TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסטארטאפ הישראלי שדואג שתקבלו אלפי שקלים מבלי לקום מהספה


הסטארטאפ הישראלי פיבו (Fibo)
הסטארטאפ הישראלי פיבו (Fibo) מודיע על השלמת סבב גיוס של 600 אלף דולר להקמת פלטפורמה חדשה להחזרת מיסים באמצעות טכנולוגיה המדמה רואי חשבון
במסגרת הגיוס החברה תרחיב את הפלטפורמה שהקימה אשר בודקת עבור משתמשים שכירים האם וכמה כספי מיסים מגיעים להם חזרה, דואגת להנפקת המסמכים הרלוונטיים ומחזירה להם את הכסף. החברה החדשה שהוקמה לפני פחות משנה כבר גייסה 600 אלף דולר. משתמשים בה כיום אלפי משתמשים המקבלים החזר של 5,800 שקלים בממוצע. בין המשקיעים אורי לוין מייסד WAZE ומשקיעים פרטיים נוספים.

מנתונים שפורסמו על ידי מבקר המדינה והערכות נוספות עלה כי בקופת המדינה נמצאים כיום מעל ל-8 מיליארד שקלים השייכים לציבור השכירים, אך אין להם כל דורש בגלל מודעות נמוכה בקרב ציבור השכירים לצד תהליך בירוקרטי מסורבל.

החברה הוקמה ע"י רועי קמחי, דנה מיולגאי ואיתמר אפלבלט, שלושה שותפים שהכירו על ספסל הלימודים, לאחר שחוו על בשרם את הקושי לקבל בחזרה כספי מסים להם זכאים החליטו לעשות מעשה. השלושה הבינו כי אם עבורם התהליך היה בלתי נסבל ומייאש, ככל הנראה מרבית הציבור מרגיש אותו דבר וכתוצאה, לא טורח לקבל את החזרי המס להם הוא זכאי.

פיבו (Fibo), הסטרטאפ שהקימו שלושתם, מספק כיום שירות דיגיטלי לביצוע החזרי מס לשכירים תוך טיפול בבירוקרטיה הכרוכה בכך עבור המשתמשים באופן אוטומטי. בתהליך החזר המס שמבצעת החברה, נבדק ההחזר לו זכאי המשתמש עבור שש השנים האחרונות: המערכת בודקת האם שילם מס מעבר לנדרש ובמידה ואכן כך, החברה דואגת להחזרת הכסף מהמדינה. כל זאת באמצעות טיפול מלא של פיבו במסמכים הנדרשים ללא מעורבות מצד הלקוח. בחודשים האחרונים, הסטרטאפ צבר אלפי משתמשים שהזינו את פרטיהם במערכת, וקיבלו החזר מצטבר של מיליוני שקלים.

הטכנולוגיה שפיבו פיתחה מורכבת מ״בוט״ אשר מתחקה אחר פעולות רואה החשבון ומבצע אותן בצורה אוטומטית, ופלטפורמה המתממשקת לעשרות חברות, גופים ממשלתיים ומקורות מידע נוספים ומנתחת את המידע באמצעות טכנולוגיות של עיבוד שפה טבעית ו-OCR. כבר בשלב זה, לחברה הכנסות של עשרות אלפי שקלים המשמשות לצמיחת החברה והרחבת הפלטפורמה.

רועי קמחי שותף מייסד ומנכ"ל בחברה: "אחרי שחבריי ואני חווינו על בשרנו את התהליך המייגע של החזר מס, החלטנו להוביל שינוי בתחום. השתמשנו בכלים טכנולוגיים על מנת להמציא מחדש את התהליך. כיום, באמצעות פיבו, כל מה שנדרש מהמשתמש הוא למלא שאלון קצר שלאחריו פיבו דואג לכל המסמכים והבירוקרטיה. השאיפה היא שמיליארדי השקלים אשר שוכבים בקופת המדינה יוחזרו לבעליהם המקוריים- השכירים במשק".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il