TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מתחברים עם חשבון הפייסבוק לשירותים שונים? שימו לב להונאת פישינג חדשה


ESET
אפשר להירגע, כניסה באמצעות פייסבוק או כל רשת חברתית אחרת היא שיטה בטוחה והיא נמצאת בשימוש על ידי מספר רב של אתרים כדי להקל על הגולשים להירשם לשירות צד שלישי במהירות ובקלות
חברת ניהול הסיסמאות Myki זיהתה לאחרונה קמפיין פישינג חדש שאפילו המשתמשים העירניים ביותר יכולים ליפול בו.

החברה מצאה כי עברייני רשת מפיצים קישורים לבלוגים ושירותים שונים המבקשים מהגולשים להיכנס תחילה באמצעות חשבון הפייסבוק שלהם על מנת לקרוא מאמר בלעדי או לרכוש מוצר מוזל.

אפשר להירגע, כניסה באמצעות פייסבוק או כל רשת חברתית אחרת היא שיטה בטוחה והיא נמצאת בשימוש על ידי מספר רב של אתרים כדי להקל על הגולשים להירשם לשירות צד שלישי במהירות ובקלות.

בדרך כלל כאשר לוחצים על האפשרות "התחבר עם פייסבוק", כפתור שלרוב זמין בכל אתר אינטרנט, הגולש מנותב לאתר של פייסבוק facebook.com בחלון קופץ חדש המופיע בדפדפן ומבקש להזין את פרטי הכניסה ומאפשר לשירות לגשת למידע הדרוש מתוך הפרופיל של הגולש.

עם זאת, כעת גילתה חברת ניהול הסיסמאות כי בלוגים זדוניים ושירותים מקוונים אחרים משתמשים בטכניקה הזאת על מנת לגנוב פרטי כניסה לחשבונות כאשר הם מציגים חיבור דרך פייסבוק שנראה לגטימי לחלוטין אבל בפועל מדובר באתר מתחזה.

כפי שניתן לראות בסרטון ההדגמה שפרסמה החברה, החלון הקופץ עם ההודעה המזויפת של ההתחברות לפייסבוק, שנוצר למעשה עם HTML ו- JavaScript, מועתק באופן מושלם כדי להיראות ולהרגיש בדיוק כמו חלון דפדפן חוקי - שורת הכתובת, סרגל הניווט, הנראות וכתובת האתר של פייסבוק עם מנעול ירוק המציין HTTPS חוקי.

"במקרים בהם מתחברים עם חשבון הפייסבוק שלכם נסו לגרור את חלון האימות לכניסה לפייסבוק כדי לוודא שהוא לא בחלון נפרד של הדפדפן שנועד לגניבת מידע" מסביר אמיר כרמי, מנהל הטכנולוגיות בחברת אבטחת המידע ESET בישראל. "אם חלון האימות זז, משמעות הדבר שמדובר בחלון מזויף ואין להקליד בו את פרטי הגישה שלכם".

בנוסף ממליץ כרמי "להפעיל אימות דו שלבי כך שבכל פעם שניכנס לחשבון הפייסבוק או לרשת חברתית אחרת דרך מחשב או דפדפן חדש, נידרש להקליד סיסמה נוספת שנקבל בטלפון. פעולה זו תמנע מהאקרים לגשת לחשבונות המקוונים שלכם, גם אם הם הצליחו לגנוב את פרטי הכניסה לחשבונות שלכם."

"אנחנו ממליצים גם שלא להירשם לשירותים לא מוכרים ולמבצעים באמצעות אימות של חשבון הפייסבוק. ולבסוף חשוב להשתמש במוצר אבטחה שידע לזהות ולהתריע בפני אתרי פישינג שנועדו לגנוב את פרטי הגישה שלנו לרשתות החברתיות, חשבונות אימייל או שירותים בנקאיים."

הונאות פישינג הן עדיין אחד האיומים החמורים ביותר על המשתמשים פרטיים, כמו גם על חברות, והאקרים ממשיכים לנסות דרכים חדשות ויצירתיות כדי להערים על הגולשים למסור להם את הפרטים הרגישים והפיננסיים שלהם, שהם יוכלו להשתמש בהם מאוחר יותר כדי לגנוב את הכסף שלכם או כדי למכור את פרטי החשבונות המקוונים שלכם לעבריינים אחרים שיעשו בהם שימוש לרעה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il