TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעקבות מכירת כימדע


לוגו הסתדרות
הסכם קיבוצי להבטחת עתיד עובדי המפעל
בעקבות עסקת המכירה של מפעל כימדע, ההסתדרות ורוכשת הפעילות - ב.כ.פ החזקות 2012 בע"מ, חתמו הערב (ב') על הסכם קיבוצי חדש, אשר מסדיר את זכויותיהם ואת ביטחונם התעסוקתי של עובדי המפעל בעוטף עזה *** יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף: "המפעל הזה שנמצא על קו הגבול עם רצועת עזה יקר מאוד לליבנו ואחרי שעבר טלטלות נוראיות ועמד להיסגר, אני שמח שהצלחנו להביא בשורות ולהציל את מטה לחמם של העובדים לטווח ארוך"

ההסתדרות והרוכשת של כימדע, חתמו הערב (ב') על הסכם קיבוצי שמבטיח את רציפות זכויותיהם ואת הסדרת ביטחונם התעסוקתי של עובדי המפעל, לנוכח רכישת פעילות החברה על ידי קבוצת המשקיעים - ב.כ.פ החזקות 2012 בע"מ.

נזכיר כי כימדע, שהגיעה לחדלות פירעון ונכנסה להקפאת הליכים בנובמבר 2017, היא יצרנית ותיקה של כימיקלים עדינים מבוססי ברום, המיוצרים לתעשיית הפארמה והחקלאות והמיועדים ברובם לייצוא. המפעל נמצא בקיבוץ ניר יצחק בעוטף עזה ומספק תעסוקה לכ-90 משפחות באזור הנגב המערבי. מאז שבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוציא צו להקפאת הליכים, התנהל תהליך באמצעות הנאמנת עו"ד דנית רימון, למציאת רוכש למלוא פעילות החברה ונכסיה, כמקשה אחת וכעסק חי.

ב.כ.פ החזקות 2012, שרכשה את פעילות החברה בחודש שעבר, חתמה הערב על הסכם קיבוצי מול ההסתדרות שבו התחייבה, כאמור, להמשיך את פעילות החברה תוך קליטת כל עובדי המפעל לעבודה, ושמירה על תנאיהם הנגזרים ממערכת יחסי העבודה הקיבוציים.

בזכות ההסכם הקיבוצי החדש, יישמרו כל התנאים והזכויות שמהם נהנים עובדי כימדע, כגון: החזרי הוצאות, נוהגים, זכויות סוציאליות, פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות והסדרי רווחה. זאת ועוד, הוסכם כי העובדים יהיו זכאים גם לוותק שצברו עד כה לעניין חופשה והבראה וכל ותק אחר מתוקף ההסכם הקיבוצי למעט עניין פיצויי הפיטורים, שישולמו לעובדים, לצד מלוא הכספים המגיעים להם, בעת גמר החשבון בטרם קליטתם אצל הרוכשת.

כל עובד שיחפוץ להפסיק את עבודתו אצל הרוכשת, מכל סיבה שהיא במהלך החודשיים הראשונים של תקופת ההעסקה, יקבל מכתב פיטורים ומכתב שחרור כספים בקופות גמל / קרנות השתלמות וטופס 161.

בעקבות חתימת הצדדים על הסכם קיבוצי, הושלמו התנאים המתלים הנדרשים להשלמת עסקה הרכישה ואישורה על ידי בית המשפט המחוזי בב"ש.

עובדי כימדע יוצגו בהליך על ידי עו"ד גלילה הורנשטיין ועו"ד אלון הורנשטיין וקיבלו ליווי מהמשנה לראש הלשכה משפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עו"ד אלעד מורג.

יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף, בירך הערב על ההסכם ומסר: "אני גאה בעבודה הנפלאה שעשו ביחד מזכיר האיגוד המקצועי יקיר אוקנין, ראש הוועד מיקי סליני והצוות המשפטי עורכי הדין גלילה ואלון הורנשטיין ועו"ד אלעד מורג מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי. המפעל הזה שנמצא על קו הגבול עם רצועת עזה יקר מאוד לליבנו ואחרי שעבר טלטלות נוראיות ועמד להיסגר, אני שמח שהצלחנו להביא בשורות ולהציל את מטה לחמם של העובדים לטווח ארוך באמצעות ההסכם הקיבוצי שנלווה לרכישה. כל מה שנותר לנו כעת זה לברך את העובדים ולאחל להם שנה טובה וגמר חתימה טובה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il