TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורטינט משיקה את הדור הבא של סדרת הפיירוולים FortiGate עם שיפור נוסף בביצועים


גון מדיסון פורטינט
הפיירוולים החדשים של הדור הבא משלבים בפעם הראשונה בתעשייה בין סגמנטציה מכוונת-מטרה וביצועים גבוהים כדי לסייע להפחית עלויות, מורכבות וסיכונים ולחזק את ארכיטקטורת האבטחה בארגון

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, השיקה את הפיירוולים החדשים מבית FortiGate בעלי הביצועים הגבוהים (NGFW), הכוללים את הסדרות FortiGate 3600E, FortiGate 3400E, FortiGate 600E ו-FortiGate 400E, המאפשרים לארגונים להטמיע סגמנטציה מכוונת-מטרה (Intent-based Segmentation) אל ארכיטקטורת האבטחה שלהם.


השילוב בין צמיחה עסקית, עומסי עבודה אשר נודדים אל שרתי ענן מרובים והעלייה בהתקפות סייבר מקשה על ארגונים לשמור על ארכיטקטורת אבטחה חזקה, המטמיעה באופן יעיל מדיניות אבטחה רציפה לאורך כל סביבות הרשת. יתרה מכך, רשתות שטוחות בעלות נקודת אכיפה אחת מסבכות את הבעיה אף יותר והדבר מקל על פושעי סייבר לחדור אל הרשת. מרגע שהם בפנים, הפושעים הופכים לחלק מהאזור הבטוח, מה שמאפשר להם להפיץ איומים בקלות על פני כל הרשת. ככל שהפושעים מתקדמים עמוק יותר לתוך הרשת, כך קשה יותר לאתר ולמנוע את ההתקפות שלהם והתוצאה היא עלייה בסיכונים ודליפה של נתונים בעלי ערך.


במציאות בה אסטרטגיות אבטחה קיימות נכשלות לעמוד בקצב עם נוף האבטחה המורכב, ארגונים מחפשים אחר הגנה אשר יכולה להתאים את עצמה וכזו בעלת יכולת חיזוי אשר תמנע הפצה של איומים ברחבי הרשת. סגמנטציה מכוונת-מטרה מאפשרת לארגונים להשיג אבטחה מותאמת באמצעות חלוקה נבונה של נכסי IT בהתאם לכוונת העסק על ידי נקודות אכיפה מרובות. הגנה סתגלנית מושגת באמצעות הטמעת בקרת גישה פרטנית המבוססת על רמות אמון משתנות ואבטחה מתקדמת בעלת ביצועים גבוהים.


פורטינט מקלה על ארגונים בבואם לאמץ סגמנטציה מכוונת-מטרה ומשיקה את סדרת הפיירוולים FortiGate של הדור הבא בעלי הביצועים הגבוהים. סדרת הפיירוולים FortiGate היא חלק ממארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט והיא מעניקה לארגונים מדיניות אבטחה משולבת ורציפה הן באתר המקומי והן בנכסי הענן שלהם. סדרת הפיירוולים של הדור הבא מופעלת על ידי יחידות עיבוד אבטחה (SPU) מותאמות אישית ומספקת נראות מלאה והגנת איומים מתקדמת ללא חשש מפני ירידה בביצועים.


ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי, "הסגמנטציה הופכת לאלמנט בסיסי בדיוק כמו טיפול בנקודות חולשה של מערכות. סגמנטציה מכוונת-מטרה מיישרת קו בין מטרות עסקיות ושינויי תשתית ובסופו של דבר, מפרידה בצורה דינמית בין תשתית כדי להגן על משתמשים, נתונים ומערכות. אלמנט בסיסי של הסגמנטציה מכוונת-המטרה זהו הפיירוול של הדור הבא בעל הביצועים הגבוהים. סדרות הפיירוולים החדשות של פורטינט מספקות הגנת איומים מובילה בתעשייה ובדיקת ביצועי SSL, המאפשרות ללקוחות להטמיע ארכיטקטורת קצה-לקצה הוליסטית".


יתרונות נוספים של סדרת הפיירוולים FortiGate E:
סדרת ה-FortiGate 3600E – מספקת ביצועי הגנה מפני איומים של 30Gbps ובדיקת ביצועי SSL של 34Gbps. עם ממשקים בעלי צפיפות גבוהה של 10G, 40G ו-100G, סדרת הפיירוולים מציעה איחוד בין מוצרים ומאפשרת פריסה מגוונת בהתאם לצרכי הלקוח. כמו כן, סדרת ה-3600E מציעה את אחת מבדיקות ביצועי ה-SSL ותפוקת הגנת האיומים הגבוהות ביותר בתעשייה.


סדרת ה-FortiGate 3400E – מספקת ביצועי הגנה מפני איומים של 23Gbps ובדיקת ביצועי SSL של 30Gbps. עם ממשקים בעלי צפיפות גבוהה של 10G, 40G ו-100G, סדרת הפיירוולים מאפשרת פריסה מגוונת, מציעה גמישות קלט/פלט (input/output) ומפשטת את המורכבות כדי להשיג יעילות תפעולית.
סדרת ה-FortiGate 600E – מספקת הגנה מפני איומים של 7Gbps ובדיקת ביצועי SSL של 8Gbps עם ממשקים מגוונים של 1G ו-10G, המאפשרים פריסה גמישה.


סדרת ה-FortiGate 400E – מספקת הגנה מפני איומים של 5Gbps ובדיקת ביצועי SSL של 4.8Gbps עם צפיפות פתח גבוהה של 1G המתאימה לצרכים של סניפים מבוזרים.


סדרת הפיירוולים FortiGate של הדור הבא ממנפת את מחברי המארג (Fabric Connectors) כחלק ממארג האבטחה של פורטינט כדי להשתלב בצורה חלקה בסביבות אבטחה חיצוניות ולשתף מודיעין איומים במהירות לקבלת תיקון אוטומטי. מחברי המארג מספקים API (ממשקי תכנות יישומים) פתוחים ומאפשרים לפיירוולים החדשים של פורטינט להשתלב עם פתרונות צד שלישי ועם תוכנית השותפים Fabric-Ready. הדבר מאפשר למשתמשים שילוב של אבטחה מתקדמת ובעלת ביצועים גבוהים עם פתרונות של חברות מובילות בתעשייה כמו VMware, NSX ו-Cisco ACI.

אודות פורטינט
פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-375,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il