TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בכירי ענקיות המוזיקה Warner, Sony & Spotify ישתתפו בכנס TechnoArt LIVE 2018


technoart.live
כנס הטכנו ארט הבינלאומי לגופי מדיה ויוצרים ייפתח ב- 15 בנובמבר במוזיאון תל אביב לאומנות

הכנס יתקיים זו הפעם השלישית בתל אביב ויחבר בין נציגי גופי המדיה הגדולים בעולם לקהל היוצרים, האומנים, הסטארטאפיסטים ותעשיית התוכן לרבות מנהלים, מפיקים ועוד


בכנס ינאם שר הכלכלה אלי כהן


בין המשתתפים שיגיעו מחו''ל: נציגי,Warner ובראשם אלכס קימנס, מנהל היזמות וההשקעות של החברה, תום ווילי, מנהל הפיתוח העסקי הגלובלי של The Orchard, חברת ההפצה הגדולה בעולם וטריסטן ג'הן, מנהל תחום המחקר והחדשנות Spotify


הכנס הוא ביוזמת חממת טכנוארט, החממה הראשונה בעולם לטכנולוגיה הנוגעת לעולם המדיה, בידור ואומנות והתרבות נוסדה על ידי Socialterminals שבראשה עומדת שני פלד
כנס הטכנו ארט הבינלאומי לגופי מדיה ויוצרים ייפתח ב- 15 בנובמבר במוזיאון תל אביב לאומנות.

טכנוארט, החממה המובילה בעולם לטכנולוגיה לעולמות המדיה, בידור ואומנות, משיקה את TechnoArt LIVE 2018, הכנס הבינלאומי לטכנולוגיה ויצירה שיתקיים ביום חמישי ה-15.11, בין השעות 08:30 ל- 17:00 במוזיאון תל אביב לאומנות.

הכנס המוביל בתחומו, יכלול פאנלים ודיונים של בכירים בתעשייה המוזיקה, המדיה והבידור העולמית עם יוצרים ומובילי דעה מקומיים וידון באתגרים שקמו בתעשיה במסגרת החדשות הטכנולוגית וישתפו בהזדמנויות החדשות שניתנות לקהילת היוצרים דרך ערוצי התקשורת החדשים מהטלפונים והטלוויזיות החכמות ועד שימוש במדיה, רכבים חכמים, מטוסים וכמובן מדיה בבית החכם החדש.

בין המשתתפים שיגיעו מחו''ל: נציגי,Warner ובראשם אלכס קימנס, מנהל היזמות וההשקעות של החברה ומנהל ההשקעות הטכנולוגיות ב- Warner music group, תום ווילי, מנהל הפיתוח העסקי הגלובלי של The Orchard, חברת ההפצה הגדולה בעולם וטריסטן ג'הן, מנהל תחום המחקר והחדשנות ב Spotify. עוד יקחו חלק בכנס חברות הייטק, לייבלים מוזיקליים, חברות תקשורת וטלוויזיה לצד סטארטאפים חדשניים וכמובן קהילת האומנים והיוצרים בישראל.

טכנו ארט, החממה המובילה בעולם לטכנולוגיה הנוגעת לעולם האומנות והבידור, נוסדה על ידי Socialterminals שבראשה עומדת שני פלד, ובה משמשים אנשי עסקים, אנשי תעשיה ואומנים כמנטורים בתחומם. החממה פועלת על מנת לאפשר ליזמים לפתח טכנולוגיות חדשניות לעולם התרבות והאמנות ובמקביל לפתור את בעיית המודל העסקי של תעשייה זו, בתקופה בה מדיות דיגיטליות בבעלות תאגידים משווקות להמונים תכנים אמנותיים ומגיעות לרווחיות אדירה, אך כמעט שלא מחזירות מהרווחים לאמנים עצמם.

לו"ז הכנס:

8:30 – 9:15 – קפה ונטוורקינג למשכימי קום

9:15 – 9:45 – פתיחת הכנס בנוכחות שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס וראש עיריית תל אביב רון חולדאי.

9:45 – פאנל פתיחה – טכנולוגיה מעצבת את העתיד של עולם המדיה והבידור: שירותי ההשמעה החליפו את הורדת המוסיקה הדיגיטלית. כך גם פלטפורמות הוידאו גדלה גם כן מ -30.29 מיליארד דולר ב -2016 לצפי של -70.50 מיליארד דולר בשנת 2021. בכירים בתעשיית המדיה העולמית ידברו על ההזדמנויות שנוצרו כתוצאה מגדילה בשימוש בפלטפורמות שמע ווידאו וכיצד ניתן לנצל אותן.

