TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SHISHITECH מיזם קהילתי ב-Spaces הרצליה


spacesworks
קבלת שבת חמה ועוטפת לסטארט-אפיסטים שמרוחקים מהמשפחה

SPACES, מותג מתחמי העבודה מקבוצת IWG, המובילה בארץ ובעולם בתחום השכרת מרחבי העבודה בהתאמה אישית, יחד עם COMMUNITECH, חברת בוטיק להשמת מנהלי מוצר, שיווק ומכירות בהייטק הפועלת בארץ כעשור, חברו יחד במיזם קהילתי חדשני הפונה לסטארט-אפיסטים וליזמים צעירים הנמצאים הרחק ממשפחותיהם.


בליל שישי ה-23.11.18 ייפתחו הדלתות של Spaces הרצליה לטקס קבלת שבת קהילתי באווירה משפחתית עם מיטב מאכלים שיביאו עמם אורחי המיזם כדי להעניק למשתתפים תחושה אמיתית של בית חם ועוטף.


את הרעיון למיזם הייחודי - SHISHITECH - הגו במשותף אלינור בת גנשטיין, שהינה בעלים של חברת ההשמה COMMUNITECH, ונעמי גרינברג לוי, מנהלת אזור הרצליה בקבוצת IWG. השתיים זיהו כי יש קהל גדול של יזמים שבחרו לעשות "רילוקיישן" על מנת להקים סטארט-אפ, אך נאלצו להשאיר את יקיריהם בעיר ואף בארץ מוצאם.


"כמי שבקשר עם אלפי מועמדים הייטקיסטים שבאו לת"א על מנת להגשים את חלום הסטארט-אפ בין אם כיזמים או כחלק מצוות שכזה, זיהינו שערך המשפחתיות והקהילה חסר מאד בערבי שישי וחגים", מציינת בת-גנשטיין. גרינברג לוי מוסיפה: "ערך הקהילתיות הוא עמוד התווך בכל ההתנהלות שלנו ב- SPACES, לפיכך שמחנו שהמיזם SHISHITECH יתקיים תחת קורת הגג שלנו, ובכוונתנו להפוך מפגשים מהסוג הזה למסורת".


במהלך ערבי SHISHITECH, ייהנו היזמים מחברתם של יזמים והייטקיסטים בסיטואציה דומה, תוך שילוב של נטוורקינג איכותי, הרצאות מעניינות, משחקים של פעם וקבלת שבת.

מפגש SHISHITECH הראשון ייערך במרכז Spaces הרצליה, שכתובתו: מדינת היהודים 62, ב-23.11.18



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il