TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Fiverr רוכשת את חברת ClearVoice פלטפורמת פרימיום מובילה ליצירת תוכן שיווקי


Fiverr
הרכישה מרחיבה את מגוון השירותים שמציעה זירת המסחר לעסקים וארגונים גדולים

Fiverr, זירת המסחר הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים, מודיעה היום על רכישת פלטפורמת השיווק ClearVoice, המספקת שירותי תוכן במודל SaaS. הצטרפותה של ClearVoice לפורטפוליו של Fiverr היא דרך נוספת לאפשר למגוון רחב של חברות ועסקים לקבל גישה קלה ונוחה ליוצרי תוכן מקצועיים בכל רגע נתון, בלחיצת כפתור. Fiverr מתכוונת להמשיך ולהפעיל את ClearVoice כחברת בת עצמאית. פרטי העסקה נותרו חסויים.

תוכן אותנטי, מרתק ורלוונטי הוא המפתח להצלחת כל מותג עם נוכחות דיגיטלית. שירותי יצירת תוכן שיווקי הם בין השירותים המבוקשים והצומחים ביותר ב-Fiverr כיום, מגמה המעידה על הביקוש ההולך וגובר לשירותים מסוג אלו בעולם.

ClearVoice, נוסדה ב 2014 על ידי ג'יי סוואנסון וג'ו גריפין ובסיסה בפיניקס אריזונה. לקוחותיה המובילים של החברה כוללים חברות דוגמת Intuit, Carfax ו- Esurance.

החברה מפעילה פלטפורמה טכנולוגית ליצירת תוכן שיווקי המשלבת זירת מסחר של יוצרי תוכן מקצועיים, ומייעלת עבור לקוחותיה את תהליך הפקת תוכן איכותי במגוון רחב של תחומים. באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים ClearVoice מאפשרת לחברות להפיק תוכן באופן סדיר הניתן למדידה.


ההצטרפות לFiverr, תאפשר ל- ClearVoice להרחיב את היצע השירותים שלה ואת בסיס הלקוחות ולהאיץ את קצב הצמיחה הגלובלי שלה.

מיכה קאופמן, מנכ"ל Fiverr: "כמובילת שוק השירותים הדיגיטליים בעולם, Fiverr ממשיכה לתור אחר הזדמנויות רכישה אסטרטגיות, המוסיפות עומק, מומחיות ופונקציונליות לפלטפורמה. זאת בכדי לבסס את מעמדנו כמובילי כלכלת הפרילנס העולמית ששוויה מוערך במעל ל-100 מיליארד דולר. Fiverr נמצאת במיקום ייחודי, המאפשר לנו לאגד את השחקנים הטובים ביותר בשוק בכדי להציע לקהל הלקוחות שלנו מגוון פתרונות חדשניים. צירופו של צוות ClearVoice, המביאים איתם מומחיות ביצירת תוכן שיווקי עבור עסקים גדולים, מאפשר לנו להמשיך את המהלך האסטרטגי של בניית מערך השירותים דיגיטליים המוביל בעולם.

ג'יי סוואנסון, מנכ"ל משותף ב- ClearVoice: " אנו נרגשים להצטרף לחברה המעצבת מחדש את הדרך בה אנשים וארגונים עובדים יחד בעידן המודרני. פרק חדש זה מאפשר לנו למנף את הידע והניסיון של Fiverr, בכדי להגדיל את החברה בקנה מידה גלובלי ולממש את החזון שלנו ליצור פלטפורמה המאפשרת שיתוף פעולה יצירתי ברחבי העולם".

Fiverr® היא זירת המסחר האלקטרונית הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים, בהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד. Fiverr רואה לנגד עיניה משימה לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. קהילת הפרילאנסרים הגלובלית ב-Fiverr כבר ייצרה מעל ל- 50 מיליון Gigs® (שירותים) איכותיים במעל ל-200 תחומים ב160 מדינות בעולם.

אתר החברה: fiverr.com בלוג פייסבוק טוויטר או אינסטגרם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il