TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המהלך האסטרטגי לפיצול פעילות הפתרונות האוטומטיים של יוניטרוניקס לחברת יוטרון מתקדם


חיים שני מנכל יוניטרוניקס
בית המשפט אישר את ביצוע הפיצול והחברה פועלת לפרסום התשקיף בהקדם

מהלך הפיצול הינו מהלך אסטרטגי שיאפשר מיקוד טוב יותר במנועי הצמיחה ושיפור הרווחיות של שתי החברות

חברת יוניטרוניקס, מובילה עולמית בשוק מוצרי האוטומציה, המחסנים האוטומטיים והחניונים האוטונומיים, מדווחת כי התקבל פסק דין מבית המשפט המאשר ביצוע חלוקה בעין בדרך של פיצול פעילות החברה. ההחלטה כפופה לביצוע הפדיון המוקדם ביוזמת החברה של אג"ח (סדרה 5), שיעשה בסמוך לאחר ביצוע החלוקה. בהתאם לאמור, החברה תפעל לפרסום התשקיף בהקדם.


החלטת בית המשפט התקבלה על רקע כוונת יוניטרוניקס לבצע שינוי מבנה על דרך של פיצול פעילותה, כך שהחברה תעביר את תחום פעילות הפתרונות האוטומטיים (המבוצע באמצעות החברה ובאמצעות חברת הבת, יוניטרוניקס פתרונות אוטומטיים בע"מ), לחברה אחות יוטרון בע"מ ורישום למסחר של ניירות הערך של החברה המתפצלת.


חיים שני, מייסד ומנכ"ל יוניטרוניקס:
"על מנת לאפשר לכל מגזר פעילות להמשיך ולצמוח באופן מיטבי, ולאור השוני המהותי הן באופי הפעילות של כל מגזר והן בבשלות התפעולית-ארגונית שלו, החלטנו לבחון את פיצול פעילויות החברה כך שתחום פעילות הפתרונות האוטומטיים (המבוצע באמצעות החברה ובאמצעות חברת בת) יעבור לחברת אחות.


היה והתנאים לפיצול יבשילו והפיצול יתקיים, החברה מאמינה כי הוא יאפשר לפעילות הבקרים הנותרת בחברה מיקוד ניהולי במנועי הצמיחה הרלוונטיים, העמקת הפעילות בשווקי המטרה, שיפור ברווחיות, בתזרים המזומנים ובכלל המדדים הפיננסיים, וכן מיצוב מתאים יותר של החברה בשוק ההון, בין היתר מהיות חברה רווחית לאורך זמן עם אפשרות לחלק דיבידנדים.


לפעילות הפתרונות האוטומטיים שתפוצל לחברה אחות, יתאפשר ביתר קלות לייצב ולמקד את ההנהלה שלה, להתמקד בשוק האמריקאי ובביסוס מעמדה כמובילת השוק, לגייס הון להאצת הצמיחה ככל שיידרש, להגיע לשיתופי פעולה אסטרטגיים, ולמצבה בשוק ההון כחברת צמיחה טכנולוגית פורצת דרך ומובילה.

החברה מבקשת להבהיר כי בשלב זה לאחר קבלת אישור בית המשפט ורשות המיסים ולפני קבלת היתר רשות ניירות ערך לתשקיף, אישור הבורסה לניירות ערך בת"א בע"מ והחלטת דירקטוריון החברה על ביצוע הפיצול בפועל, אין ודאות שהפיצול יתממש".

אודות יוניטרוניקס
יוניטרוניקס (1989)(ר"ג) בע"מ היא חברה ישראלית ציבורית בעלת פעילות בינלאומית ענפה, העוסקת בשני תחומים עיקריים: (1) תחום המוצרים: תכנון, ייצור ושיווק מוצרי אוטומציה תעשייתית ובעיקר בקרים מתוכנתים (PLC), (2) תחום הפתרונות האוטומטים: תכנון, הקמה ותחזוקה של חניונים רובוטיים ומערכות לוגיסטיות אוטומטיות בעיקר מחסנים ומרכזי הפצה אוטומטיים.


יוניטרוניקס מייצאת את מוצריה ושרותיה באמצעות למעלה מ-165 מפיצים ברחבי העולם ובאמצעות שתי חברות בנות בארצות הברית וסניפים במדינות נוספות.


מניות יוניטרוניקס נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
יוניטרוניקס מעסיקה כ-250 עובדים; מטה החברה ומשרדיה בישראל ממוקמים בקריית שדה התעופה. החברה נמצאת בשליטת קרן פימי ומייסד החברה חיים שני, המכהן כמנכ"ל החברה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il