TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

VBI Vaccines משיבה להאשמות הבלתי מבוססות במאמר בגלובס


VBI
VBI שומרת על אמות המידה הגבוהות ביותר של יושרה וצייתה באופן מלא לדרישות ותקנות הגילוי

חברת VBI Vaccines Inc. (NASDAQ: VBIV), (VBI, "החברה"), היא הנושא של מאמר שהתפרסם בעיתון גלובס, ב-12 בספטמבר 2018, מאת גלי וינרב ("המאמר") שנטען בו ש-VBI לא עמדה בחובות הגילוי שלה בנוגע לתביעה משפטית בישראל. ההאשמות האלה הן לא רק כוזבות, אלא גם תיאור מאוד מוטעה של העובדות. VBI שומרת על אמות המידה הגבוהות ביותר של יושרה וצייתה באופן מלא לדרישות ותקנות הגילוי.


יש הרבה אי דיוקים בעובדות והנחות מטעות במאמר, אבל VBI מאמינה שמתאים ונחוץ להפנות את תשומת הלב לכמה האשמות ספציפיות לגבי הגילוי מצד החברה של ההסכם והמשפטים הקשורים שהוזכרו:
ההסכם שמוזכר במאמר, שהוא בין SciVac Ltd., חברת בת בבעלות מלאה של VBI, ומר ניר יצחקי, הוא הסכם שיווק והפצה בשטחים של סין, טאיוואן וסוכנויות של האו"ם, עם נספח להכללת הונג קונג כאשר הזדמנות עסקית לרכישת Sci-B-Vac תוצג על ידי מר יצחקי ל-SciVac Ltd..


בדוחות של החברה, VBI מגלה חוזי שיווק והפצה קיימים באמצעות אמירה כוללת בנוגע לשימוש ברשת של מפיצים. גילוי פרטים על הסכמי שיווק והפצה ספציפיים נעשה רק אם, וכאשר, הם נחשבים להסכמים מהותיים.


הונג קונג היא האזור הכלול היחידי שבו Sci-B-Vac מאושר, למרות שהכנסות ניכרות לא הופקו בשטח הזה. אישורים בתחומי השיפוט האחרים סבירים בעוד כמה שנים, והתשלומים במסגרת ההסכם של מר יצחקי קשורים ישירות למכירות בפועל באותם שטחים, שייתכן שלעולם לא יתרחשו בסכום מהותי.
התביעות המשפטיות של מר יצחקי גם אינן מהותיות יחסית לנכסים המאוחדים הנוכחיים של VBI.


לאור האמור לעיל, ההסכם עם מר יצחקי והתביעות המשפטיות שלו אינן מהותיות לחברה בכל אופן שהוא ובהתאם, לא הייתה ל-VBI חובה כלשהי לגלות באופן ספציפי את ההסכם או את התביעות של מר יצחקי בדוחות הציבוריים.


לא הייתה פנייה אל SciVac לפני פרסום המאמר, ואם היו יוצרים קשר עם החברה, היא הייתה מספקת מידע ופרטים שהיו שוללים את התוקף של האשמות אלה ומתקנים מצגי שווא נוספים.
VBI מעריכה כעת את האפשרויות שעומדות לרשות החברה ובעלי המניות שלה לתקן את הנזק שנגרם על ידי המאמר הלא מדויק והמטעה הזה.


אודות VBI Vaccines Inc.
VBI Vaccines Inc. (“VBI”) היא חברת ביו פארמה בשלב המסחרי שמפתחת דור בא של חיסונים כדי לתת מענה לצרכים שלא נענו במחלות זיהומיות ואימונו- אונקולוגיה. המוצר המשווק הראשון של VBI הוא Sci-B-Vac®, חיסון להפטיטיס בי (HBV) שמחקה את כל שלושת האנטיגנים של שטח הפנים הוויראליים של נגיף ההפטיטיס בי; Sci-B-Vac® מאושר לשימוש בישראל ועשר מדינות אחרות. הטכנולוגיה eVLP Platform של VBI מאפשרת את הפיתוח של חיסוני חלקיקים דמויי נגיף עטופים (eVLP) שמחקים באופן קרוב את נגיף המטרה כדי להפיק תגובה חיסונית חזקה. VBI מקדמת צנרת פיתוח של חיסוני eVLP, עם תוכניות מובילות ב-CMV ו-GBM. המטה של VBI נמצא בקמברידג', מסצ'וסטס עם פעילות מחקר באוטאווה, קנדה ואמצעי מחקר וייצור ברחובות, ישראל.


דף הבית של האתר: http://www.vbivaccines.com/
חדשות ותובנות: http://www.vbivaccines.com/wire/
משקיעים: http://www.vbivaccines.com/investors/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il