TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ממשיכים לשמור על הדירוג: מידרוג מעניקה למטריקס זו השנה ה-12 ברציפות דירוג Aa3 עם אופק יציב


משה אטיאס-מטריקס-צילום-סאם יעקובסון
דירוג Aa3 הוא הגבוה ביותר של חברה בענף ה-IT. לפי מידרוג: "דירוג החברה מבוסס על מיצובה העסקי האיתן בענף שירותי טכנולוגיות המידע בישראל, שניכר בנתחי שוק משמעותיים בכמה מתחומי הפעילות המרכזיים שלה"

חברת מידרוג מעניקה זו השנה ה-12 לחברת הטכנולוגיה מטריקס, דירוג Aa3 עם אופק יציב, הדירוג הגבוה ביותר בענף טכנולוגיות המידע.

בדוח אשרור הדירוג של מטריקס כותבים האנליסטים של מידרוג: " דירוג החברה מבוסס על מיצובה העסקי האיתן בענף שירותי טכנולוגיות המידע בישראל, שניכר בנתחי שוק משמעותיים בכמה מתחומי הפעילות המרכזיים שלה, בדגש על פתרונות ושירותי תוכנה וערך מוסף, ובהיקף הכנסות משמעותי של כ-3.1 מיליארד ₪ בארבעת הרבעונים עד סוף הרבעון השלישי של 2018".

על פי מידרוג: " הניהול העסקי והפיננסי של החברה מוכח לאורך זמן כיציב ושמרני, והחברה הפגינה בעבר יכולת במיזוג והטמעה של חברות חדשות, שימור פרמטרים פיננסיים חיוביים, ועמידה בתקציב." במקביל מציינת מידרוג בדוח כי "ענף טכנולוגיות המידע נהנה בשנים האחרונות מצמיחה חיובית, הגבוהה משיעור צמיחת התמ"ג, הן על רקע חוסנו היחסי של המשק הישראלי וכן בשל התגברות הביקושים בקרב לקוחות כדוגמת הסקטור הבנקאי והממשלתי."

בדוח קובעים מומחי מידרוג כי "נזילות החברה וגמישותה הפיננסית הינן גבוהות." מידרוג מעריכה כי החברה תוסיף לייצר תזרימי מזומנים חזקים ויציבים להמשך גידול בהיקף ההכנסות ושימור שיעורי הרווחיות. עוד נקבע כי "אופק הדירוג היציב מגלם את ההערכה כי החברה תשמר מיצוב עסקי חזק, לצד יציבות בפרמטרים הפיננסיים בטווח הזמן הבינוני".

לדברי משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס: "מטריקס ממשיכה לחזק את מעמדה כחברת פרוייקטי הטכנולוגיה הגדולה והמובילה בישראל, המציעה סל פתרונות רחב ומגוון בכל תחומי הטכנולוגיה המבוקשים כיום. לצד היכולות המקצועיות, אנו מקפידים לאורך השנים לשמור על התנהלות פיננסית נכונה וחכמה ובזכות כך זוכה הנהלת החברה לשבחים". ב- DNA של מטריקס קיימת השאיפה להוביל באמצעות גידול אורגני, הקמת פעילויות חדשות לצד מיזוגים ורכישות.


אטיאס ציין כי "פעילות החברה הצומחת בארה"ב תורמת לחברה ערך רב במגוון הפתרונות שאנו מציעים והן בשורה התחתונה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il