10:15 – Spotify Spotlight – העולם החדש מונע על ידי נתונים – אבל מה הם אומרים?
בואו לשמוע מהאיש שפיתח את מנוע ההשמעה הנתפס כטוב בעולם מה חשוב לדעת על המאזין והצופה ואיך ניתן להשפיע על הנתונים שבסופו של דבר מובילים להחלטות שמשפיעות גם על האומן ולא על הקהל.

10:45 – איפה הכסף? איך למנף את התוכן ולמצוא את השותף הנכון לפריצת הדרך.
הביקוש הגובר לתוכן פרמיום בפלטפורמות הדיגיטליות אפשרה לאמנים למצוא דרכים חדשות להגיע לקהלים חדשים ולייצר הכנסות מהתוכן שלהם.
צוות מומחים במוניטיזציה, ניהול, הפצה וזכויות יוצרים ידונו בדרכים החדשות שבהן אמנים יכולים לייצר רווחים מהתוכן שלהם, להתחבר ישירות למפרסמים ולהשתמש בכלי הפצה שיכולים לקשר אותם לקהלים גדולים יותר.

11:30 – עולם היצירה מחובר לכל מקום בעולם.
כיום ישנה גישה בלתי מוגבלת לטלפונים חכמים, רמקולים ניידים, מכוניות מחוברות ובתים חכמים. כך, כל אחד יכול להיות מחובר מכל מקום ובכל זמן.
בואו לשמוע ממנהלים בכירים בעולמות הרכב המחובר, הבית החכם, הטכנולוגיה הלבישה ועוד כיצד ניתן ליצור לעולמות אלו ומה הם המנועים לשיווק לקהל הצרכנים העצום.

12:15 – תעשיית הבידור – הדור הבא.
תעשיית המדיה והבידור היה אחד המגזרים הראשונים שהושפעו מהמהפכה הדיגיטלית, השינוי שלה רחוק מלהסתיים.
ההכנסות בתעשייה צפויות להגיע ל -7932.3 מיליארד דולר ב -2022, לעומת 666.9 מיליארד דולר ב -2017.
פאנל זה ידון כיצד תעשיית הבידור ממציאה את עצמה מחדש על ידי שילוב של חדשנות טכנולוגית. החל מפלטפורמת צפיה בהופעות חיות על פי דרישה, קונצרטים וירטואליים באמצעות משקפי VR וכלים המספקים יכולת להפיק קונצרט בסלון הבית.
הצטרפו לנציגים המובילים בתעשיית ה VR, המשחקים ועולם הבידור והכירו את כל הפתרונות החדשים שיש לעולם הזה להציע לקהלים שלכם.

13:00 – ארוחת צהריים אחד על אחד (מותנה בהרשמה מראש).
שיחות שולחן עגול עם נציגים בכירים בתעשיית המדיה והמוסיקה בעולם המחפשים להכיר כישרונות חדשים החל ממוזיקאים, אמנים, מפיקים, משווקים, יזמים, מנהלים חברות סטארט-אפ ועוד.
בואו לחלוק את החזון שלכם ולהיחשף לנציגי מ Warner, Sony, Spotify, Universal ועוד.

14:00 – תסריט ההשקעות החדש לטכנולוגיה למדיה ובידור.
גידול בביקוש לשירותי streaming פירושו חברות מדיה ובידור בוחנות דרכים חדשות להרחבת קטלוג התוכן שלהן. האם הנוף המשתנה יוצר הזדמנויות חדשות להשקעות?
בפאנל זה נדון ב- Spotify, Netflix, The Orchard ופלטפורמות אחרות ששינו את הנוף התקשורתי ואת הזדמנויות ההשקעה סביבו.

14:45 – ההשקעה החדשה. אמנים, חברות סטארט-אפ לייבלים וחברות הפקה מגייסות מימון באמצעות חדשנות טכנולוגית
החל מ Blockchain, Equity Based Crowdfunding ועד עולם המטבעות הורטואליים – פלטפורמות הגיוס מעניקים הזדמנויות חדשות עבור אמנים, חברות הפקה, לייבלים וסטארטאפים טכנולוגיים לגייס כסף ועבור משקיעים להשקיע נכון.

15:15 – הסטרטאפים המובילים בתחום המדיה, האומנות והבידור לוקחים את הבמה.
10 סטרטאפים ישראלים יציגו את המוצר שלהם לקהל המשקיעים, האומנים ונציגי חברות המדיה הגדולות בעולם. מיזמים נבחרים יזכו בטיסה לארצות הברית ופגישות עם ענקיות המדיה ומשקיעים מובילים בתחום.

פרטים נוספים ניתן לקרוא ב:
https://technoart.live/he_IL/agenda/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il