TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לא רק מיכל אנסקי; עשרות בעלי מניות חדשים לאפליקציית Spetz


אפליקציית Spetz
כ-300 אלף ₪ הושקעו עד כה באפליקציית Spetz (ספץ) ע"י הציבור, הצפוי להפוך לבעל מניות בחברה עם תום הליך הגיוס והגעת החברה ליעד הגיוס

הגיוס פתוח לכלל הציבור, מחוץ לבורסה, ומביא הזדמנות עסקית לרכישת מניות בחברה פעילה, רווחית ולקראת פריצה בינלאומית


מטרת המהלך לחדור לשווקים גלובאליים עם אפליקציית Spetz ולהרחיב את הפעילות בישראל
מיכל אנסקי הצטרפה כמשקיעה הראשונה וכחברת דירקטוריון בחברה, בה תחזיק בתיק הקשרים הבינלאומיים

כבר לא צריך להיות בעלי הון, חברות ענק או מנהלי קרנות הון סיכון כדי להשקיע בחברות עסקיות וליהנות מריווחי ענק. ג'יפייג' הפועלת בישראל כ-16 שנים יצאה לאחרונה בהליך גיוס השקעה, והזדמנות לציבור המשקיעים הקטנים והבינוניים: רכישת מניות בחברה בתמורה להשקעה החל מ-416 ₪ בלבד.


 הליך הגיוס נעשה בפלטפורמת "פיפלביז" המפוקחת על ידי ראשות לניירות ערך, באמצעות מודל "רכז הצעה", המהווה אפיק השקעה חדש הפועל בשקיפות מלאה ומאפשר לציבור להפוך לשותפים בסטארטאפים ואולי אף להגשים את החלום ולעשות אקזיט. אפיק זה מיועד גם למשקיעים הגדולים אך גם לציבור שאינו מורגל בהשקעות לקחת חלק בחברות טכנולוגיה וסטארט-אפ מבטיחות באופן ישיר, בתמורה למניות. כשלושה שבועות בלבד מתחילת הליך הגיוס, הציבור נרתם בהמוניו למהלך, השקיע כ-300 אלף ₪ ויהפוך בקרוב לבעל מניות בחברה, בהנחה ויעד הגיוס יושלם.


להשקעה בפלטפורמת "פיפלביז" לחץ כאן: https://pipelbiz.com/Campaign/52703


אפליקציית Spetz (ספץ)
מנוע מהפכני ועתידני לניטור איכותי ואופטימלי של בעלי מקצוע ונותני שירות על בסיס מיקום רלוונטי, זמינות, דירוג לקוחות וחקר ביצועים, בהתאמה מיידית לפניות של לקוחות בעת תקלה או צורך.


ספץ מערכת יחידה מסוגה, אשר מלווה את התהליך לאורך כל הדרך עד להשלמת השירות ומהווה את הדור הבא של מנועי הרשת שאינו משמש עוד מנוע חיפוש לאיתור מידע (רשימות אינדקס) אלא מנוע להחלת הפתרון, בעל מסד נתונים מלא ומערכת מבוססת בינה מלאכותית וחכמת ההמונים, המאפשרת בתוך רגע לפתור כל בעיה ולענות על כל צורך.


Gpage ביחד עם מערכת Spetz, מפגישה את כלל הציבור, מיליוני אנשים, עם הדרך הקלה, היעילה והמיידית לקבלת איש המקצוע או נותן השירות, הרלוונטי והמתאים ביותר, באמצעות אלגוריתם חברתי חכם, שבדומה ל"וויז" (Waze) ולמערכות המתקדמות בעולם מאפשר מתן מענה אופטימלי בתוך רגע לכל צורך שעולה.


המערכת מאתרת עבור הצרכן כל פתרון שדרוש לו וחוסכת לו זמן יקר, בד בבד עם הבטחת איכות מרבית בפתרון, אשר גם מבוסס על מערכת חכמה לדירוג חברתי.


יוסי נבו, מנכ"ל-בעלים, Gpage: "קבוצת Gpage מביאה בשורה לציבור עם אפשרות להשתלב כבעלי מניות בחברה פורצת דרך, רווחית ומצליחה, הנמצאת בקדמת הטכנולוגיה, המכוונת לפריצה עולמית עמוקה ונרחבת, בסכום השקעה נמוך במיוחד. אנו נמצאים בתנופה של השקעות בתחום הטכנולוגי עם השקה מוצלחת של מערכת יחידה מסוגה.


מנועי האיתור החכמים המיישמים את הפתרונות הינם כיום מנגנוני הצריכה המובהקים המקובלים אצל הציבור בארץ ובעולם והם חודרים לתחומים שונים. וזאת כחלק מהמגמה של התמקדות במציאת הפתרונות במקום בחיפוש המידע וכך גם ספץ. בשונה מחברות סטארט אפ רבות המערכת הינה רווחית כבר היום, ומודל ההשקעה יהפוך את החברה לרווחית עוד יותר. אנו משוכנעים שבמהלך השנים הקרובות קבוצת Gpage תחדור לשווקים גלובאליים ומזמינים את כלל הציבור הישראלי למנף את ההזדמנות העסקית החד-פעמית ולהצטרף אלינו כשותפים".

