TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסטארט אפ הישראלי Redis Labs מגייס 60 מיליון דולר בהובלת :Francisco Partners


Redis Labs Founders
הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להאיץ את הפיתוח ולגייס כוח אדם נוסף לחברה

החברה הישראלית Redis Labs, מובילה עולמית בתחום בסיסי נתונים לאפליקציות מתקדמות, מגייסת 60 מיליון דולר (E Round) בהובלת Francisco Partners - Private Equity מסן פרנסיסקו, המתמקדת בהשקעות בחברות טכנולוגיה. בסיבוב הגיוס הנוכחי השתתפו גם המשקיעים הקיימים של החברה, ובינהם :Goldman Sachs Private Capital Investing, Bain Capital Ventures, Viola Ventures ו- Dell Technologies.


בכך מגיע סכום ההשקעה ב Redis Labs ל - 146 מיליון דולר. עם השלמת סבב הגיוס, הצטרף למועצת המנהלים של החברה דיויד גולוב, מנהל ההשקעות הראשי של Francisco Partner . ערן גורב, שותף פעיל בקרן, הצטרף כמשקיף. הסכום שגויס כעת ישמש את החברה לבסס את מעמדה בשווקים הקיימים, להאיץ את חדירתה לשווקים חדשים וכמו כן לתמוך בצמיחתה על ידי גיוס כוח אדם נוסף בשנה הקרובה.


תגייס עשרות עובדים חדשים למטה בתל אביב
Redis Labs הוקמה בשנת 2011 על ידי היזמים עופר בנגל (מנכ"ל) ויפתח שולמן (מנהל טכנולוגיות) סביב הקוד הפתוח של רדיס (Redis). ב-2015 הצטרף לחברה סלבטורה סן פיליפו, יוצר הקוד הפתוח Redis, כמוביל הקהילה והקוד הפתוח. הקוד הייחודי שפיתחה החברה, בו משתמשים מאות אלפי מפתחים מרחבי העולם, מאפשר לאפליקציות להגיב בזמן אמת, תחת כל עומס של טרנזקציות, על ידי שימוש במבני נתונים מובנים מתוך זיכרון.


החברה פועלת מתל אביב, קליפורניה ולונדון ומעסיקה כיום יותר מ-250 עובדים, חלקם בסניף המקומי של החברה. כספי הגיוס הנוכחי ישמשו את החברה להמשך ההתרחבות הגלובלית, תמיכה בקהילת המפתחים של Redis והמשך פיתוח המוצר לקראת הפיכתו לבסיס נתונים מוביל לאפליקציות מודרניות. בימים אלה, צפויה החברה לגייס עשרות עובדים חדשים למרכז הפיתוח של החברה בתל אביב.


"ההשפעה של פלטפורמת Redis הולכת וגדלה בכל מקום בעולם, כאשר חברות ותאגידים מחפשים דרכים לשדרג את האפליקציות שלהם בטכנולוגיות מודרניות" אומר עופר בנגל, מייסד ומנכ"ל החברה. "הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להאיץ את האסטרטגיה שלנו, שמטרתה להביא את בסיס הנתונים המהיר והיעיל ביותר בעולם לכל אפליקציה מודרנית" הוסיף.

הטכנולוגיה של Redis Labs
רדיס אנטרפרייז (Redis Enterprise), המוצר המסחרי של החברה, מנצל טכנולוגיות זיכרון מודרניות כמו NVMe ו-Persistent Memory על מנת להציע פרישת נתונים יעילה וזולה על עננים ציבוריים ומרכזי נתונים פרטיים. בנוסף למבני הנתונים המתקדמים שלה, מציעה התוכנה מגוון שיטות למידול הנתונים, כמו Streams, Graph, Document ו-Machine Learning, וכן מנוע חיפוש בזמן אמיתי. הביצועים המהירים והגמישות של Redis, הפכו אותו לאחד מבסיסי הנתונים הצומחים והפופולריים ביותר בעולם, ובין השאר להיות הראשון שאיתו הקימו מעל מליארד (!) קונטיינרים (Docker Containers).


בנוסף, דרך שותפויות עיסקיות עם חברות כגון Pivotal, RedHat ואחרים, החברה הצליחה לחדור לשוק התאגידי הבינלאומי. הסניף המקומי של החברה מקיים בכל שנה בישראל את ה- Redis Day, שיחול השנה בישראל ב-6 במרץ, והוא מושך אליו מאות מפתחי קוד פתוח מכל העולם.


"לקוחות ושותפים כאחד, מספרים לנו ש- Redis Labs בנתה את פתרון בסיס הנתונים המשוכלל והיציב ביותר לאפליקציות זמן אמיתי, הן בענן, הן במרכזי נתונים פרטיים והן בהתקנות היברידיות" אומר מאט שפצלר (Matt Spetzler) שותף ומנהל הפעילות באירופה של Francisco Partners. "אנחנו נלהבים להפוך שותפים של Redis Labs בתקופת צמיחה מואצת זו, שנועדה לשרת את צרכי כלכלת האינטרנט".


אודות רדיס לאבס (Redis Labs)
עסקים מודרניים חייבים להגיב ללקוחותיהם בזמן אמיתי. Redis Labs מאפשרת לאפליקציות הדיגיטליות של עסקים אלו, יכולות לספק חווית שימוש מהירה, קלה, נעימה, אמינה ועם יכולת לתמוך במספר לקוחות הולך וגדל. חברת Redis Labs היא הבית של רדיס (Redis), בסיס הנתונים הפופלרי המוגש מזיכרון (in-memory), והספק של רדיס אנטרפרייז (Redis Enterprise) המספק ביצועי שיא, גמישות ואמינות לאפליקציות מודרניות בתחומים של high-speed transactions, recommendation engines, data ingest, fraud mitigation, real-time indexing, session management ו-caching.


Redis Labs, המדורגת כמובילה בדוחו"ת מחקר של אנליסטים בתחום בסיסי הנתונים, ומבין לקוחיותיה ניתן למצוא 7 מבין 10 החברות הגדולות בעולם (Fortune 10), 3 מתוך 4 חברות כרטיסי האשראי הגלובליות, 3 מתוך 5 חברות הטלקומוניקציה הגדולות בעולם, 3 מתוך 5 חברות הפארמה הגדולות בעולם, 6 מתוך 8 חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם ו-4 מתוך 7 רשתות הקמעונאות הגדולות בעולם. בין הלקוחות - FedEx, British Airways, American Express, Thomas Cook, Mercedes Betz, Vodafone, Master Card,TD Bank.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il