TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP רוכשת את Contextor כדי לחזק את מערך פתרונות ה- RPA והטרנספורמציה הדיגיטלית שלה


sap
עם טכנולוגיית ה- RPA של Contextor, SAP מתכננת להפוך מחצית מכל התהליכים העסקיים הנתמכים על-ידי תוכנת SAP ERP לאוטומטיים ודיגיטליים במהלך שלוש השנים הקרובות

SAP הכריזה כי חתמה על עסקה לרכישת Contextor SAS, מובילה אירופית בתכנון ואינטגרציה של אוטומציה של תהליכים רובוטיים (RPA), כדי לסייע ל- SAP להאיץ את הפיתוח וההרחבה של פורטפוליו המוצרים של SAP בתחום ה- Machine Learning.


עם טכנולוגיית ה- RPA של Contextor, SAP מתכננת להפוך מחצית מכל התהליכים העסקיים הנתמכים על-ידי תוכנת SAP ERP לאוטומטיים ודיגיטליים במהלך שלוש השנים הקרובות. Contextor, הפועלת באזור פריז, נוסדה בשנת 2000 והיא מתמחה במחקר ופיתוח של תוכנת RPA במטרה לספק עוזרי יישומים, אשפים ובוטים עצמאיים חכמים, זריזים ויעילים.


טכנולוגיית ה- RPA של Contextor משחררת את משתמשי הפתרון מביצוע משימות רוטיניות חוזרות ומאפשרת RPA עם וללא השגחת מפעיל במגוון יישומים. נכון להיום, לקוחות Contextor פרסו יותר מ-100,000 בוטים לאוטומציה של תהליכים עסקיים.


RPA יעזור לפשט את האינטראקציות של ממשק המשתמש ביישומי SAP ואחרים. ה- RPA של Contextor ישולב עם פלטפורמת הענן (SAP Cloud Platform) ועם טכנולוגיית בינה מלאכותית אינטראקטיבית (conversational AI) ויכולות עיבוד מסמכים המובאות על-ידי SAP Leonardo Machine Learning כדי לספק RPA חכם ש- SAP מתכוונת לכלול בפתרונותיה המובילים.


"עם RPA חכם ומחוזק ביכולות Contextor, עסקים יוכלו להשיג את רמת האוטומציה הגבוהה הנדרשת כדי להפוך לארגונים חכמים", אמר מרקוס נוגה, ראש תחום לימוד מכונה, SAP. "הרכישה היא צעד גדול לקראת תזמון אוטומציה של תהליכים ותסייע ל- SAP להכניס יכולות RPA לתוך היישומים שלנו, ובראש ובראשונה לתוך SAP S / 4HANA."

האינטגרציה של RPA חכם לתוך SAP S / 4HANA צפויה לצאת לפועל במחצית הראשונה של 2019. יישומי SAP אחרים יצטרפו זמן קצר לאחר מכן.

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il