TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איגוד לשכות המסחר מארח שולחן עגול עם אוזבקיסטן


מימין סעיד רוסטמוב, סילבן שלום, דילשוד אחטוב, אמיר שני
זהו אירוע חלוצי שהתמקד בשינויים המדיניים והכלכליים שעוברת אוזבקיסטן מאז פטירתו של הנשיא אסלאם קרימוב בשנת 2016 וכניסתו של הנשיא החדש, מר שבקט מירזייאיב
אמש (20.2) התקיים בבית לשכת המסחר בתל-אביב שולחן עגול בנושא כלכלת אוזבקיסטן, בהשתתפות סגן שר החוץ של אוזבקיסטן, מר דילשוד אחטוב (Mr. Dilshod Akhatov); שגריר אוזבקיסטן בישראל, מר סעיד רוסטמוב (H.E. Mr. Said Rustamov); סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ויו"ר הוועדה הבינלאומית, מר אמיר שני; השר לשעבר, מר סילבן שלום; ראש מחלקת אסיה במשרד החוץ, מר מיכאל לוטם; יושב ראש לשכת המסחר ישראל- קזחסטן.

זהו אירוע חלוצי שהתמקד בשינויים המדיניים והכלכליים שעוברת אוזבקיסטן מאז פטירתו של הנשיא אסלאם קרימוב בשנת 2016 וכניסתו של הנשיא החדש, מר שבקט מירזייאיב.

אמיר שני פתח את ההתכנסות בדברי ברכה למשלחת, וציין בדבריו כי "השינוי המהותי שהתחולל במדינה המוסלמית היה פתיחות שהובילה לכלכלה חופשית והורדת חסמים, שאפשרה לנו להגדיל את הסחר שנה מול שנה ב 59%. הנוכחות המרשימה בכנס מאפשרת להגדיל את הסחר עם אוזבקיסטן בצורה משמעותית".

השגריר סעיד רוסטמוב אמר כי אמנם יש יחסים טובים בין אוזבקיסטן לישראל, אך הגיעה העת לעלות שלב ביחסים ולקדם יוזמות בנושאים שונים. "יש צורך ביכולות וברעיונות הישראלים, ואנו כאן כדי להעניק לכם את ההזדמנות".

סגן שר החוץ, דילשוד אחטוב, הציג בפני חברי לשכת המסחר וחברות ישראליות אשר נרשמו לאירוע את הפוטנציאל האדיר הטמון בשיתוף פעולה עם אוזבקיסטן בזכות מיקומה האסטרטגי בלב אירו-אסיה (דרך המשי) ובעקבות כניסתן של הרפורמות החדשות הפותחות הזדמנויות עסקיות שלא היו קודם.

סילבן שלום אמר "אנחנו יכולים לעבוד בצורה קרובה יותר ולסייע לקהיליית העסקים הישראלית להכנס לעולם העסקי של אוזבקיסטן. נשמח לשתף פעולה בתחומים רבים, כגון הייטק, אנרגיה, מים, חקלאות, ואולי אף בשווקים נוספים שלא חשבנו עליהם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il