Gpage
חברת) Gpage Ltd ג'יפייג' בע"מ - בעבר דף הזהב בע"מ) הוקמה בשנת 2002, מעסיקה כיום 20 עובדים. מפעילה לאורך כל השנים מוצר יציב וותיק, "דף הזהב" - מדריכים על גבי דפים ממוגנטים ממוקדים של בעלי מקצוע ושירותים לבית, המופצים בחינם כמעט לכל בית בישראל, אחת לשנה, בפילוח של 210 אזורים שונים, ל- 2 מיליון בתי אב.


החל משנת 2008 החלה Gpage בפיתוח מערכת טכנולוגית פורצת דרך, מבוססת בינה מלאכותית וחכמת ההמונים לאיתור ממוקד של אנשי מקצוע, הפתוחה לשימוש כלל הציבור בתחום מתן השירותים לבית ולמשפחה, שנקראה "2144".


בשנת 2009 המערכת עלתה לאוויר בגרסת הביטא ומאז הושלמו כל מערכות השליטה והניהול, בוצעה חדירה ראשונית ואפקטיבית לשוק, הוכשרו צוותים פנים וחוץ ארגוניים והתבססו מערכי ניהול, תכנון, שליטה ופיתוח. לאחר השלמות הכנות אלה, נוצרה מוכנות לפריצת דרך משמעותית ולכיבוש נתח משמעותי יותר בשוק הענק של צריכת השירותים לבית ולמשפחה, תוך מתן אפשרות לציבור כולו ליהנות מכל השירותים הנחוצים במהירות ובאיכות מדהימים.


במחצית השנייה של שנת 2018 השיקה Gpage את המערכת באופן רשמי תחת המותג Spetz (ספץ) בליווי השקת האפליקציה החדשה.
אין כיום בשוק ריכוז השירותים לציבור גורם מוביל דוגמת "דפי זהב" בעבר הרחוק והשוק פנוי לפריצה של גורם טכנולוגי, גלובאלי, איכותי, זמין וידידותי להובלת השוק בתחום השירותים. מערכת Spetz הינה הפלטפורמה שמתכוונת להוביל.

* *המידע המוצג חלקי ותמציתי וכפוף למלוא המידע המוצג באתר


אודות פיפלביז
פיפלביז מאפשרת לציבור הרחב להשקיע בסטארטאפים ועסקים קטנים ובינוניים החל ממאות שקלים בודדים למשקיע. פיפלביז היא "רכז ההצעה" הראשון בישראל (גוף חדש הפועל תחת פיקוח ישיר של רשות ניירות ערך) והראשונה לאפשר לציבור להשתתף בהשקעות שהיו מנת חלקם של בעלי ההון בלבד. כל הזדמנויות ההשקעה בפלטפורמה עוברות תהליך מיון, סינון ובדיקה לפני שהן נחשפות למשקיעים. גם המשקיעים וגם החברות נהנים מתשתית משפטית וטכנולוגית שמאפשרת לחברה להתנהל בפשטות ובשקיפות מבלי להוות נטל תפעולי ומבלי לפגוע בזכויות המשקיעים.


החזון של קבוצת פיפלביז הוא לייצר מאזן כוחות כלכלי חברתי חדש על-ידי הנגשה לציבור של כלים פיננסיים חדשים שהיו חשופים רק לגופים מוסדיים ולבעלי הון, אמצעות פלטפורמה מובילה להשקעות המונים, המאופיינת בגישתה החדשנית ופורצת הדרך, במקצועיות ובאמינות עובדיה, ובביטחון ובשקיפות שהיא מקנה לקהילת היזמים והמשקיעים שלה.


פיפלביז נוסדה בינואר 2015 והשיקה את הפלטפורמה האינטרנטית לציבור הרחב ביוני 2016. מאז, הושקעו דרך פיפלביז כ-20 מיליון ₪ בכ-20 מיזמים שונים ובכל רגע נתון אפשר להיכנס לאתר האינטרנט של החברה להתרשם ולבחור מתוך המיזמים המגייסים (3-10 במקביל) את אלו המבטיחים ביותר.


פיפלביז פיתחה תשתית משפטית וטכנולוגית המאפשרת את החיבור האופטימלי בין יזמים לבין משקיעים כאשר כלל הזדמנויות ההשקעה בפלטפורמה עוברות תהליך מיון, סינון ובדיקה לפני שהן נחשפות למשקיעים. סביב הפלטפורמה צמחה קהילה של יזמים ומשקיעים המונה נכון להיום כ- 10,000 משקיעים ויזמים ואתר האינטרנט זוכה לביקורים מקרוב ל- 100,000 איש בחודש. החברה מקדמת את הקהילה שהתפתחה סביבה בעזרת כנסים והרצאות, ליווי צמוד וחשיפה להזדמנויות השקעה חדשות.
את החברה ייסדו: היזם אורן המבורגר, אור בנון – CEO ותום סיטון – CTO .
פרטים נוספים באתר החברה: http://www.pipelbiz.com/Home



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il