TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנטזי נטוורק תשקיע 600,000 ש"ח תמורת 9% מחברת CannaDorf המפתחת טכנולוגיות גידול והשבחה ייחודיות בתחום הקנאביס


פנטזי נטוורק
לפנטזי נטוורק אופציה לשנה להשקעה נוספת של 600,000 ש"ח לפי שווי זהה וכן אופציה שנייה לתקופה של 24 חודשים להשקעה של 650,000 ש''ח לפי שווי חברה של 15 מיליון ש''ח

במקרה ש- CannaDorf תמוזג לחברה ציבורית תזכה פנטזי נטוורק ל-5% מהחברה הממוזגת

רמת גן, 14 בפברואר 2019, פנטזי נטוורק בע"מ, המתמקדת בהשקעות בתחום הקנאביס, מדווחת על חתימת חוזה להשקעה של 600 אלף ש"ח תמורת 9% מחברת המחקר CannaDorf בבעלות המייסד ומנכ"ל החברה ד"ר יעקב בוקסדורף, שהנו ראש הוועדה המייעצת של פנטזי נטוורק להשקעות בתחום הקנאביס. ההשקעה של פנטזי נטוורק, הנה חלק מסבב השקעה ראשון של 2 מיליון ש"ח ב-CannaDorf, מארבעה משקיעים נוספים בתנאים דומים.


פנטזי נטווורק קיבלה אופציה להשקעה של 600 אלף ש"ח נוספים תמורת 9% לתקופה של 12 חודשים וכן אופציה נוספת, לתקופה של שנתיים, להשקעה של 650 אלף ש"ח לפי שווי חברה של 15 מיליון ש"ח. כמו כן, במקרה ו- CannaDorfתמוזג לחברה ציבורית, פנטזי נטוורק תזכה ל-5% מהון המניות של החברה הממוזגת.


חברת CannaDorf מתמחה בפיתוח טכנולוגיות לגידול והשבחה של צמחי קנאביס. החברה תתמקד בפיתוח שתי טכנולוגיות עיקריות, שהראשונה הנה גידול תרביות מניבות של רקמת קנאביס בביוראקטורים. בשיטה זו, ניתן לגדל רקמות קנאביס מזנים שונים בתנאים סטריליים, מבוקרים ומבודדים מהסביבה, ולשלוט בהרכב וכמות החומרים הפעילים לפי הפרופיל הגנטי הנדרש לטיפול בהתוויות רפואיות שונות. בשיטה זו ניתן יהיה לייצר חומרי גלם של קנאביס לתעשיית התרופות והמזון ללא שימוש בחומרי הדברה מזיקים ובסביבה מבודדת לחלוטין ממחלות צמחים.


בשונה מייצור קנאבינואידים בודדים במערכות ביטוי אחרות כמו חיידקים או שמרים לדוגמא, בטכנולוגיה של CannaDorf ניתן יהיה לייצר פרופיל קנבינואידים האופייני לזנים ספציפיים המותאמים למצבים רפואיים שונים. המערכת תהיה סגורה ומבודדת ותעמוד בתנאי GMP קפדניים אשר נדרשים לייצור מוצרים רפואיים.


החברה חתמה על הסכם מחקר ופיתוח עם אוניברסיטה מובילה בארץ, לשיתוף פעולה בפיתוח טכנולוגיה זו ותוכניות השבחה נוספות של צמחי קנאביס, תחת הסכמי רישוי שיהיו בבלעדיות החברה.


הטכנולוגיה הנוספת תתמקד בהשבחת צמחים שתכלול: קיצור מחזורי החיים ויצירת צמחים ננסיים עם יבול רב על מנת לחסוך למגדלים את תהליך השמדת שאריות הצמחים שהינו יקר ומסובך, ריבוי תפרחות וחומרים פעילים על פני הצמח כולו, וכן פיתוח עמידות למחלות צמחים בצמחי חממה. הטכנולוגיות ומוצרי החברה צפויים לשמש את תעשיית הפארמה והמזון, חוות וחדרי גידול ומשתלות ייעודיות. כמו כן, החברה בוחנת אפשרויות להכנסת פעילויות נוספות בתחום הקנאביס הרפואי, שיפותחו בבלעדיות החברה.


ד"ר יעקב בוקסדורף אמר: "אני שמח על המתווה שהושג עם פנטזי נטוורק להשקעה בפיתוחים החדשניים שלנו בתחום הקנאביס. אנו מצפים בקוצר רוח להוביל מחקר חדשני בתחום הקנאביס הרפואי ולהיות חלוצים ומובילים בעולם בייצור קנאביס רפואי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כפי שמצופה מחברות המפתחות חומרים יעודיים לתעשיית התרופות.


החברה תפתח טכנולוגיות אלו בשיתוף פעולה עם שני חוקרים מובילים בתחום הגנטיקה ותרביות רקמה של צמחים, ובתחום מחלות צמחים. בנוסף, החברה תפתח מספר מוצרים נוספים בתחום המכשור הרפואי לשוק הקנאביס, שכרגע נמצאים בשלבי בדיקת היתכנות ובוחנת שיתופי פעולה לפיתוח מוצרים רפואיים ואסתטיים עם מספר גורמים שפנו אליה."


דני צדוק, מנכ"ל משותף בפנטזי נטוורק אמר: "אנו שמחים על חתימת החוזה הראשון וכניסתה הרישמית של פנטזי נטוורק לפעילויות מחקר ופיתוח יחודיות בתחום הקנאביס הרפואי. זיהינו הזדמנות עסקית רבת פוטנציאל בטכנולוגיות שחברת CannaDorf תפתח, טכנולוגיות אשר מסוגלות לקבוע סטנדרטים חדשים לתוצרים בתחום הקנאביס הרפואי וכן לאפשרות מיסחור הטכנולוגיות לגופים וחברות מובילות בתחום צומח זה. אנו פועלים להשלמת בדיקות נאותות וחתימה על הסכמי השקעה נוספים עבור מזכרי הבנות נוספים עליהם דיווחנו במהלך הרבעון האחרון של 2018"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il