 55-65 מיליון אירו לשנה.


עוד בחודש ינואר חתמה אנלייט על הסכם כוונות למימון פרויקט הרוח SELAC בקוסובו עם שלושה גופי מימון מובילים באירופה. הפרויקט בהספק של כ- 105 מגה-וואט המצוי בתהליכי פיתוח מתקדמים והוא צפוי להניב הכנסות בהיקף של כ- 25 מיליון יורו בשנה לתקופת האסדרה. מסגרת המימון שתועמד על ידי קבוצת הבנקים, תעמוד על כ- 100-130 מיליון אירו. בחודש פברואר דיווחה אנלייט כי קבוצת הפניקס תשקיע כ-40% מהון הפרויקט.


בחודש ינואר אנלייט חתמה עם כלל ביטוח ופיננסים על הסכם למימון שבע חוות סולאריות נוספות בישראל בהיקף של כ- 85 מיליון שקל.


חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת, הנסחרת במדד תל אביב 125, היא מהמובילות בישראל בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של מיזמים לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת. החברה פועלת כיום בישראל ובאירופה. במהלך השנתיים האחרונות הקימה ו/או השקיעה החברה בלמעלה מ- 130 פרויקטים, בהספק כולל של מעל 500 מגה ואט. החברה נהנית מצבר הכנסות הולך וגדל הבנוי מהסכמים ארוכי טווח למכירת החשמל במתקניה הקיימים, ובמקביל מפתחת פורטפוליו משמעותי של פרויקטים נוספים בעלי פוטנציאל מימוש בעתיד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il