TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לקראת חג הפורים מפרסם משרד הכלכלה טיפים לקניית בטוחה של תחפושות ואביזרים בחנויות וברשת המקוונת


משרד הכלכלה והתעשיה
אין לקנות ולהשתמש בתחפושות ואביזרי פורים לילדים, שאינם נושאים סימון אזהרות והוראות יצרן בשפה העברית, כנדרש בתקן

יש להקפיד על ביצוע הוראות היצרן , בדגש על גיל המשתמש


חל איסור לתת לילדים מתחת גיל 14 להשתמש בתרסיסי אירוסול למיניהם ואביזרי פורים המיועדים למבוגרים בלבד


בקנייה של תחפושות באמצעות אתרי האינטרנט, שאינם ישראליים, מומלץ לבדוק האם המוצר עומד בתקן הישראלי הרשמי או הבינלאומי (דוגמת תקן אירופאי 71 EN)


לקראת חג הפורים, מחדד הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה את נושא בטיחות התחפושות לילדים וחובת עמידתן של התחפושות המשווקות בישראל, בדרישות התקן הרשמי ת"י 562 "בטיחות צעצועים", אשר חל על כל סוגי התחפושות והמסכות לילדים, על פאות, קישוטי ראש ואביזרים נוספים לפורים.


הממונה מדגיש כי, אין לקנות ולהשתמש בתחפושות ואביזרים לפורים שלא נושאים סימון בשפה העברית כנדרש בתקן:
∙ שם וכתובת היצרן המקומי, או היבואן, בעברית;
∙ תחפושות שאינן מיועדות לילדים מתחת לגיל 3 שנים – נדרשת אזהרה כתובה בעברית או ציור הסמל להגבלת הגיל מעל אריזת התחפושת;
∙ הוראות טיפול בבד התחפושת באמצעות סמלים, כגון: אופן הניקוי או אופן הכביסה, הוראות גיהוץ או יבוש;
אזהרות יצרן נוספות בשפה העברית.


בהיעדר הסימונים המוזכרים על גבי התחפושות או האביזרים, קיים חשד סביר כי מוצרים אלה לא עברו את הבדיקות הנדרשות טרם התרתם לשיווק בישראל, ויתכן שאינם עומדים בדרישות התקן הרשמי החל עליהם והם אף עלולים להיות מסוכנים.


הכנה עצמית של תחפושות - יש להימנע משימוש בחומרים דליקים (נוצות, צמר גפן, בדים סינטטיים דקים, שערות ופלומות מחומרים דליקים) וכן להימנע משימוש בחומרים רעילים (דבקים, צבעי שמן ותרסיסי צבע המסומנים כמכילים "רעל").


תחפושות לפעוטות וילדים מתחת לגיל 3 שנים – אין להשתמש במרכיבים קטנים שניתן להסירם, שרוכים ארוכים וסרטים אלסטיים, או כל תוספת לתחפושת אשר עלולה לגרום לחנק או לפגיעות אחרות בילד.
יודגש, כי מסכות ותחפושות לילדים מתחת לגיל 3 שנים, צריכות להיות ניתנות להורדה מהירה מהראש ומגוף הילדים בעת מצב חירום.


קנייה של תחפושות מחו"ל באמצעות אתרי האינטרנט שאינם ישראליים ממליץ הממונה על התקינה לבדוק:
האם המוצר עומד בתקן הישראלי הרשמי או הבינלאומי? האם האתר מספק מידע על התאמת התחפושות לדרישות התקן האירופאי EN-71, שעליו מבוסס התקן הישראלי (יש לשים לב שתחפושות אלו לא עוברות בדיקות של מכון התקנים להתאמה לתקן הישראלי הרשמי 562).


האם למוצרים מצורפות הוראות שימוש ואזהרות מפורטות ? יש לשים לב, האם מצוינת על המוצר מגבלת גיל או אזהרות אחרות. במידה וקיים חוסר וודאות לגבי התאמתו של המוצר, לא להסס לפנות לאתר בבקשה לפרטים נוספים.


האם יש לך כתובת לפנות אליה לאחר הרכישה? ככל שיש יותר מידע זמין על היצרן, היבואן, המשווק או מפעילי האתר כך הסיכוי "ליפול בפח" קטן.


האם המוצרים לא הוסרו מהמדפים במדינות אחרות (ריקול) בעקבות מידע על סיכונים או מקרי פגיעה בצרכנים? מומלץ לבדוק באתרי הריקול הגלובליים הבאים: Rapex , GlobalRecalls, CPSC וכן באתר התקינה בפורטל אזהרות וריקולים - מוצרי צריכה.


האם קיימות ביקורות על המוצר ברשת? ניסיון צרכנים אחרים יכול בהחלט להעיד על בטיחות המוצר. קראו את הביקורות על המוצר, ואת דירוג המוכר ברשת לקבלת תמונה רחבה יותר.


בעקבות העלייה ברכישות באינטרנט והחלטת ארגון ה- OECD להקדיש קמפיין בינלאומי להעלאת המודעות לרכישה בטוחה ברשת יצא משרד הכלכלה והתעשייה ביחד עם התוכנית הלאומית לבטיחות ילדים בחודש נובמבר האחרון בקמפיין לרכישה מקוונת של מוצרים תקניים ובטוחים. במסגרת הקמפיין הוצגו לקהל הצרכנים טיפים כיצד להתמודד עם הבעיות והסיכונים הכרוכים במסחר אינטרנטי לבצע רכישה של מוצרים בטיחותיים.


להלן קישור לדף הקמפיין לרכישת מוצרים בטוחים באינטרנט:
http://www.smart-shopping.co.il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il