TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קלאודינרי מציינת צמיחה משמעותית באימוץ מוצר ניהול קבצי המדיה


איתי לחן, מנכ״ל ושותף מייסד בקלאודינרי
מותגים מובילים בחרו בקלאודינרי לניהול קל ואוטומטי של קבצי מדיה

מאז השיקה קלאודינרי את פתרון ה- DAM לפני 4 חודשים, התווספו לחברה 40,000 משתמשים חדשים

חברת ה- Bootstrap הישראלית קלאודינרי מכריזה על ציון דרך משמעותי בקצב צמיחת החברה ועל ביקוש עולה מהשוק לפתרון מוצר ניהול המדיה (Digital Asset Management), אשר הושק ביוני האחרון.

פתרון ה- DAM של קלאודינרי הוא פתרון מקיף לניהול אוטומטי של קבצי מדיה בסדרי גודל נרחבים. הפתרון מקצר את זמן עיבוד המדיה וחשיפתה ומאפשר חוויית משתמש אופטימלית.

מאז השיקה קלאודינרי את פתרון ה- DAM לפני 4 חודשים, התווספו לחברה 40,000 משתמשים חדשים מהם 4,000 למוצר ה- DAM, דבר אשר הגדיל את מספר הלקוחות מעבר ל- 370,000 משתמשים המנהלים מעל 22 מיליארד חומרי מדיה באמצעות הפלטפורמה.

קלאודינרי השיקה יכולות ניהול קבצי מדיה חדשות הכוללות ספריית מדיה מורחבת עם יכולות שיתוף מגוונות, המאפשרות בקרת גישה ושליטה נוחה בחומרי המדיה לאורך כל התהליכים בארגון עם אפשרויות קיטלוג על פי סוגי תכנים, מותגים, ומערכות פיתוח שונות.

״מדיה עשירה, הכוללת תמונות וקבצי וידאו, מייצגת למעלה מ- 75% מתוכנו של אתר ממוצע, והיקף ההשפעה של המדיה בעיצוב חוויות המשתמש באתרי אונליין, אינו ניתן לתפיסה״, אמר איתי לחן, מנכ״ל ושותף מייסד בקלאודינרי. ״האתגר העומד בפני מותגים שונים מגיע לא רק מאחסון וניהול אלפי, ולעיתים קרובות מיליוני חומרי מדיה, אלא ביכולת לוודא שתחושת החיבור של המשתמש מתעצמת באמצעות אלו, אשר לא נמצאו בעבר. חברות אשר מתעלות חומרים אלו באופן יעיל ואפקטיבי בהעברת חוויה עשירה למשתמש, נמצאות ביתרון תחרותי עצום לעומת אלו שלא".

ציוני דרך משמעותיים נוספים:
כמות עובדי החברה גדלה מעל ל-150 עובדים גלובליים בכל שלושת המשרדים (ארה״ב, ישראל, ואנגליה). נעשו השקעות משמעותיות בפיתוח, מכירות, ניהול ושימור לקוחות ופיתוח עסקי.


קלאודינרי הוכרזה כחלק מרשימת Forbes Cloud 100 ופתרון ה - DAM שהשיקה זכה בפרס Martech Breakthrough Award לחדשנות מוצר.


נחתמו הסכמי שיתופי פעולה חדשים של פלטפורמות לניהול תוכן ומערכות Commerce כדוגמת CoreMedia ו- Salesfoce Commerce Cloud המאפשרות הטמעה ישירה של קלאודינרי ללקוחותיהם.

״אתר המכירה שלנו, לכרטיסי מופעים מיד שנייה, הוא הגדול בעולם וקלאודינרי היוותה חלק חיוני ביכולת לנהל את חומרי המדיה שלנו באופן פשוט ויעיל עבור מיליוני מעריצים המסתמכים על האתר שלנו מדי יום״ אמרה סוזן סטיגליץ, ראש תחום התמונות בStubHub. ״אנו משתמשים ביכולות ניהול המדיה של קלאודינרי עבור תמונות וקבצי וידאו כבר חודשים, ואימוץ פתרון הDAM - - החדש מהווה בחירה טבעית מכיוון שיאפשר לצוותים השונים שלנו מקור אמין אחד עבור המדיה שלנו, מה שמקל על שיתוף הפעולה וצמצום פערים שפוגם ביעילות. הצוות בקלאודינרי הינו שותף עסקי אמין שניתן לסמוך עליו, ואנו מצפים להמשך ההצלחה בחודשים הבאים״.

״באמצעות האינטגרציה של CoreMedia עם פתרון ה-DAM של קלאודינרי, הלקוחות שלנו מסוגלים לייצר חוויות אישיות ומלאות תוכן הנדרשות על מנת לחזק את תחושת החיבור של הלקוח למוצר״ אמר קרסטן רוייטר, סמנכ״ל ניהול מוצר בCoreMedia. ״אנו שמחים על השותפות הטכנולוגית עם קלאודינרי אשר מומחיותם בניהול מדיה מקצה לקצה עבור עסקי ecommerce ממשיכה לשרת אותנו ואת לקוחותינו בצורה מיטבית״.

אודות קלאודינרי
קלאודינרי מספקת פתרון מקיף מבוסס ענן לניהול מדיה עבור אתרי האינטרנט של החברות המובילות בעולם. עם משרדים בישראל, אנגליה וארה״ב, קלאודינרי הפכה במהירות לפתרון דה פקטו בו משתמשים מפתחי אפליקציות אינטרנט ומובייל ואנשי שיווק בחברות גדולות ברחבי העולם כדי לייעל את הניהול של תמונות ווידאו, ולספק חוויית משתמש קצה מיטבית. לקלאודינרי למעלה מ- 5000 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם: פורבס, אאוטבריין, Gizmodo, Under Armour, Indiegogo, Cars.com, StubHub, Whole Foods Market, Lululemon Athletica, GrubHub ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il