TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

TurbineAero, Inc. מודיעה על הרכישה של עסק התיקון של חלקי APU מ-Triumph Group


בתוקף מיידי, השילוב יתבצע במתקן החדש באסיה בשטח של 80,000 רגל רבוע של TurbineAero שנמצא בתאילנד, שיהיו בו עד 250 עובדים

TurbineAero, חברת פורטפוליו של The Gores Group, הודיעה היום על הרכישה של קו מוצרי התיקון (RPL) של חלקי APU מ-Triumph Aviation Services Asia, Ltd.


הרכישה של המגזר העסקי הזה משלבת את התיקון של חלקי APU ב-MRO של מערכות APU במתקן של TurbineAero באסיה שמגדיל את היכולות הפנימיות בחברה, משפר את זמני הסבב ומבטיח הורדה נוספת של העלויות.


בתוקף מיידי, השילוב יתבצע במתקן החדש באסיה בשטח של 80,000 רגל רבוע של TurbineAero שנמצא בתאילנד, שיהיו בו עד 250 עובדים ויטפל בפעילויות בדיקה, תחזוקה, תיקונים ושיפוץ כללי ברמה טכנולוגית גבוהה של רכיבי ומערכות מטוסים עבור לקוחותינו ברחבי העולם, כולל MRO של APU, LRUs ותיקון חלקים של APU.


"אנחנו שמחים להוסיף את טכנולוגיית התיקון של חלקי APU ליכולות ה-MRO של מערכות APU הקיימות שלנו. הרכישה הזאת מדגישה את ההתמקדות שלנו ב-MRO של APU ומאפשרת לנו לספק יותר שירותים עם ערך מוסף לבסיס הלקוחות הכלל עולמי שלנו", אמר פיטר גייל, סגן נשיא ומנהל כללי של TurbineAero Repair-Asia. "הרכישה מבליטה את הצמיחה של TurbineAero בשנתיים האחרונות ומאשרת את ההתפתחות של ענף התעופה בתאילנד, שיש לנו הזכות להיכלל בו".


"אנחנו שמחים להשלים את הרכישה של קו מוצרי התיקון של חלקי APU מ-Triumph Group. הרכישה תגדיל עוד את היתרון התחרותי שלנו ותאפשר לצוות המתרחב של TurbineAero בתאילנד לספק שירות MRO מעולה לצי הגדל של חברות התעופה באזור", אמר רוברט ווילסון, מנכ"ל TurbineAero Inc..
אודות TurbineAero, Inc.


TurbineAero, שהמטה שלה בצ'נדלר, אריזונה, היא ספקית שירותי ה-MRO של APU המובילה של פתרונות מקיפים, גמישים ואמינים לקהילת התעופה הגלובלית. בתור ה-MRO של APU העצמאית הגדולה ביותר בעולם, TurbineAero מתקנת, מוכרת, מחכירה, בודקת ומאשרת APU וחלקי עזר קשורים. ל-TurbineAero יש כיום ארבעה אתרים: שלוש יחידות עסקיות נמצאות ליד פיניקס, אריזונה והרביעית קרוב מאוד לבנגקוק, תאילנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.turbineaero.com.


אודות The Gores Group
The Gores Group, שהוקמה ב-1987 על ידי אלק גורז, היא חברת השקעות גלובלית שמתמקדת ביצירת שותפויות עם עסקים מבודלים שיכולים להרוויח מהידע הנרחב שלה בתעשייה, ניסיון של עשרות שנים ובסיס הון גמיש. בשלושים שנותיה, החברה פיתחה הבנה עמוקה בבניית עסקים ויצירת ערך לצד ניהול. המטה של The Gores Group נמצא בלוס אנג'לס והיא מחזיקה משרדים בגריניץ', קונטיקט ובולדר, קולורדו. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.gores.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il